Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai

Total War: Shogun 2 - Pád samurajů

Total War: Shogun 2 - Pád samurajů

Total War: Shogun 2 - Pád samurajů

Total War Saga: Fall of the Samurai, Total War: Shogun 2 - Pád samurajů

Creative Assembly
Creative Assembly
Creative Assembly
Creative Assembly
PC
22.03.2012
PC
22.03.2012
PC
22.03.2012
PC
22.03.2012
Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai
Žánr
strategie > tahová strategie *
strategie > real-time strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > real-time strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > real-time strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > real-time strategie

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano

Již samotný podtitul tohoto rozšíření původní strategie Shogun 2 mnohé napovídá. Koloniální mocnosti se stále více rozpínají a dosahují i na břehy do té doby téměř odříznuté země vycházejícího slunce, Japonska. Na konci 19. století (1864) je svět stále více tlačen k modernizaci, armádu a válečnictví nevyjímaje. Jediný, kdo se tomuto novému trendu snaží postavit je právě Japonsko se svým životním stylem, tradicemi a hodnotami. To se nachází v období občanské války Bóšin, kdy se vedou spory o moc mezi samurajskými klany. Do toho všeho se přidávají západní mocnosti USA, Velké Británie a Ruska. Na hráči je pak rozhodnutí, na kterou ze stran se postaví, jestli na stranu techniky nebo na stranu tradic a historie.

Hra patří svým stylem (interface, gameplay aj.) stále do rodiny strategií Total War. I zde hraje prim správná kombinace strategie, ekonomiky a politiky (tedy vhodného vedení války), to, zda si hráč vystačí pouze s chladnými zbraněmi a bez pomoci jiných stran nebo sáhne po moderní výzbroji a bude usilovat o spojenectví. Děje se tak na souši (volná prostranství, kopcovitý terén atd.) i na moři a lze si vybrat ze dvou stran (Šógun a Císař), po třech klanech (Aizu, Nagaoka, Jozai a Choshu, Satsuma, Tosa).

Mimo otázky samotného boje je nutné také sledovat a snažit se pochopit dění ovládaného území a co nejlépe své jednotky zdokonalovat a vytvářet (odemykat) nové (rotační kulomet Gatling). K hráčově ruce je pak přípustný tzv. poradce, jenž může vhodně tahat za nitky a znamenat tak pomyslný jazýček na miskách vah.
Již samotný podtitul tohoto rozšíření původní strategie Shogun 2 mnohé napovídá. Koloniální mocnosti se stále více rozpínají a dosahují i na břehy do té doby téměř odříznuté země vycházejícího slunce, Japonska. Na konci 19. století (1864) je svět stále více tlačen k modernizaci, armádu a válečnictví nevyjímaje. Jediný, kdo se tomuto novému trendu snaží postavit je právě Japonsko se svým životním stylem, tradicemi a hodnotami. To se nachází v období občanské války Bóšin, kdy se vedou spory o moc mezi samurajskými klany. Do toho všeho se přidávají západní mocnosti USA, Velké Británie a Ruska. Na hráči je pak rozhodnutí, na kterou ze stran se postaví, jestli na stranu techniky nebo na stranu tradic a historie.

Hra patří svým stylem (interface, gameplay aj.) stále do rodiny strategií Total War. I zde hraje prim správná kombinace strategie, ekonomiky a politiky (tedy vhodného vedení války), to, zda si hráč vystačí pouze s chladnými zbraněmi a bez pomoci jiných stran nebo sáhne po moderní výzbroji a bude usilovat o spojenectví. Děje se tak na souši (volná prostranství, kopcovitý terén atd.) i na moři a lze si vybrat ze dvou stran (Šógun a Císař), po třech klanech (Aizu, Nagaoka, Jozai a Choshu, Satsuma, Tosa).

