Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Garret (17.07.2018 20:52): Já Tomb Raidera přežil celkem v klidu, takových 6/10 za snahu, hodně pomohla Vikanderka. Mlácení mohlo bejt rozhodně lepší, ale předpokládám že měli hodně minimální budget, navíc Fillion by očividně potřeboval trochu víc potrénovat.
Lang je dobrej, nedávno se mi dost líbil v Don't breathe.
@Walome (16.07.2018 21:42): a píšu něco jinýho? Já si jen všiml, že obzvlášť co se filmů týče, máš natolik opačnej vkus, že když se ti něco nelíbí, většinou to znamená že se mi to bude líbit. Mám dojem že tohle tu s tebou má víc lidí :) Proto ten seal of approval.

Jinak to že Fillion není Drakeovi vůbec (fakt? vůbec?) podobnej...to byla taková třešnička na tom tvém příspěvku :)
walomeho oficiální seal of approval byl potřeba, díky za něj
@Garret (24.06.2018 00:43): Jo, to je pravda a pamatuji si, ale zároveň přiznávám, že trojka mi ale také trochu začala splývat po dohrání a pamatuji si hlavně jen to, co na mě zapůsobilo. Od té doby jsem dojel dalších 20 her. První dva díly si pamatuji lépe, ale přišlo mi, že Talbot se objevoval hlavně u těch "feťáckých" pasáží tak, jak byl Nathan přiotrávený, ne? Vím, že tam tohle bylo, ale nejsem si opravdu úplně jistý v jakých přesně všech situacích to bylo. Ale vím, že tohle se mi taky moc nelíbilo a na trojce mě štvalo, jenže tohle právě z hlavy vypouštím.

Co se týče jedničky a těch zombíků nebo dvojky a těch strážců, tak to se mi líbilo. Talbot mi přišel jen divný, že používal nějaké triky a částečně to bylo takové nedomyšlené. Že někdy prostě ještě utekl a najednou byl fuč a pak vyskočil odněkud, odkud nemohl. Spíše nelogické než nadpřirozené, i když kouzla jsou to jediné, čím si to člověk může zdůvodnit v konečném důsledku.

EDIT: Ale to splývání je také kvůli tomu, že jak jsem dojel celou sérii za jeden týden, tak u trojky už jsem se soustředil jen na to hodně zábavné nebo emocionální a Talbota jsem trochu už vynechával, bo mě jako záporák už tak nebral.

A taková ta teleportace Talbota byla fakt odůvodněná tou otrávenou vodou působící halucinace. Vím, že tam pak ještě bylo pár nelogických momentů, to je vše. Nadpřirozné mi to fakt nepřišlo.
@Garret (23.06.2018 18:47): Chápu, že se to někomu nelíbilo a třeba i ve FC byli hodně kritizovaní mutanti a tam se mi upřímně taky nelíbili.

Ale já mám nějak to nadpřirozeno rád a mně k tomuhle žánru sedí. Třeba jako v Indiana Jones apod. Vypadá to vždy přirozeně reálně a pak najednou nějaké tajemno. Navíc je to pořád stejné universum, takže i ve světě té čtyřky je nějaké to tajemno, jen to nedali přímo do hry :-)

No, mně to chybělo. Ale tuším, že trojka už též měla jen obří pavouky, ne?
Dohráno. Strávil jsem u toho teď 10 hodin téměř vkuse s pár menšími přestávkami. A to ještě předtím dva dny jsem u toho strávil po pár hodinách, takže mám pocit, že to je snad nejdelší Uncharted. Každopádně luxusní jízda od začátk do konce. Spolu s dvojkou nejepší díly série. Dvojka přišla první, ale tohle je zase o hodně velký kus dál.

Jen mi tady chybí, že tu není žádné nadpřirozeno nebo něco mýtického či fantasy nebo jak to nazvat. První tři díly to měly. Trojka přinejmenším ty pavouky. Ale i tak je čtyřka luxusní zážitek.
Čtu tu vaši diskuzi. No, střílečka to je, ale není to čistokrevná střílečka. Sází to na příběh, zkoumání prostředí, hledání cesty, skákání a různé vylomeniny.

No nic, jdu to dohrát. Každopádně na dualshocku 4 se mi hraje lépe jak na trojce.
Tak jsem o level dál a hratelnostně mi to přijde horší než dvojka.

Nepřátelé jsou na druhou obtížnost jak houby na kulky (kromě headshotů), ale při tom mají překvapivě dobrou mušku.

Hlavně jsou hlavně ale úplně hloupí jak štoudev - vždycky ví, kde jste, nicméně stačí jim najít kryt, ze kterého na hráče uvidí a pak v periodických intervalech vykukují a posílají dávky. Doslova stačí čekat se zaměřovačem tam, kde vystrčí hlavu a takhle je odpravit.

I Half life 1 měl lepší AI...

