Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Po asi 20 hodinách mám misiu, v ktorej mám v kultistickom chráme nájsť nejaký komunikátor či čo.... keď zapnem misiu tak mi šípka ukazuje nejaký predmet na mape, pokiaľ však hru načítam tá šípka úplne zmizne... v obidvoch prípadoch však neviem ten predmet nijako zdvihnúť a teda ukončiť misiu... vedel by mi niekto poradiť ako to vyriešiť či je to nejaký bug, ktorý úplne dokašľal hru a pomôže len uninstall a zabudnúť na to ?

edit : snáď po 20 spustení sa konečne ten predmet objavil v inventári a dal sa zdvihnúť konečne...
Njn, to já nenechám, ale jsem už starej masochista a všechno hraju implicitně na největší obtížnost, takže voni jsou jak z porcelánu, chcípaj na dvě rány a sem tam se sami střelej do nohy. :-)) Na druhou stranu pak ty jejich hlášky jsou ještě o to vtipnější.
Hraju to pár hodin a ty hlášky mě fakt rozsekávají... Komentáře jako "Je po ní." nebo vůbec nejlepší "A je v Pánu.", když umře někdo z týmu, naprosto nemají chybu. Už vidím nějakýho vojáka, kterýmu zařve parťák a on prohlásí "A je v Pánu." :'D
Tak musím říct, jak jsem měl na počátku rozpačité pocity, nyní si i přes stereotyp misí celkově hru užívám. Dokonce ten přepracovaný systém pauzování a čekání na zaměřování z toho dělá něco téměř srovnatelného se skutečnými tahovkami. Sice všechny strany táhnou v jednu chvíli, ale navíc pořádně záleží na schopnostech kdo koho rychleji zaměří. Jen mám trochu problém s některými základnami, abych je propojil se svou sítí, tak to někdy spolkne hodně tras a s těmi udržovacími náklady se to často ani nevyplatí.
Ou, tak oběma díky za tipy, určitě je zužitkuji.

@jurajjanosik (20.10.2013 00:44): No možná je to deformace tím, že na konci Aftermath jsem též měl elitní komando složené z nějakých dvou ostřelovačů, raketometčíka a maníky s brokovnicemi, co vykosili vše bez námahy. Tady je ta banda na začátku úplně nemožná, než něco zaměří a vystřelí, tak má půl života v háji.
A chladné zbraně by vrhat měly jít, i nože, je to u přepínání módu, tam jak zbraně mají jednotlivé výstřely a dávky, u chladných je bodání a vrhání. Nezkoušel jsem to, jestli to funguje, ale viděl jsem to tam.
Aftershock má naozaj výborný arzenál. Najbrutálnejšia zbraň je sonická bambitka, kyborgský hraničiar s ňou väčšinu súperov omráči na jednu-dve šupy. Z ľudí sa zase dajú vytrénovať výborní prieskumníci. Keď im na prilbu namontujete psionický detektor, okamžite po vstupe do novej oblasti odhalia všetkých nepriateľov.
Mě teda bavila víc dvojka než jednička, hlavně později když si člověk postavil elitní komando zabijáckých kyborgů a 2 sniper psioniků. U 1 kyborga jsem měl 2x uzi s průbojnýma a ten to pak často dal i sám :). Jen jsem nepochopil specializaci na chladné zbraně, protože shurikeny nešli házet.
@valcik (19.10.2013 17:36): Jo, už se do toho dostávám, akorát bojuji s nedostatkem munice, ještě si žádnou nemůžu vyrábět, než se něco vyzkoumá, pak na každou věc různá další budova a zdroje ještě také nejsou, bez materiálu od ostatních frakcí bych skončil, ještěže jsou tak štědří.

No biomasa mě docela trápila, o pár základen jsem občas kvůli ní přišel, ale spíš se mi tam tak víc líbily mise, rozlehlé města a tak. Tu jsou fakt takové malé mrchy a pořád dokola, že už mě teď vůbec nebaví. =/
@valcik (19.10.2013 17:03): No ne, mně nejde o nabíjení jako přebíjení zásobníků, ale to zaměřování že trvá prostě dlouho, taková pitomost v prvním díle vůbec nebyla. Už se do toho dostávám, ale přijde mi to takové celé překombinované, první díl mě bavil mnohem více jaksi.
@KRoman47 (19.10.2013 13:32): Nah. Vojáčci majú v taktickom režime zabudovaný aj akýsi pohotovostný postoj a keď ho počas boja používaš, soldáti pália hneď ako zbadajú protivníka, žiadne prestoje nemajú. Nabíjanie závisí od typu zbrane, každá má presne daný čas. Pištoľ nabiješ v okamihu, výmena nábojového pásu v ťažkej automatickej zbrani trvá dlhšie. A rýchlosť pohybu závisí na vlastnostiach postavy.
@Bodkin (19.10.2013 12:55): No mně přijde strašné třeba to, jak dlouho jim z přikrčeného pohybu trvá se zastavit a dřepnout, pak nevím ještě, zda jde narovnaný chodit nebo jen běhat. Ale co mi přijde tragické, to je ten stupidní nápad se zaměřováním. V jedničce prostě začali pálit a tady se začne cosi nabíjet a než nabije, tak ho emzák rozestřílí, jedna rána a už je na zemi. A pak taky pohyb v interiérech mi přijde hrozně nešikovný. První díl jsem hrál 2x a takové problémy si nepamatuji, ten mě bavil od začátku do konce.
Jsem jediný, komu přijde to ovládání taktických misí absolutně otřesné? První díl se mi fakt líbil, ale tento zkouším už podruhé a vůbec mi to nějak nesedne.
Skús postaviť viacero kasární a opevnení, tým sa znižuje miera narušenia obrany. Údaj sa dá sledovať na obrazovke štatistík a myslím, že útoky sú potom zriedkavejšie.
Před dvěma dny jsem se k tomu vrátil a už zase trpím jako pes.

