Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Titanfall Titanfall Titanfall Titanfall Titanfall Titanfall
Respawn Entertainment
Respawn Entertainment
Respawn Entertainment
Respawn Entertainment
Respawn Entertainment
Respawn Entertainment •  Bluepoint Games (X360)
PC
11.03.2014
PC
11.03.2014
PCXOne
11.03.2014
X360
08.04.2014
PCXOne
11.03.2014
X360
08.04.2014
PCXOne
11.03.2014
X360
08.04.2014
XboxX/S
kompatibilní
PCXOne
11.03.2014
X360
08.04.2014
XboxX/S
kompatibilní
Titanfall Titanfall Titanfall Titanfall Titanfall Titanfall
Žánr
online > online akce *
akce > 1st person akce
online > online akce *
akce > 1st person akce
online > online akce *
akce > 1st person akce
online > online akce *
akce > 1st person akce
online > online akce *
akce > 1st person akce
online > online akce *
akce > 1st person akce

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano

Titanfall je multi-playerová akční střílečka z pohledu první osoby od tvůrců Call of Duty. Hra byla ohlášena na E3 2013, kde kromě velkého ohlasu získala i přes 60 ocenění. Ve hře bojují hráči v online zápasech 6 vs 6 za tzv. piloty, kteří mají možnost nastoupit do Titána (obrněného osmimetrového mecha) či přepadnout nepřítelova Titána. Těch je několik druhů, např. Oger, jenž svou těžkopádnou výstrojí odolává i těm největším ranám za cenu pomalejšího pohybu. Stryder, který je velice hbitý za cenou slabšího pancéřování a Atlas, jenž se pohybuje ve středu těchto dvou Titánů.

Kromě klasického multiplayeru ve hře najdeme také multiplayer kampaň, jejíž příběh se točí kolem střetu korporace IMC (Interstellar Manufacturing Corporation) a poloprofesionální milice s názvem Militia. IMC vznikl z malé firmy pro těžbu přírodních surovin jménem Hammond Engineering. Patnáct let po založení díky masivní produkci Titánů vzrostl požadavek na suroviny, díky čemuž nastal pro Hammond Engineering zlatý věk, jež vyústil ve změnu názvu a transformaci v IMC. Na IMC se hrne kritika kvůli tomu, že postupuje na Hranici (Frontier) nevybíravě, ovšem podílníci a spotřebitelé v centrálních slunečních systémech jsou s výsledky práce IMC spokojení. Hranice je totiž atraktivní díky bohatým planetárním zdrojům a také cenným transportním trasám, což v očích podílníků ospravedlňuje jakékoliv bezpečnostní zásahy. Kampaň je možno hrát za obě strany.

Hudbu do hry složil Stephen Barton, který pracoval na soundtracku Call of Duty 4: Modern Warfare. Hra je k dispozici pro PC, Xbox 360 a Xbox One.
Titanfall je multi-playerová akční střílečka z pohledu první osoby od tvůrců Call of Duty. Hra byla ohlášena na E3 2013, kde kromě velkého ohlasu získala i přes 60 ocenění. Ve hře bojují hráči v online zápasech 6 vs 6 za tzv. piloty, kteří mají možnost nastoupit do Titána (obrněného osmimetrového mecha) či přepadnout nepřítelova Titána. Těch je několik druhů, např. Oger, jenž svou těžkopádnou výstrojí odolává i těm největším ranám za cenu pomalejšího pohybu. Stryder, který je velice hbitý za cenou slabšího pancéřování a Atlas, jenž se pohybuje ve středu těchto dvou Titánů.

Kromě klasického multiplayeru ve hře najdeme také multiplayer kampaň, jejíž příběh se točí kolem střetu korporace IMC (Interstellar Manufacturing Corporation) a poloprofesionální milice s názvem Militia. IMC vznikl z malé firmy pro těžbu přírodních surovin jménem Hammond Engineering. Patnáct let po založení kvůli masivní produkci Titánů vzrostl požadavek na suroviny, díky čemuž nastal pro Hammond Engineering zlatý věk, jenž vyústil ve změnu názvu a transformaci v IMC. Na IMC se hrne kritika kvůli tomu, že postupuje na Hranici (Frontier) nevybíravě, ovšem podílníci a spotřebitelé v centrálních slunečních systémech jsou s výsledky práce IMC spokojení. Hranice je totiž atraktivní díky bohatým planetárním zdrojům a také cenným transportním trasám, což v očích podílníků ospravedlňuje jakékoliv bezpečnostní zásahy. Kampaň je možno hrát za obě strany.