Mimo otázky samotného boje je nutné také sledovat a snažit se pochopit dění ovládaného území a co nejlépe své jednotky zdokonalovat a vytvářet (odemykat) nové (rotační kulomet Gatling). K hráčově ruce je pak přípustný tzv. poradce, jenž může vhodně tahat za nitky a znamenat tak pomyslný jazýček na miskách vah.
Již samotný podtitul tohoto rozšíření původní strategie Shogun 2 mnohé napovídá. Koloniální mocnosti se stále více rozpínají a dosahují i na břehy, do té doby, téměř odříznuté země vycházejícího slunce, Japonska. Na konci 19. století (1864) je svět stále více tlačen k modernizaci, armádu a válečnictví nevyjímaje. Jediný, kdo se tomuto novému trendu snaží postavit je právě Japonsko se svým životním stylem, tradicemi a hodnotami. To se nachází v období občanské války Bóšin, kdy se vedou spory o moc mezi samurajskými klany. Do toho všeho se přidávají západní mocnosti USA, Velké Británie a Ruska. Na hráči je pak rozhodnutí, na kterou ze stran se postaví, jestli na stranu techniky nebo na stranu tradic a historie.

Hra patří svým stylem (interface, gameplay aj.) stále do rodiny strategií Total War. I zde hraje prim správná kombinace strategie, ekonomiky a politiky (tedy vhodného vedení války), to, zda si hráč vystačí pouze s chladnými zbraněmi a bez pomoci jiných stran nebo sáhne po moderní výzbroji a bude usilovat o spojenectví. Děje se tak na souši (volná prostranství, kopcovitý terén atd.) i na moři a lze si vybrat ze dvou stran (Šógun a Císař), po třech klanech (Aizu, Nagaoka, Jozai a Choshu, Satsuma, Tosa).

Mimo otázky samotného boje je nutné také sledovat a snažit se pochopit dění ovládaného území a co nejlépe své jednotky zdokonalovat a vytvářet (odemykat) nové (rotační kulomet Gatling). K hráčově ruce je pak přípustný tzv. poradce, jenž může vhodně tahat za nitky a znamenat tak pomyslný jazýček na miskách vah.
Již samotný podtitul tohoto rozšíření původní strategie Shogun 2 mnohé napovídá. Koloniální mocnosti se stále více rozpínají a dosahují i na břehy, do té doby, téměř odříznuté země vycházejícího slunce, Japonska. Na konci 19. století (1864) je svět stále více tlačen k modernizaci, armádu a válečnictví nevyjímaje. Jediný, kdo se tomuto novému trendu snaží postavit je právě Japonsko se svým životním stylem, tradicemi a hodnotami. To se nachází v období občanské války Bóšin, kdy se vedou spory o moc mezi samurajskými klany. Do toho všeho se přidávají západní mocnosti USA, Velké Británie a Ruska. Na hráči je pak rozhodnutí, na kterou ze stran se postaví, jestli na stranu techniky nebo na stranu tradic a historie.

Hra patří svým stylem (interface, gameplay aj.) stále do rodiny strategií Total War. I zde hraje prim správná kombinace strategie, ekonomiky a politiky (tedy vhodného vedení války), to, zda si hráč vystačí pouze s chladnými zbraněmi a bez pomoci jiných stran nebo sáhne po moderní výzbroji a bude usilovat o spojenectví. Děje se tak na souši (volná prostranství, kopcovitý terén atd.) i na moři a lze si vybrat ze dvou stran (Šógun a Císař), po třech klanech (Aizu, Nagaoka, Jozai a Choshu, Satsuma, Tosa).

Mimo otázky samotného boje je nutné také sledovat a snažit se pochopit dění ovládaného území a co nejlépe své jednotky zdokonalovat a vytvářet (odemykat) nové (rotační kulomet Gatling). K hráčově ruce je pak přípustný tzv. poradce, jenž může vhodně tahat za nitky a znamenat tak pomyslný jazýček na miskách vah.