Šlechtický rod Winthropů se v americké Nové Anglii usadil už dávno před americkou Válkou za nezávislost v 18. století. Do něj se také datuje vznik rozlehlého venkovského sídla, jehož se coby vzdálený příbuzný stáváte šťastným dědicem po úmrtí posledního přímého potomka v roce 1993. Už když svým vozem projedete rezavou bránou ozdobenou kamennými démony, znejistíte. Z pohledu na zašlé průčelí budovy v bouři pak zamrazí a až se za vámi po vstupu nevratně zabouchnou vstupní dveře a zazní ďábelský smích, pochopíte, že jste se stali zajatcem svého prokletého dědictví.
Tato first person 3D adventura se značnou příměsí RPG vyšla ve stejný rok co Alone in the Dark a v určitém ohledu se dá označit za bezprostředního předchůdce herního žánru survival hororu. Po chodbách ve winthropském zámku hrůzy musíte našlapovat opatrně. Nevíte v jakém z pokojů a chodeb vás překvapí odporné zombie či gargoyla, zároveň se musíte bedlivě dívat kolem sebe, abyste nepřehlédli předměty jež vám umožní postup do dalších sekcí a podlaží stále bizarnějšího sídla. Mezi odrážením útoků monster a řešení hlavolamů budete pomalu rozplétat skutečnou historii kdysi vlivného rodu, jehož příslušníci už před staletími propadli vábení prastarého zla a s každou generací se více a více propadali do okultních praktik.
RPG element začíná výběrem mezi osmi předdefinovanými charaktery pro vaší postavu dědice a pokračuje patnácti dovednostmi, rozdělenými po pěti do tří tříd (strength, knowledge a dexterity). Obrazovka je rozdělena na čtyři upravitelné oddíly tvořené samotnou herní kamerou, směrovými šipkami, textovým oknem a vizualizací hrdiny odrážející jeho aktuální zdravotní stav). Boj probíhá v reálném čase a můžete v něm kombinovat zbraně i kouzla. Síly vám pomůže obnovit spánek, jídlo a meditace, čarovat vám umožní pouze nalezené svitky.
Tato first person 3D adventura se značnou příměsí RPG vyšla ve stejný rok co Alone in the Dark a v určitém ohledu se dá označit za bezprostředního předchůdce herního žánru survival hororu. Po chodbách ve winthropském zámku hrůzy musíte našlapovat opatrně. Nevíte v jakém z pokojů a chodeb vás překvapí odporné zombie či gargoyla, zároveň se musíte bedlivě dívat kolem sebe, abyste nepřehlédli předměty jež vám umožní postup do dalších sekcí a podlaží stále bizarnějšího sídla. Mezi odrážením útoků monster a řešení hlavolamů budete pomalu rozplétat skutečnou historii kdysi vlivného rodu, jehož příslušníci už před staletími propadli vábení prastarého zla a s každou generací se více a více propadali do okultních praktik.
RPG element začíná výběrem mezi osmi předdefinovanými charaktery pro vaší postavu dědice a pokračuje patnácti dovednostmi, rozdělenými po pěti do tří tříd (strength, knowledge a dexterity). Obrazovka je rozdělena na čtyři upravitelné oddíly tvořené samotnou herní kamerou, směrovými šipkami, textovým oknem a vizualizací hrdiny odrážející jeho aktuální zdravotní stav). Boj probíhá v reálném čase a můžete v něm kombinovat zbraně i kouzla. Síly vám pomůže obnovit spánek, jídlo a meditace, čarovat vám umožní pouze nalezené svitky.
Šlechtický rod Winthropů se v americké Nové Anglii usadil už dávno před americkou Válkou za nezávislost v 18. století. Do něj se také datuje vznik rozlehlého venkovského sídla, jehož se coby vzdálený příbuzný stáváte šťastným dědicem po úmrtí posledního přímého potomka v roce 1993. Už když svým vozem přijedete k zahradní bráně ozdobené kamennými démony, znejistíte. Z pohledu na zašlé průčelí budovy v bouři pak zamrazí a až se za vámi po vstupu nevratně zabouchnou vstupní dveře a zazní ďábelský smích, pochopíte, že jste se stali zajatcem svého prokletého dědictví.
Tato first person 3D adventura se značnou příměsí RPG vyšla ve stejný rok co Alone in the Dark a v určitém ohledu se dá označit za bezprostředního předchůdce herního žánru survival hororu. Po chodbách ve winthropském zámku hrůzy musíte našlapovat opatrně. Nevíte v jakém z pokojů a chodeb vás překvapí odporné zombie či gargoyla, zároveň se musíte bedlivě dívat kolem sebe, abyste nepřehlédli předměty jež vám umožní postup do dalších sekcí a podlaží stále bizarnějšího sídla. Mezi odrážením útoků monster a řešení hlavolamů budete pomalu rozplétat skutečnou historii kdysi vlivného rodu, jehož příslušníci už před staletími propadli vábení prastarého zla a s každou generací se více a více propadali do okultních praktik.
