Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Total War: Warhammer III - Shadows of Change

31.08.2023
60
1 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ano

Stíny Změny jsou v pořadí čtvrté rozšíření pro Total War: Warhammer III. Hru rozšiřuje o tři nové legendární šlechtice, každý velící vlastní frakci již existujících ras.

Changeling (Proměnlivec) za frakci Šejdíři je démon boha Tzeentche, pána proměn. Proměnlivec nemá tvář ani pevné tělo, jeho stín kryje pouze plášť, jeho síla spočívá ve schopnosti se proměnit v jakoukoliv bytost, kterou potká. Ve hře se může proměnit v každého legendárního šlechtice či hrdinu, kterého porazí v bitvě, to mu pomáhá v boji. V obou kampaních je jeho cílem uchvátit svého boha natolik, aby mohl usednout na jeho trůn v Nemožné Pevnosti. K tomu mu pomůže jeho kult a armády, které se v kampani chovají jinak než obvyklá frakce, jeho armády nemohou zabrat dobyté území, ale mohou po dobytí sídla založit tajný kult šejdíře. Ten se může specializovat na symbiotické zaměření, které posiluje frakci šejdíře a zároveň vlastníka sídla a parazitické zaměření, které posílí pouze šejdíře, přitíží vlastníkovi ale zároveň zvyšuje riziko odhalení kultu. Založené kulty umožňují také armádám šejdíře kompletně zmizet z dohledu všech ostatních frakcí. Aby Proměnlivec dosáhl svého cíle, musí svět zaplavit svými šprýmy, podvody, pletichy a všelijakými nepravostmi způsobující chaos.
Pro frakce Chaosu a Tzeentche taky přibyli nové jednotky, Tzangoři jsou bestie uctívající Tzeentche, Modří písaři jsou dvě modré hrůzy prokleté k tomu, že jeden z nich dokáže psát kouzelné svitky, ale nedokáže je číst Jeho dvojče umí svitky číst, ale nerozumí jejich významu. Ve hře jsou legendárními hrdiny a nakonec monstrózní jednotka Mutalith. Toto stvoření nosí na zádech portál, skrz který do světa prosakuje magie z Chaosu a čeho se dotkne, to se začne nevyzpytatelně měnit.

Nefritový drak Yuan Bo je hlavním popravčím dračího císaře v Kataji a spravuje nebeský úřad, má tak defacto nejvyšší postavení mezi svými dračími sourozenci a má tak poslední slovo ve vládnutí v provinciích. Kromě schopnostem v byrokracii je také nadaný ve špionáži a jeho havraní špehové mu donášejí hlášení z celé Kitaje a také z dění za hranicemi. Jeho cílem v kampani je ovládnout magické křižovatky ve světě, kterými posílí velký kompas - magické zařízení, které je schopno měnit rovnováhu sil celé říše.

Kataj také získává nové jednotky, kterým nově mohou velet nebeští generálové. Nefritoví a kamenní lvi jsou obrovské konstrukty. Zatímco nefritový lev dominuje magií, kamenný jí naopak potlačuje. Dále přibyli okřídlení havraní lidé, zvláštní tvorové podobní havranovitým se špičatýma rukama navíc a nakonec nebeská dračí stráž a válečné bubny.

Posledním šlechticem je Matka Ostankya, která vede své dcery lesa, vlastní čarodějný koven v Kislevu. Ostankya byla součástí ledového dvora, ale byla nucena odejít do divočiny. Od té doby čerpá moc z Kislevské krajiny a proklíná každého, kdo má proti Kislevu zlé úmysly. I přes děsivou pověst a nevlídnost vůči církvi Ostankya zůstává spojencem lidu a přichází Kislevu na pomoc, když je to nejvíc potřeba. Kromě dalších ježibab Ostankya může povolat bytosti z lesů pod své velení, jako třeba vtělení bestie, gigantický elementál připomínající lešije ze slovanské mytologie a také menší "zrůdy z lesa". Kislev může nově mezi své armádní oddíly verbovat také Akšiny, zvláštní oddíly z tajné policie, které vynikají v útocích ze zálohy a na dálku.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

Doposud ke hře nikdo nenapsal komentář.