3 - 4 proti wargotí útoky za den (herní).
Áno, presne tak, stačí pospájať iba základne. Všetky priľahlé sektory, ktoré si už obsadil a ktoré patria do rovnakej krajiny ako pripojená základňa, začnú automaticky posielať suroviny do tvojich skladov hneď po vybudovaní trasy.
@valcik (05.02.2012 18:09): Ještě poslední otázka. Když připojím další základnu, začnu automaticky dostávat suroviny z přilehlých obsazených oblastí? Nebo ty oblasti musím napíchnout taky? Protože jsem to chvíli zkoušel a fungovalo to jinak.
Je to tak, surovín býva nedostatok, zvlášť na vysokej obtiažnosti.
Dve rady z manuálu:
Keď máš základňu, ktorá produkuje nedostatkový materiál, treba tam zvyšovať vzdelanie, to navýši výnosy z ťažby. V takých základniach som mal iba školu a dve-tri univerzity.

Inak zostáva len diplomacia, pár dní po sebe posielaj spojencom suroviny, ktorých máš prebytok a keď sa vám zlepšia diplomatické vzťahy, požiadaj ich o podporu. Čím lepšie vzťahy, tým viac pošlú.
@valcik (05.02.2012 17:06): Zajímavé, thx.

Ovšem největší problém mám s ustanováním tras, protože ani za boha nemám příjmy v plusu. Teď se mi třeba podařilo propojit třetí základnu, i když jich mám osvobozených alespoň deset.
Aha! :D
Áno, vďaka implantátom majú kyborgovia bonus +2 k obratnosti, obratnosť navyšuje technické schopnosti a schopnosť ovládania techniky potom vplýva na účinok ťažkých automatických zbraní. Hraničiari zas majú implantáty s bonusom +2 k sile, to ovplyvňuje boj zblízka, ku ktorému patria aj brokovnice.
Na wargotov zaberali ťažké guľomety s prieraznou muníciou, vycvičil som si na to špeciálnu jednotku kyborgov. Ale ani kyborgský hraničiar s plazmovou brokovnicou nie je na zahodenie! :)

@Akhera (17.01.2010 18:57): Dabing vojakov sa dá našťastie v taktických mapkách úplne vypnúť, to hlasité komentovanie každej blbosti je naozaj otrasné.
Vyplatí se výzkum těch energetických zbraní? Nebo je lepší rovnou přejít na ty pokročilé lidské zbraně? Likvidovat Worgoty ARkama je trošku náročnější.
Aaron_Hill - Jo, hudba nic moc, rozhodně krok zpět od Aftermath. Jinak já mám taky verzi z Levelu a nemám problém s tím, že by nebyl slyšet dabing (bohužel :))
zdá se mi to, nebo ta hudba ve hře je naproto otřesná a amatérská? Jinak v mojí verzi (plná hra z Levelu 161) není slyšet dabing postav. Podle toho co tu čtu to sice asi velká chyba nebude, ale pochybuju že by to bylo horší než pořád poslouchat tu hudbu. Nevim co s tim, spravil by to nějakej patch?
Proboha, už to hraju tejden od rána do večera v jednom kuse a pořád to nekončí. Už mě to přestává bavit. Kdyby aspoň ty mise nebyly tak repetivní...
Jak dlouhý je to po tom, co přiletí ta wargotská loď?
Není zde někdo, koho postihla stejně jako mě jistá nemilá událost (a ví, co s tím): Někde v poslední třetině hry, kdy se začnou objevovat duchové, se cosik pomrví a nelze pokračovat dále - tj. mám vše vyzkoumáno, vše co lze postaveno, ale nic se neděje (a ano, zkoušel jsem to hrát dlouho, dlouho dál, ale prostě nevím, co mám dělat). Kdysi jsem někde našel návod nebo co, a v něm stálo, že mám vyzkoumat "něco (už nevím co to bylo)".. ale to "něco" se mělo ke zkoumání zpřístupnit až po vyzkoumání "čehosi (nepamatuji se na název)". "čehosi" jsem vyzkoumal, leč "něco" se prostě neobjevilo a hle - můžu plnit stále stejné mise do skonání věků... Poradí mi někdo prosím?