Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile
Telltale Games
Telltale Games
Telltale Games
Telltale Games
Telltale Games
Telltale Games
Telltale Games
Telltale Games
Telltale Games
PC
08.04.2014
PC
08.04.2014
PCPS3
08.04.2014
X360
09.04.2014
PCPS3
08.04.2014
X360
09.04.2014
PS4VitaXOne
04.11.2014
PCPS3
08.04.2014
X360iOS
09.04.2014
Android
02.06.2014
PS4VitaXOne
04.11.2014
PCPS3
08.04.2014
X360iOS
09.04.2014
Android
02.06.2014
PS4VitaXOne
04.11.2014
PCPS3
08.04.2014
X360iOS
09.04.2014
Android
02.06.2014
PS4VitaXOne
04.11.2014
PS5
kompatibilní
PCPS3
08.04.2014
X360iOS
09.04.2014
Android
02.06.2014
PS4VitaXOne
04.11.2014
PS5XboxX/S
kompatibilní
PCPS3
08.04.2014
X360iOS
09.04.2014
Android
02.06.2014
PS4VitaXOne
04.11.2014
PS5XboxX/S
kompatibilní
The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile The Wolf Among Us - Episode 3: A Crooked Mile
Žánr
akce > akční adventura *
adventura > interaktivní film
akce > akční adventura *
adventura > interaktivní film
akce > akční adventura *
adventura > interaktivní film
akce > akční adventura *
adventura > interaktivní film
akce > akční adventura *
adventura > interaktivní film
adventura > interaktivní film *
adventura > 3D adventura
adventura > interaktivní film *
adventura > 3D adventura
adventura > interaktivní film *
adventura > 3D adventura
adventura > interaktivní film *
adventura > 3D adventura

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne ne

A Crooked Mile (inspirace veršovánkou "Domeček jako klícka" Roberta A. Heinleina) je pokračováním epizod "Faith" a "Smoke & Mirrors". Třetí část nás zavede opět na území Fabletownu, do světa smrtelníků, sloužícího jako domov nadpřirozených bytostí. Aby lépe zapadly a nikdo z pozemšťanů nepojal podezření, jsou nuceni, pomocí kouzla "Glamour", brát na sebe lidskou podobu. Hlavním tahounem příběhu se opětovně stává šerif, horkokrevný velký zlý vlk, Bigby Wolf.

Když už se zdálo, že Fabletownem začalo vládnout přesvědčení o nedopadnutelnosti zabijáka pohádkových obyvatel a slepé spravedlnosti, stihl ještě na obzoru nečekaně vysvitnout plamínek naděje. V předchozím díle se nám zavčas, díky školácké chybě samotného mordýře, podařilo v Hotelu Open Arms shromáždit kompromitující materiály a důkazy, jež vrhají nové světlo na dosud záhadné události. Bigby tedy již nekompromisně dýchá pachateli na záda a smyčka se začíná utahovat s čím dál větší intenzitou. Během našeho počínání však nadále budeme nesčetněkrát iritováni úklady místních podniků, kterým jde naše vyšetřování proti srsti.

V tomto díle se objeví také postavy Jacka (Jack a fazolový stonek) a Modrovouse (nejznámější verze od spisovatele Charlese Perraulta). Na pozadí se rovněž mihne postava Flycatchera (na motivy povídky o Žabím princi). Znovu se příběh formuje na základě voleb a rozhodnutí hráče. Herní mechanismy, které fungovaly posledně, fungují v nezměněné podobě nadále, došlo jen na malé kosmetické změny.
A Crooked Mile (inspirace veršovánkou "Domeček jako klícka" Roberta A. Heinleina) je pokračováním epizod "Faith" a "Smoke & Mirrors". Třetí část nás zavede opět na území Fabletownu, do světa smrtelníků, sloužícího jako domov nadpřirozených bytostí. Aby lépe zapadly a nikdo z pozemšťanů nepojal podezření, jsou nuceni, pomocí kouzla "Glamour", brát na sebe lidskou podobu. Hlavním tahounem příběhu se opětovně stává šerif, horkokrevný velký zlý vlk, Bigby Wolf.

Když už se zdálo, že Fabletownem začalo vládnout přesvědčení o nedopadnutelnosti zabijáka pohádkových obyvatel a slepé spravedlnosti, stihl ještě na obzoru nečekaně vysvitnout plamínek naděje. V předchozím díle se nám zavčas, díky školácké chybě samotného mordýře, podařilo v Hotelu Open Arms shromáždit kompromitující materiály a důkazy, jež vrhají nové světlo na dosud záhadné události. Bigby tedy již nekompromisně dýchá pachateli na záda a smyčka se začíná utahovat s čím dál větší intenzitou. Během našeho počínání však nadále budeme nesčetněkrát iritováni úklady místních podniků, kterým jde naše vyšetřování proti srsti.

