Nechce se mi psát komentář, tak alespoň telegraficky poznámky, které měly být jeho základem.
+
Originální pojetí - inspirace severskou mytologií
Loot - meče, hole, kladiva, pistole, sniperky, pušky, helmy, zbroje, nárameníky, rukavice, kalhoty, boty
Runy - aktivace spojená s drobnými herními úkoly typu zabij 100 nečeho, vytvoř kombo atd.
Blueprinty
Zbraně/brnění je nutné opravovat, jinak klesá účinnost, nelze z inventáře, lze se kdykoli vrátit do hubu a zpět
+/-
Ovládání - pravá páčka řídí směrové útoky (zajímavé, ale krkolomné)
-
Kamera - není možné ji ovládat, postava se řídí levou páčkou a kamera reaguje na pohyb automaticky, maximum je vždy jednorázové přesunutí kamery za záda hlavního hrdiny
Zaměřování - v některých bojích je nutné zaměřovat pravou páčkou konkrétní místa na těle nepřátel, pročež se to neustále resetuje, zaměřuje moby atd.
Chyby - nejen výtah, ale i neotevření některých dveří
Lazy design - někteří nepřátelé v mapě jsou nebo se do ní dostanou pomocí různých výsadkových strojů, jiní se objeví opakovaně z řídkého vzduchu
Hrozně roztahaná čtvrtá epizoda, zabírající třetinu hry
Level scaling - speciálně ke konci hry se objevují Bůh ví proč nepřátelé s o 10 vyšším levelem než má hlavní hrdina (nelze grindovat, takže to nedává vůbec smysl)
Nepřeskočitelná půlminutová animace po smrti, na jejímž konci se objeví postava přímo na místě smrti
+
Originální pojetí - inspirace severskou mytologií
Loot - meče, hole, kladiva, pistole, sniperky, pušky, helmy, zbroje, nárameníky, rukavice, kalhoty, boty
Runy - aktivace spojená s drobnými herními úkoly typu zabij 100 nečeho, vytvoř kombo atd.
Blueprinty
Zbraně/brnění je nutné opravovat, jinak klesá účinnost, nelze z inventáře, lze se kdykoli vrátit do hubu a zpět
+/-
Ovládání - pravá páčka řídí směrové útoky (zajímavé, ale krkolomné)
-
Kamera - není možné ji ovládat, postava se řídí levou páčkou a kamera reaguje na pohyb automaticky, maximum je vždy jednorázové přesunutí kamery za záda hlavního hrdiny
Zaměřování - v některých bojích je nutné zaměřovat pravou páčkou konkrétní místa na těle nepřátel, pročež se to neustále resetuje, zaměřuje moby atd.
Chyby - nejen výtah, ale i neotevření některých dveří
Lazy design - někteří nepřátelé v mapě jsou nebo se do ní dostanou pomocí různých výsadkových strojů, jiní se objeví opakovaně z řídkého vzduchu
Hrozně roztahaná čtvrtá epizoda, zabírající třetinu hry
Level scaling - speciálně ke konci hry se objevují Bůh ví proč nepřátelé s o 10 vyšším levelem než má hlavní hrdina (nelze grindovat, takže to nedává vůbec smysl)
Nepřeskočitelná půlminutová animace po smrti, na jejímž konci se objeví postava přímo na místě smrti