@Hydr0gen (27.03.2018 09:29): začátek je trochu slabší - hlavně to hopsání v sedmé úrovni. but it gets better! :-) není to žádný open-world, ale aspoň si budeš moct vybrat, jestli jít zleva nebo zprava...
@Garret (27.03.2018 00:02): Jsem asi celkem na začátku - sedmá úroveň. Zatím je to klasická škola ND - jsem rád, že jsem si od ní po U2 a TLOU dal pauzu s HZD. Věřím, že to tam bude otevřenější. Ale to nic nemění na tom, že levely, které se tváří jako realistické, ale při tom přes ně vede jedna jasně daná cesta jak z Prince of Persia jsou úsměvné.
Škoda že celkem nudný, čistě mechanický gameplay v chodbovitých levelech pořád ruši skvěle vyprávěný příběh...
@HolyMeatball (komentář): Pěkný komentář, díky. Tento typ interaktivních her mně moc nebere. Jsou hezké na koukání na youtube, ale že bych je chtěl sám hrát, to asi ne. Ještě tak Laru kvůli tomu, že ji zbožňují moje dcerky (a má hezký zadek).
Musím uznat, že po grafické stránce jsou NG schopny vydolovat z PS4 maximum. Stejně bych ale více ocenil nový Ratchet&Clanck.

@kuler91 (04.11.2017 21:00): No i když sem nehrál, můžu říct, že U4 se opravdu zaměřila komorně a na to, že žánr a styl hraní je dán minulými díly, takže o bombastičnosti lze zde taky hovořit, se v U4 zaměřili osobněji a dospěleji na příběh a postavy. I když můžu říct, že třeba trojka taky měla svoje momenty, snad vždycky to nějak nerozvíjeli a zase se soustředili na příběh o hledání pokladu. Myslím, že Neil Druckmann by byl při psaní nebo režii filmu spokojenější s komornějším dramatem než s akčním blockbusterem. A proto je ho potřeba na herní scéně, neboť na ní se toho člověk jen tak nedočká.
@Garret (04.11.2017 20:43): Jednou jsem sledoval nějaký stream cca hodinu z trojky a hned jsem to odpískal .. :)
U4 si na nic nehraje ... je to takové "inteligentní" béčko, kterému vůbec nic nechybí a člověk se po celou dobu jednoduše dobře baví ...
Staré díly na mě působí jako typická konzolová sračky minulé generace :) .. fanoušci neurazte se, pouze subjektivní názor.
Já už po těch cca 20 letech hraní prostě nejsem zvědavej na žádné naleštěné wow momenty, ale spíše na komornější a osobnější pojetí.
@kuler91 (04.11.2017 16:01): Hening je pro Uncharted pohroma. právě hraju trojku a to je po stránce scénáře totální sračka. velice často se chystám za čelo, co to zase ta kráva vymyslela... jako jediný člověk, uvedený ve writingu. naopak ve čtverce už nemá prsty vůbec a hra vyhrála jakou cenu za scénář. v jedničce a dvojce měla xobě nějaké dva sidekicky, kteří ji asi drželi na uzdě
@Tolister (04.11.2017 15:57): Popravdě ... "novodobé" ND pod Druckmanem je dle mého opravdu daleko dospělejší, než původní ... :) ... Mě tahle série nikdy vůbec netáhla stejně jako spousty dřívějších PS exkluzivek typu God of War, ale celkově tahle nová cesta Sony se mi hrozně líbí a jsem hrozně zvědavej na GoW a jiné ...
Rozhodně si myslím, že se investice třeba i do obyčejného slimáka opravdu vyplatí ...
Amy podle mého patří do starého "béčkového" železa ...
Žadný Uncharted sem nehrál nebot nemám PSko, ale z videí jsem si celou sérii i tak strašně oblíbil a obdivuju schopnost lidí z ND vyprávět příběh. Co se týče toho konce, tak se právě tak nějak hodil k celé té sérii.
Nic příliš pochmurného.
Amy Hennig možná měla v kapse připravený jiný příběh, ale myslim, že Neil Druckmann a Bruce Straley pojali látku víc směrem k Last of Us. Dospělejší přístup k postavám a celkově realnější děj (bez fantasy).
@Fg (04.11.2017 00:31): Ten konec, co píšeš je právě vcelku očekávané klišé. které by každý tak nějak čekal. Happy end ve finále je samozřejmě taky klišé. Díky tomu, že autoři tvrdili, jak to bude šokantní a temný, ale nakonec překvapil spíš, než smrt kohokoliv. Osobně mě pozitivně laděný zakončení potěšilo mnohem víc, než z toho dělat další gritty storku.
Byli jste spokojeni s koncem? Na to jak se autoři dušovali, že tohle všechny šokoje, to moc nedopadlo. Sam se vrátil pro poklad, zvolil si, měl zemřít, pak by to mělo smysl a impact, on nebyl jako Nate, neměl stopku, poklad byl pro néj více než rodina. nebo ještě lépe - když se Nate pro Sama vracel, měl tam umřít, jeho úděl bylo zachránit svého bratra. Sám by ovšem změnil názor a vrátil se ke skupině, poté co by se dozvěděl, že ho Nate šel zachránit, vydal by se za ním, ovšem už by to nestihl. Obě varianty vedou k údělu lovců pokladů, pokud si nedáš pokoj, jednou tě smrt dostih ne btw snad někdy vyjde postmortem a dozvíme se, jaký příběh měla připravená Amy Henning. Dle informací byla značná část příběhu a hlavně konec totálně překonán.