V tomto díle se objeví také postava: Bloody Mary (Krvavé Máří), čarodějky Aunty Greenleaf, doktora Swinehearta a Modrovouse (nejznámější verze od spisovatele Charlese Perraulta). Na pozadí se rovněž mihne charakter Flycatchera (na motivy povídky o Žabím princi) a The Crooked Mana. Znovu se příběh formuje na základě voleb a rozhodnutí hráče. Herní mechanismy, které fungovaly posledně, fungují v nezměněné podobě nadále, došlo jen na malé kosmetické změny.
A Crooked Mile (inspirace veršovánkou "Domeček jako klícka" Roberta A. Heinleina) je pokračováním epizod "Faith" a "Smoke & Mirrors". Třetí část nás zavede opět na území Fabletownu, do světa smrtelníků, sloužícího jako domov nadpřirozených bytostí. Aby lépe zapadly a nikdo z pozemšťanů nepojal podezření, jsou nuceni, pomocí kouzla "Glamour", brát na sebe lidskou podobu. Hlavním tahounem příběhu se opětovně stává šerif, horkokrevný velký zlý vlk, Bigby Wolf.

Když už se zdálo, že Fabletownem začalo vládnout přesvědčení o nedopadnutelnosti zabijáka pohádkových obyvatel a slepé spravedlnosti, stihl ještě na obzoru nečekaně vysvitnout plamínek naděje. V předchozím díle se nám zavčas, díky školácké chybě samotného mordýře, podařilo v Hotelu Open Arms shromáždit kompromitující materiály a důkazy, jež vrhají nové světlo na dosud záhadné události. Bigby tedy již nekompromisně dýchá pachateli na záda a smyčka se začíná utahovat s čím dál větší intenzitou. Během našeho počínání však nadále budeme nesčetněkrát iritováni úklady místních podniků, kterým jde naše vyšetřování proti srsti.

V tomto díle se objeví také postava: Bloody Mary (Krvavé Máří), čarodějky Aunty Greenleaf, doktora Swinehearta a Modrovouse (nejznámější verze od spisovatele Charlese Perraulta). Na pozadí se rovněž mihne charakter Flycatchera (na motivy povídky o Žabím princi) a The Crooked Mana. Znovu se příběh formuje na základě voleb a rozhodnutí hráče. Herní mechanismy, které fungovaly posledně, fungují v nezměněné podobě nadále, došlo jen na malé kosmetické změny.
A Crooked Mile (inspirace veršovánkou "Domeček jako klícka" Roberta A. Heinleina) je pokračováním epizod "Faith" a "Smoke & Mirrors". Třetí část nás zavede opět na území Fabletownu, do světa smrtelníků, sloužícího jako domov nadpřirozených bytostí. Aby lépe zapadly a nikdo z pozemšťanů nepojal podezření, jsou nuceni, pomocí kouzla "Glamour", brát na sebe lidskou podobu. Hlavním tahounem příběhu se opětovně stává šerif, horkokrevný velký zlý vlk, Bigby Wolf.

Když už se zdálo, že Fabletownem začalo vládnout přesvědčení o nedopadnutelnosti zabijáka pohádkových obyvatel a slepé spravedlnosti, stihl ještě na obzoru nečekaně vysvitnout plamínek naděje. V předchozím díle se nám zavčas, díky školácké chybě samotného mordýře, podařilo v Hotelu Open Arms shromáždit kompromitující materiály a důkazy, jež vrhají nové světlo na dosud záhadné události. Bigby tedy již nekompromisně dýchá pachateli na záda a smyčka se začíná utahovat s čím dál větší intenzitou. Během našeho počínání však nadále budeme nesčetněkrát iritováni úklady místních podniků, kterým jde naše vyšetřování proti srsti.

V tomto díle se objeví také postava: Bloody Mary (Krvavé Máří), čarodějky Aunty Greenleaf, doktora Swinehearta a Modrovouse (nejznámější verze od spisovatele Charlese Perraulta). Na pozadí se rovněž mihne charakter Flycatchera (na motivy povídky o Žabím princi) a The Crooked Mana. Znovu se příběh formuje na základě voleb a rozhodnutí hráče. Herní mechanismy, které fungovaly posledně, fungují v nezměněné podobě nadále, došlo jen na malé kosmetické změny.
A Crooked Mile (inspirace veršovánkou "Domeček jako klícka" Roberta A. Heinleina) je pokračováním epizod "Faith" a "Smoke & Mirrors". Třetí část nás zavede opět na území Fabletownu, do světa smrtelníků, sloužícího jako domov nadpřirozených bytostí. Aby lépe zapadly a nikdo z pozemšťanů nepojal podezření, jsou nuceni, pomocí kouzla "Glamour", brát na sebe lidskou podobu. Hlavním tahounem příběhu se opětovně stává šerif, horkokrevný velký zlý vlk, Bigby Wolf.