RPG element začíná výběrem mezi osmi předdefinovanými charaktery pro vaší postavu dědice a pokračuje patnácti dovednostmi, rozdělenými po pěti do tří tříd (strength, knowledge a dexterity). Obrazovka je rozdělena na čtyři upravitelné oddíly tvořené samotnou herní kamerou, směrovými šipkami, textovým oknem a vizualizací hrdiny odrážející jeho aktuální zdravotní stav). Boj probíhá v reálném čase a můžete v něm kombinovat zbraně i kouzla. Síly vám pomůže obnovit spánek, jídlo a meditace, čarovat vám umožní pouze nalezené svitky.
Tato first person 3D adventura se značnou příměsí RPG vyšla ve stejný rok co Alone in the Dark a v určitém ohledu se dá označit za bezprostředního předchůdce herního žánru survival hororu. Po chodbách ve winthropském zámku hrůzy musíte našlapovat opatrně. Nevíte v jakém z pokojů a chodeb vás překvapí odporné zombie či gargoyla, zároveň se musíte bedlivě dívat kolem sebe, abyste nepřehlédli předměty jež vám umožní postup do dalších sekcí a podlaží stále bizarnějšího sídla. Mezi odrážením útoků monster a řešení hlavolamů budete pomalu rozplétat skutečnou historii kdysi vlivného rodu, jehož příslušníci už před staletími propadli vábení prastarého zla a s každou generací se více a více propadali do okultních praktik.
RPG element začíná výběrem mezi osmi předdefinovanými charaktery pro vaší postavu dědice a pokračuje patnácti dovednostmi, rozdělenými po pěti do tří tříd (strength, knowledge a dexterity). Obrazovka je rozdělena na čtyři upravitelné oddíly tvořené samotnou herní kamerou, směrovými šipkami, textovým oknem a vizualizací hrdiny odrážející jeho aktuální zdravotní stav). Boj probíhá v reálném čase a můžete v něm kombinovat zbraně i kouzla. Síly vám pomůže obnovit spánek, jídlo a meditace, čarovat vám umožní pouze nalezené svitky.
Šlechtický rod Winthropů se v americké Nové Anglii usadil už dávno před americkou Válkou za nezávislost v 18. století. Do něj se také datuje vznik rozlehlého venkovského sídla, jehož se coby vzdálený příbuzný stáváte šťastným dědicem po úmrtí posledního přímého potomka v roce 1993. Už když svým vozem přijedete k zahradní bráně ozdobené kamennými démony, znejistíte. Z pohledu na zašlé průčelí budovy v bouři pak zamrazí a až se za vámi po vstupu nevratně zabouchnou vstupní dveře a zazní ďábelský smích, pochopíte, že jste se stali zajatcem svého prokletého dědictví.
Toto first person 3D RPG se značnou adventurní příměsí vyšlo ve stejný rok co Alone in the Dark a v určitém ohledu se dá označit za bezprostředního předchůdce herního žánru survival hororu. Po chodbách ve winthropském zámku hrůzy musíte našlapovat opatrně. Nevíte v jakém z pokojů a chodeb vás překvapí odporné zombie či gargoyla, zároveň se musíte bedlivě dívat kolem sebe, abyste nepřehlédli předměty jež vám umožní postup do dalších sekcí a podlaží stále bizarnějšího sídla. Mezi odrážením útoků monster a řešení hlavolamů budete pomalu rozplétat skutečnou historii kdysi vlivného rodu, jehož příslušníci už před staletími propadli vábení prastarého zla a s každou generací se více a více propadali do okultních praktik.
RPG element tohoto hororu začíná výběrem mezi osmi předdefinovanými charaktery pro vaší postavu dědice a pokračuje patnácti dovednostmi, rozdělenými po pěti do tří tříd (strength, knowledge a dexterity). Obrazovka je rozdělena na čtyři upravitelné oddíly tvořené samotnou herní kamerou, směrovými šipkami, textovým oknem a vizualizací hrdiny odrážející jeho aktuální zdravotní stav). Boj probíhá v reálném čase a můžete v něm kombinovat zbraně i kouzla. Síly vám pomůže obnovit spánek, jídlo a meditace, čarovat vám umožní jedině nalezené svitky.