Hudbu do hry složil Stephen Barton, který pracoval na soundtracku Call of Duty 4: Modern Warfare. Hra je k dispozici pro PC, Xbox 360 a Xbox One.
Titanfall je multi-playerová akční střílečka z pohledu první osoby od tvůrců Call of Duty. Hra byla ohlášena na E3 2013, kde kromě velkého ohlasu získala i přes 60 ocenění. Ve hře bojují hráči v online zápasech 6 vs 6 za tzv. piloty, kteří mají možnost nastoupit do Titána (obrněného osmimetrového mecha) či přepadnout nepřítelova Titána. Těch je několik druhů, např. Oger, jenž svou těžkopádnou výstrojí odolává i těm největším ranám za cenu pomalejšího pohybu. Stryder, který je velice hbitý za cenou slabšího pancéřování a Atlas, jenž se pohybuje ve středu těchto dvou Titánů.

Kromě klasického multiplayeru ve hře najdeme také multiplayer kampaň, jejíž příběh se točí kolem střetu korporace IMC (Interstellar Manufacturing Corporation) a poloprofesionální milice s názvem Militia. IMC vznikl z malé firmy pro těžbu přírodních surovin jménem Hammond Engineering. Patnáct let po založení kvůli masivní produkci Titánů vzrostl požadavek na suroviny, díky čemuž nastal pro Hammond Engineering zlatý věk, jenž vyústil ve změnu názvu a transformaci v IMC. Na IMC se hrne kritika kvůli tomu, že postupuje na Hranici (Frontier) nevybíravě, ovšem podílníci a spotřebitelé v centrálních slunečních systémech jsou s výsledky práce IMC spokojení. Hranice je totiž atraktivní díky bohatým planetárním zdrojům a také cenným transportním trasám, což v očích podílníků ospravedlňuje jakékoliv bezpečnostní zásahy. Kampaň je možno hrát za obě strany.

Hudbu do hry složil Stephen Barton, který pracoval na soundtracku Call of Duty 4: Modern Warfare. Hra je k dispozici pro PC, Xbox 360 a Xbox One.
Titanfall je multi-playerová akční střílečka z pohledu první osoby od tvůrců Call of Duty. Hra byla ohlášena na E3 2013, kde kromě velkého ohlasu získala i přes 60 ocenění. Ve hře bojují hráči v online zápasech 6 vs 6 za tzv. piloty, kteří mají možnost nastoupit do Titána (obrněného osmimetrového mecha) či přepadnout nepřítelova Titána. Těch je několik druhů, např. Oger, jenž svou těžkopádnou výstrojí odolává i těm největším ranám za cenu pomalejšího pohybu. Stryder, který je velice hbitý za cenou slabšího pancéřování a Atlas, jenž se pohybuje ve středu těchto dvou Titánů.

Kromě klasického multiplayeru ve hře najdeme také multiplayer kampaň, jejíž příběh se točí kolem střetu korporace IMC (Interstellar Manufacturing Corporation) a poloprofesionální milice s názvem Militia. IMC vznikl z malé firmy pro těžbu přírodních surovin jménem Hammond Engineering. Patnáct let po založení kvůli masivní produkci Titánů vzrostl požadavek na suroviny, díky čemuž nastal pro Hammond Engineering zlatý věk, jenž vyústil ve změnu názvu a transformaci v IMC. Na IMC se hrne kritika kvůli tomu, že postupuje na Hranici (Frontier) nevybíravě, ovšem podílníci a spotřebitelé v centrálních slunečních systémech jsou s výsledky práce IMC spokojení. Hranice je totiž atraktivní díky bohatým planetárním zdrojům a také cenným transportním trasám, což v očích podílníků ospravedlňuje jakékoliv bezpečnostní zásahy. Kampaň je možno hrát za obě strany.