Když už se zdálo, že Fabletownem začalo vládnout přesvědčení o nedopadnutelnosti zabijáka pohádkových obyvatel a slepé spravedlnosti, stihl ještě na obzoru nečekaně vysvitnout plamínek naděje. V předchozím díle se nám zavčas, díky školácké chybě samotného mordýře, podařilo v Hotelu Open Arms shromáždit kompromitující materiály a důkazy, jež vrhají nové světlo na dosud záhadné události. Bigby tedy již nekompromisně dýchá pachateli na záda a smyčka se začíná utahovat s čím dál větší intenzitou. Během našeho počínání však nadále budeme nesčetněkrát iritováni úklady místních podniků, kterým jde naše vyšetřování proti srsti.

V tomto díle se objeví také postava: Bloody Mary (Krvavé Máří), čarodějky Aunty Greenleaf, doktora Swinehearta a Modrovouse (nejznámější verze od spisovatele Charlese Perraulta). Na pozadí se rovněž mihne charakter Flycatchera (na motivy povídky o Žabím princi) a The Crooked Mana. Znovu se příběh formuje na základě voleb a rozhodnutí hráče. Herní mechanismy, které fungovaly posledně, fungují v nezměněné podobě nadále, došlo jen na malé kosmetické změny.
A Crooked Mile (inspirace veršovánkou "Domeček jako klícka" Roberta A. Heinleina) je pokračováním epizod "Faith" a "Smoke & Mirrors". Třetí část nás zavede opět na území Fabletownu, do světa smrtelníků, sloužícího jako domov nadpřirozených bytostí. Aby lépe zapadly a nikdo z pozemšťanů nepojal podezření, jsou nuceni, pomocí kouzla "Glamour", brát na sebe lidskou podobu. Hlavním tahounem příběhu se opětovně stává šerif, horkokrevný velký zlý vlk, Bigby Wolf.

Když už se zdálo, že Fabletownem začalo vládnout přesvědčení o nedopadnutelnosti zabijáka pohádkových obyvatel a slepé spravedlnosti, stihl ještě na obzoru nečekaně vysvitnout plamínek naděje. V předchozím díle se nám zavčas, díky školácké chybě samotného mordýře, podařilo v Hotelu Open Arms shromáždit kompromitující materiály a důkazy, jež vrhají nové světlo na dosud záhadné události. Bigby tedy již nekompromisně dýchá pachateli na záda a smyčka se začíná utahovat s čím dál větší intenzitou. Během našeho počínání však nadále budeme nesčetněkrát iritováni úklady místních podniků, kterým jde naše vyšetřování proti srsti.

V tomto díle se objeví také postava: Bloody Mary (Krvavé Máří), čarodějky Aunty Greenleaf, doktora Swinehearta a Modrovouse (nejznámější verze od spisovatele Charlese Perraulta). Na pozadí se rovněž mihne charakter Flycatchera (na motivy povídky o Žabím princi) a The Crooked Mana. Znovu se příběh formuje na základě voleb a rozhodnutí hráče. Herní mechanismy, které fungovaly posledně, fungují v nezměněné podobě nadále, došlo jen na malé kosmetické změny.
A Crooked Mile (inspirace veršovánkou "Domeček jako klícka" Roberta A. Heinleina) je pokračováním epizod "Faith" a "Smoke & Mirrors". Třetí část nás zavede opět na území Fabletownu, do světa smrtelníků, sloužícího jako domov nadpřirozených bytostí. Aby lépe zapadly a nikdo z pozemšťanů nepojal podezření, jsou nuceni, pomocí kouzla "Glamour", brát na sebe lidskou podobu. Hlavním tahounem příběhu se opětovně stává šerif, horkokrevný velký zlý vlk, Bigby Wolf.

Když už se zdálo, že Fabletownem začalo vládnout přesvědčení o nedopadnutelnosti zabijáka pohádkových obyvatel a slepé spravedlnosti, stihl ještě na obzoru nečekaně vysvitnout plamínek naděje. V předchozím díle se nám zavčas, díky školácké chybě samotného mordýře, podařilo v Hotelu Open Arms shromáždit kompromitující materiály a důkazy, jež vrhají nové světlo na dosud záhadné události. Bigby tedy již nekompromisně dýchá pachateli na záda a smyčka se začíná utahovat s čím dál větší intenzitou. Během našeho počínání však nadále budeme nesčetněkrát iritováni úklady místních podniků, kterým jde naše vyšetřování proti srsti.

