V této hře je cílem hráče, který ovládá vesmírnou loď, ukrást nepříteli tzv. Klystron pody. Pomocí těch je pak možné pohánět mnohem silnější lodě. Hráč k nim musí doletět, zavěsit je do "háku" a zase vyletět ven. V tom se mu nepřítel snaží zabránit,a tak po něm střílí věže umístěné na stěnách a zdech jeskyně, ve které se hra odehrává.
Hráčova loď společně s podem podléhá gravitaci a také setrvačnosti, na což je třeba při zatáčení myslet. Náraz do zdi lodí či podem znamená ztrátu jednoho života. Je také nutné hlídat stav paliva a případně ho doplňovat pomocí háku. Pokud hráči dojde palivo, hra končí. Ve hře je celkem šest levelů a po jejich zdolání hra začíná nanovo, tentokrát s obrácenou gravitací. Poté následuje šest levelů s neviditelnými stěnami v případě, že má hráč zapnuté štíty (to není možné střílet) a konečně posledních šest levelů s obrácenou gravitací a neviditelnými stěnami.
Hra také vyšla na Acorn Electron.
Thrust
Jeremy Smith •
James Software (At8bit) •
Alan Butcher (AtST) •
David Lowe (Spectrum) •
Lynsoft (C16)