Po dohrání 2/3 NG+ (v NG mi utekly dva achievementy) snižuji hodnocení z 60 % na 50 %.
Leveldesign je extrémně nepřehledný (člověk se téměř neustále pohybuje v šeredných sutinách) a NG+ dostává ránu do vazu v podobě balancingu. Běžní nepřátelé jednoduše vydrží příliš mnoho a dávají příliš velké DMG na to, aby to bylo zábavné (autoři tuto nepochopitelnou změnu provedli až po nějaké době od vydání patchem, co si od toho slibovali je mi záhadou).
Leveldesign je extrémně nepřehledný (člověk se téměř neustále pohybuje v šeredných sutinách) a NG+ dostává ránu do vazu v podobě balancingu. Běžní nepřátelé jednoduše vydrží příliš mnoho a dávají příliš velké DMG na to, aby to bylo zábavné (autoři tuto nepochopitelnou změnu provedli až po nějaké době od vydání patchem, co si od toho slibovali je mi záhadou).