Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Zajímavosti

Verze hry

Vydání v PAL regionech bylo odkládáno až do dubna 2004 a nikdy k němu nedošlo. Hra tak zůstala pouze v NTSC variantě a mimoamerickým hráčům v případě zájmu kvůli regionálnímu zámku nezbylo, než hru importovat a spouštět na bootovacím diskem hacklé PS2.

Vývoj

Jaká byla vlastně motivace pro vznik konzolového dílu Tribes? Původní Xbox startoval 15. listopadu 2001 spolu se střílečkou Halo představující ráznou odpověď na vlnu kompetetivních FPS těšících se v druhé polovině 90. let vzrůstající oblibě na PC. Halo na konzolích otevřelo dveře online multiplayeru, s jehož boomem Sony při navrhování PlayStationu 2 nepočítalo.

Online služba startovala až v letech 2001-2003 v přímé reakci na velké plány Microsoftu a co se her týče, PS2 vlastní akce zpočátku suplovaly předělávky multiplayerových hitů z PC. Po Unreal Tournament (2000) a Quake III: Revolution (2001) došlo i na Tribes: Aerial Assault spadající do Starsiege/Metaltech/Earthsiege univerza z dílny Dynamix.