Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

První těžší místo u obrany zraněného vojáka. Nikdo z party neměl ještě žádný obranný skill, jediný co se dalo používat je zabíjet nepřátele a léčit se. Nakonec asi napočtvrtý s tím že jediný kdo v poslední sekundě stál byla ta holčička.
Ty ses do toho nějak položil :) Pak napiš jak moc těžký to je na hard, to jsem ještě nezkoušel.
Statistics - Ducks ( Normal,Unlocked )

Ionae
---------------------
- S4-A Silverlock
- Sharpshooter's Jacket
- Chain Reaction
- Azure Blue Ring of Magic Protection
- Cobalt Blue Ring of Magic Protection
- Flowing Necklace of Self-Healing

Musketeer's Health (12)
Aimed Shot x 241 (12)
Lucky Shot x 1453 (14)
Enpowder x 16 (3)
Black Bullet x 1029 (14)
Smokescreen x 316 (7)
Powder Imps x 1397 (13)
Lucky Lady (15)


PyanPau
---------------------
- Gravecall
- Robes of State
- Redemption Verse
- Rolling Ring of Skyfury
- Priest's Hand
- Nightstar

Priest's Health (13)
Strike x 932 (12)
Heal x 1303 (12)
Blessing x 51 (9)
Aurora x 162 (13)
Wrath x 1779 (16)
Trick x 158 (5)
Chosen (15)


Denever
---------------------
- Colossus
- Grim Harvest
- Armguard
- Ambassador's Ring
- Berzerker's Ring
- Twisted Talisman of Major Party Heal

Knight's Health (10)
Hack x 1246 (11)
Slay x 788 (11)
Thunderstrike x 1063 (11)
Recover x 148 (6)
Brace x 77 (9)
Swordfaith x 284 (9)
Fortify x 141 (2)
Might (15)


Total Time: 15:55:57
Battle Time: 6:54:15
Battle Time ( cycles ): 177885
Damage Dealt: 3429845
Damage Received: 2032742
Number of KOs: 325

No začátek a konec jsou nejkrušnější, na hard už se moc netěším:))
Koukám ze Enshada si bere úplně kazdej :) jinak congrats k dohrani, teď si zvys obtížnost, vem si jinou partu a dohraj to znova ;)
Statistics - Ducks ( Easy,Unlocked )

Kaltos
---------------------
- Colossus
- Grim Harvest
- Armguard
- Ambassador's Ring
- Berzerker's Ring
- Flowing Necklace of Self-Healing

Knight's Health (10)
Hack x 893 (11)
Slay x 475 (11)
Thunderstrike x 1142 (10)
Recover x 99 (7)
Brace x 185 (7)
Swordfaith x 234 (13)
Fortify x 15 (5)
Might (12)


Charlotte
---------------------
- S4-A Silverlock
- Sharpshooter's Jacket
- Dark Whisper
- Gambler's Stone
- Rolling Ring of Skyfury
- Twisted Talisman of Major Party Heal

Musketeer's Health (11)
Aimed Shot x 879 (11)
Explosive Shell x 9 (8)
Lucky Shot x 563 (12)
Flashbang x 1 (5)
Enpowder x 14 (5)
Black Bullet x 623 (12)
Smokescreen x 69 (8)
Powder Imps x 1167 (12)
Lucky Lady (12)


Enshadu
---------------------
- Thousand Petals
- Robes of State
- Jan's Last Sermon
- Azure Blue Ring of Magic Protection
- Priest's Hand
- Nightstar

Priest's Health (12)
Strike x 1178 (11)
Heal x 189 (12)
Blessing x 99 (8)
Sprite Summon x 6 (5)
Damn x 32 (7)
Aurora x 160 (12)
Wrath x 1534 (11)
Chosen (12)


Total Time: 20:27:00
Battle Time: 5:48:9
Battle Time ( cycles ): 130386
Damage Dealt: 2892000
Damage Received: 1337327
Number of KOs: 247
Tak jsem si řikal jakej jsem polobůh, už jsem zvládal střídat obranu, útok a magii, dával neřátelům hrozný DMG...no a teď si mě dal Ick Thelloth jako malinu, boj trval tak 30s:)))
Hm, tuším je tam nejaká kliatba, ktorá nepriateľským príšerkám na krátky čas zníži všetky odolnosti. Ale kňaza som využíval väčšinou na liečenie a výnimočne ovalil niekoho palicou, keď som rýchlo potreboval zvýšiť multiplikátor poškodenia.
Hmm ok. Zkusím místo faith nabíjet útoky bojovníka. Co kněz? Jak nejlépe podpoří snahu zlikdidovat co nejrychleji regenerující se potvory?
Najviac som využíval obyčajné útoky mečom. Dvojitý sek proti slabším súperom a ten druhý proti bosákom.

Ešte som si spomenul, že je tam aj akýsi multiplikátor poškodenia. Čím rýchlejšie po sebe nasledujú útoky tvojich postáv, tým je multiplikátor vyšší a v prestávkach medzi útokmi jeho hodnota postupne klesá. Niekedy sa oplatí zaútočiť s dvomi slabými postavami rýchlo po sebe a potom vyštartovať s odpočinutým bojovníkom, ktorý zúžitkuje vysoký multiplikátor. Funguje to aj pri skupinovom útoku ako je Faith. ^^
@Red (11.06.2013 11:17): Pod každou postavičkou je možnosť pauzy, využívaš to? Keď necháš bojovníka chvíľku zapauzovaného, tak začne zbierať sily na ďalší útok - ovládacia ikonka postupne mení farbu od červenej až po zelenú. Keď odpauzuješ postavu so zelenou ikonou, jej útok je ničivejší. Ostnaté gule rozkopával môj rytier pekne jednu po druhej. (Featurku Chain som za celú hru nepoužil ani jediný raz, všetky príkazy som časoval a odklepával ručne.)
@Red (11.06.2013 10:26): Rád bych poradil, ale ted jsem zjistil, že už si to vůůůbec nepamatuju. Kdo jsou burbundles?

A skilly se dají bez postihu restartovat ne? Tak experimentuj. Některé skilly se vyplatí namaxovat, některé byly naopak naprosto nepoužitelné, ale hrál jsem první verzi a od té doby hra prošla balancem a věřím že ted jsou se správnou taktikou použitelné všechny.
Tak jsem se sekl u burbundles. Mušketýr používá skill chain ohen/black bullet, rytíř pořád faith a kněz skill chain útok/cure. Boj trvá dlouho a bezvýsledně. Tak bych přivítal poradu jak na ně. Ještě bych měl druhý dotaz jestli se vyplatí vylepšovat skilly rovnoměrně nebo je nějakej vylepšování nějakého skillu nevýhodné.
Chybu rozhodně neuděláš, ono to demo je ještě docela nudné, později jsou ty souboje daleko zajímavější.
Dohrál jsem demo a začal přemýšlet, že těch 15$ za to dám. Je to ještě lepší než jednička