V tomto díle se objeví také postava: Bloody Mary (Krvavé Máří), čarodějky Aunty Greenleaf, doktora Swinehearta a Modrovouse (nejznámější verze od spisovatele Charlese Perraulta). Na pozadí se rovněž mihne charakter Flycatchera (na motivy povídky o Žabím princi) a The Crooked Mana. Znovu se příběh formuje na základě voleb a rozhodnutí hráče. Herní mechanismy, které fungovaly posledně, fungují v nezměněné podobě nadále, došlo jen na malé kosmetické změny.
A Crooked Mile (inspirace veršovánkou "Domeček jako klícka" Roberta A. Heinleina) je pokračováním epizod "Faith" a "Smoke & Mirrors". Třetí část nás zavede opět na území Fabletownu, do světa smrtelníků, sloužícího jako domov nadpřirozených bytostí. Aby lépe zapadly a nikdo z pozemšťanů nepojal podezření, jsou nuceni, pomocí kouzla "Glamour", brát na sebe lidskou podobu. Hlavním tahounem příběhu se opětovně stává šerif, horkokrevný velký zlý vlk, Bigby Wolf.

Když už se zdálo, že Fabletownem začalo vládnout přesvědčení o nedopadnutelnosti zabijáka pohádkových obyvatel a slepé spravedlnosti, stihl ještě na obzoru nečekaně vysvitnout plamínek naděje. V předchozím díle se nám zavčas, díky školácké chybě samotného mordýře, podařilo v Hotelu Open Arms shromáždit kompromitující materiály a důkazy, jež vrhají nové světlo na dosud záhadné události. Bigby tedy již nekompromisně dýchá pachateli na záda a smyčka se začíná utahovat s čím dál větší intenzitou. Během našeho počínání však nadále budeme nesčetněkrát iritováni úklady místních podniků, kterým jde naše vyšetřování proti srsti.

V tomto díle se objeví také postava: Bloody Mary (Krvavé Máří), čarodějky Aunty Greenleaf, doktora Swinehearta a Modrovouse (nejznámější verze od spisovatele Charlese Perraulta). Na pozadí se rovněž mihne charakter Flycatchera (na motivy povídky o Žabím princi) a The Crooked Mana. Znovu se příběh formuje na základě voleb a rozhodnutí hráče. Herní mechanismy, které fungovaly posledně, fungují v nezměněné podobě nadále, došlo jen na malé kosmetické změny.
A Crooked Mile (inspirace veršovánkou "Domeček jako klícka" Roberta A. Heinleina) je pokračováním epizod "Faith" a "Smoke & Mirrors". Třetí část nás zavede opět na území Fabletownu, do světa smrtelníků, sloužícího jako domov nadpřirozených bytostí. Aby lépe zapadly a nikdo z pozemšťanů nepojal podezření, jsou nuceni, pomocí kouzla "Glamour", brát na sebe lidskou podobu. Hlavním tahounem příběhu se opětovně stává šerif, horkokrevný velký zlý vlk, Bigby Wolf.

Když už se zdálo, že Fabletownem začalo vládnout přesvědčení o nedopadnutelnosti zabijáka pohádkových obyvatel a slepé spravedlnosti, stihl ještě na obzoru nečekaně vysvitnout plamínek naděje. V předchozím díle se nám zavčas, díky školácké chybě samotného mordýře, podařilo v Hotelu Open Arms shromáždit kompromitující materiály a důkazy, jež vrhají nové světlo na dosud záhadné události. Bigby tedy již nekompromisně dýchá pachateli na záda a smyčka se začíná utahovat s čím dál větší intenzitou. Během našeho počínání však nadále budeme nesčetněkrát iritováni úklady místních podniků, kterým jde naše vyšetřování proti srsti.

V tomto díle se objeví také postava: Bloody Mary (Krvavé Máří), čarodějky Aunty Greenleaf, doktora Swinehearta a Modrovouse (nejznámější verze od spisovatele Charlese Perraulta). Na pozadí se rovněž mihne charakter Flycatchera (na motivy povídky o Žabím princi) a The Crooked Mana. Znovu se příběh formuje na základě voleb a rozhodnutí hráče. Herní mechanismy, které fungovaly posledně, fungují v nezměněné podobě nadále, došlo jen na malé kosmetické změny.