Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nechce se mi psát komentář, tak alespoň telegraficky poznámky, které měly být jeho základem.

+
Originální pojetí - inspirace severskou mytologií
Loot - meče, hole, kladiva, pistole, sniperky, pušky, helmy, zbroje, nárameníky, rukavice, kalhoty, boty
Runy - aktivace spojená s drobnými herními úkoly typu zabij 100 nečeho, vytvoř kombo atd.
Blueprinty
Zbraně/brnění je nutné opravovat, jinak klesá účinnost, nelze z inventáře, lze se kdykoli vrátit do hubu a zpět

+/-
Ovládání - pravá páčka řídí směrové útoky (zajímavé, ale krkolomné)

-
Kamera - není možné ji ovládat, postava se řídí levou páčkou a kamera reaguje na pohyb automaticky, maximum je vždy jednorázové přesunutí kamery za záda hlavního hrdiny
Zaměřování - v některých bojích je nutné zaměřovat pravou páčkou konkrétní místa na těle nepřátel, pročež se to neustále resetuje, zaměřuje moby atd.
Chyby - nejen výtah, ale i neotevření některých dveří
Lazy design - někteří nepřátelé v mapě jsou nebo se do ní dostanou pomocí různých výsadkových strojů, jiní se objeví opakovaně z řídkého vzduchu
Hrozně roztahaná čtvrtá epizoda, zabírající třetinu hry
Level scaling - speciálně ke konci hry se objevují Bůh ví proč nepřátelé s o 10 vyšším levelem než má hlavní hrdina (nelze grindovat, takže to nedává vůbec smysl)
Nepřeskočitelná půlminutová animace po smrti, na jejímž konci se objeví postava přímo na místě smrti
Dohráno na xenia canary experimental e0f0dc7 (verze z 2023-12-23)

V cca polovině hry (v průběhu boje s Hod) jsem musel kvůli chybám ve skriptech (výtahy) změnit nastavení emulátoru z default na:

apu_max_queued_frames = 32
d3d12_debug = true
internal_display_resolution = 16
postprocess_dither = false
postprocess_ffx_fsr_max_upsampling_passes = 0
vsync_fps = 30
Od 10. června 2019 znovu na Xbox Marketplace a zcela zdarma, takže pokud chcete někdo tento skvost vyzkoušet, tak levnější už to být nemůže. :)