V roli nejvyššího kněze připravujete vše potřebné pro brzký příchod spícího Boha a snažíte se uspokojit jeho touhu po obětech... Lidských obětech! Z vesnice tak vybíráte vhodné kandidáty, kteří se pro danou roli hodí nejlépe. Zároveň je však třeba si udržet dobré vztahy s pěti nejvlivnějšími rodinami, jež mohou v případě nespokojenosti vyvolat až vzpouru, a chránit vesnici před kacíři.
Jak ale vybrat tu správnou oběť? Každá postava ve hře má dvě skryté vlastnosti: dobrou a špatnou. Ty odhalíte pouze vyzvídáním u svých spojenců, nebo tím, že daným jedincům přidělíte práci a sledujete, jak postupují. Jakmile máte potřebné informace, můžete se rozhodnout, který obyvatel poslouží vašemu cíli nejlépe.
Hra původně vznikla jako projekt pro 72 hodinový game jam Ludum Dare.
Hra pracující s jednoduchým konceptem, kdy je třeba hlídat 10 hodnot, aby neklesly pod určitou hranici. Vědí vesničané příliš mnoho? Spalte všechny knihy na hranici. Chybí vaší vesnici zápal? Zbičujte ty bezvěrce! Začíná se u některých rodin objevovat vzpurné chování? Svěřte jim úkol. Aby to však nebylo tak jednoduché, každá akce sníží méně nebo více jinou hodnotu. V základu je tak hra opravdu jen o hlídání čísel a jejich správné rovnováze, kdy je třeba myslet trochu dopředu, tj. když budu zvyšovat jednu hodnotu, aby náhodou neklesla pod hranici hodnota jiná. To má za následek, že na konci kola (každé trvá asi cca 3 minuty), kdy vybíráte lidskou oběť, dáte občas přednost méně vhodnému kandidátovi, než zatvrzelému hříšníkovi, o kterého si Černoboh řekne, protože by jinak klesla reputace dané rodiny na minimum. Ano, i trochu toho štěstíčka je tady třeba, což ale nepovažuji za mínus, protože hra na něm nestojí.
The Shrouded Isle není světoborná hra, ale na pár hodin zabaví. Kdyby vyšla na Android, ideální hra na mobil.
9. bod herní výzvy 2018 (hardcore)
Děkuji Lauroně za hru.
The Shrouded Isle není světoborná hra, ale na pár hodin zabaví. Kdyby vyšla na Android, ideální hra na mobil.
9. bod herní výzvy 2018 (hardcore)
Děkuji Lauroně za hru.
Pro: vizuální styl, hudba, premisa (vedení kultu)
Proti: plytký a repetitivní gameplay