Hudbu do hry složil Stephen Barton, který pracoval na soundtracku Call of Duty 4: Modern Warfare.
Titanfall je multi-playerová akční střílečka z pohledu první osoby od tvůrců Call of Duty. Hra byla ohlášena na E3 2013, kde kromě velkého ohlasu získala i přes 60 ocenění. Ve hře bojují hráči v online zápasech 6 vs 6 za tzv. piloty, kteří mají možnost nastoupit do Titána (obrněného osmimetrového mecha) či přepadnout nepřítelova Titána. Těch je několik druhů, např. Oger, jenž svou těžkopádnou výstrojí odolává i těm největším ranám za cenu pomalejšího pohybu. Stryder, který je velice hbitý za cenou slabšího pancéřování a Atlas, jenž se pohybuje ve středu těchto dvou Titánů.

Kromě klasického multiplayeru ve hře najdeme také multiplayer kampaň, jejíž příběh se točí kolem střetu korporace IMC (Interstellar Manufacturing Corporation) a poloprofesionální milice s názvem Militia. IMC vznikl z malé firmy pro těžbu přírodních surovin jménem Hammond Engineering. Patnáct let po založení kvůli masivní produkci Titánů vzrostl požadavek na suroviny, díky čemuž nastal pro Hammond Engineering zlatý věk, jenž vyústil ve změnu názvu a transformaci v IMC. Na IMC se hrne kritika kvůli tomu, že postupuje na Hranici (Frontier) nevybíravě, ovšem podílníci a spotřebitelé v centrálních slunečních systémech jsou s výsledky práce IMC spokojení. Hranice je totiž atraktivní díky bohatým planetárním zdrojům a také cenným transportním trasám, což v očích podílníků ospravedlňuje jakékoliv bezpečnostní zásahy. Kampaň je možno hrát za obě strany.

Hudbu do hry složil Stephen Barton, který pracoval na soundtracku Call of Duty 4: Modern Warfare.
Titanfall je multi-playerová akční střílečka z pohledu první osoby od tvůrců Call of Duty. Hra byla ohlášena na E3 2013, kde kromě velkého ohlasu získala i přes 60 ocenění. Ve hře bojují hráči v online zápasech 6 vs 6 za tzv. piloty, kteří mají možnost nastoupit do Titána (obrněného osmimetrového mecha) či přepadnout nepřítelova Titána. Těch je několik druhů, např. Oger, jenž svou těžkopádnou výstrojí odolává i těm největším ranám za cenu pomalejšího pohybu. Stryder, který je velice hbitý za cenou slabšího pancéřování a Atlas, jenž se pohybuje ve středu těchto dvou Titánů.

Kromě klasického multiplayeru ve hře najdeme také multiplayer kampaň, jejíž příběh se točí kolem střetu korporace IMC (Interstellar Manufacturing Corporation) a poloprofesionální milice s názvem Militia. IMC vznikl z malé firmy pro těžbu přírodních surovin jménem Hammond Engineering. Patnáct let po založení kvůli masivní produkci Titánů vzrostl požadavek na suroviny, díky čemuž nastal pro Hammond Engineering zlatý věk, jenž vyústil ve změnu názvu a transformaci v IMC. Na IMC se hrne kritika kvůli tomu, že postupuje na Hranici (Frontier) nevybíravě, ovšem podílníci a spotřebitelé v centrálních slunečních systémech jsou s výsledky práce IMC spokojení. Hranice je totiž atraktivní díky bohatým planetárním zdrojům a také cenným transportním trasám, což v očích podílníků ospravedlňuje jakékoliv bezpečnostní zásahy. Kampaň je možno hrát za obě strany.

Hudbu do hry složil Stephen Barton, který pracoval na soundtracku Call of Duty 4: Modern Warfare. Série dále v roce 2016 pokračovala druhým dílem Titanfall 2.
Oficiální stránky hry (http://www.titanfall.com)
Oficiální stránky hry (http://www.titanfall.com)
Oficiální stránky hry (http://www.titanfall.com)
Oficiální stránky hry (http://www.titanfall.com)
Oficiální stránky hry (http://www.titanfall.com)
Oficiální stránky hry (http://www.titanfall.com)