Toto first person 3D RPG se značnou adventurní příměsí vyšlo ve stejný rok co Alone in the Dark a v určitém ohledu se dá označit za bezprostředního předchůdce herního žánru survival hororu. Po chodbách ve winthropském zámku hrůzy musíte našlapovat opatrně. Nevíte v jakém z pokojů a chodeb vás překvapí odporné zombie či gargoyla, zároveň se musíte bedlivě dívat kolem sebe, abyste nepřehlédli předměty jež vám umožní postup do dalších sekcí a podlaží stále bizarnějšího sídla. Mezi odrážením útoků monster a řešení hlavolamů budete pomalu rozplétat skutečnou historii kdysi vlivného rodu, jehož příslušníci už před staletími propadli vábení prastarého zla a s každou generací se více a více propadali do okultních praktik.
RPG element tohoto hororu začíná výběrem mezi osmi předdefinovanými charaktery pro vaší postavu dědice a pokračuje patnácti dovednostmi, rozdělenými po pěti do tří tříd (strength, knowledge a dexterity). Obrazovka je rozdělena na čtyři upravitelné oddíly tvořené samotnou herní kamerou, směrovými šipkami, textovým oknem a vizualizací hrdiny odrážející jeho aktuální zdravotní stav). Boj probíhá v reálném čase a můžete v něm kombinovat zbraně i kouzla. Síly vám pomůže obnovit spánek, jídlo a meditace, čarovat vám umožní jedině nalezené svitky.
Šlechtický rod Winthropů se v americké Nové Anglii usadil už dávno před americkou Válkou za nezávislost v 18. století. Do něj se také datuje vznik rozlehlého venkovského sídla, jehož se coby vzdálený příbuzný stáváte šťastným dědicem po úmrtí posledního přímého potomka v roce 1993. Už když svým vozem přijedete k zahradní bráně ozdobené kamennými démony, znejistíte. Z pohledu na zašlé průčelí budovy v bouři pak zamrazí a až se za vámi po vstupu nevratně zabouchnou vstupní dveře a zazní ďábelský smích, pochopíte, že jste se stali zajatcem svého prokletého dědictví.
Toto first person 3D RPG se značnou adventurní příměsí vyšlo ve stejný rok co Alone in the Dark a v určitém ohledu se dá označit za bezprostředního předchůdce herního žánru survival hororu. Po chodbách ve winthropském zámku hrůzy musíte našlapovat opatrně. Nevíte v jakém z pokojů a chodeb vás překvapí odporné zombie či gargoyl, zároveň se musíte bedlivě dívat kolem sebe, abyste nepřehlédli předměty, jež vám umožní postup do dalších sekcí a podlaží stále bizarnějšího sídla. Mezi odrážením útoků monster a řešení hlavolamů budete pomalu rozplétat skutečnou historii kdysi vlivného rodu, jehož příslušníci už před staletími propadli vábení prastarého zla a s každou generací se více a více propadali do okultních praktik.
RPG element tohoto hororu začíná výběrem mezi osmi předdefinovanými charaktery pro vaší postavu dědice a pokračuje patnácti dovednostmi, rozdělenými po pěti do tří tříd (strength, knowledge a dexterity). Obrazovka je rozdělena na čtyři upravitelné oddíly tvořené samotnou herní kamerou, směrovými šipkami, textovým oknem a vizualizací hrdiny odrážející jeho aktuální zdravotní stav. Boj probíhá v reálném čase a můžete v něm kombinovat zbraně i kouzla. Síly vám pomůže obnovit spánek, jídlo a meditace, čarovat vám umožní jedině nalezené svitky.
Toto first person 3D RPG se značnou adventurní příměsí vyšlo ve stejný rok co Alone in the Dark a v určitém ohledu se dá označit za bezprostředního předchůdce herního žánru survival hororu. Po chodbách ve winthropském zámku hrůzy musíte našlapovat opatrně. Nevíte v jakém z pokojů a chodeb vás překvapí odporné zombie či gargoyl, zároveň se musíte bedlivě dívat kolem sebe, abyste nepřehlédli předměty, jež vám umožní postup do dalších sekcí a podlaží stále bizarnějšího sídla. Mezi odrážením útoků monster a řešení hlavolamů budete pomalu rozplétat skutečnou historii kdysi vlivného rodu, jehož příslušníci už před staletími propadli vábení prastarého zla a s každou generací se více a více propadali do okultních praktik.
RPG element tohoto hororu začíná výběrem mezi osmi předdefinovanými charaktery pro vaší postavu dědice a pokračuje patnácti dovednostmi, rozdělenými po pěti do tří tříd (strength, knowledge a dexterity). Obrazovka je rozdělena na čtyři upravitelné oddíly tvořené samotnou herní kamerou, směrovými šipkami, textovým oknem a vizualizací hrdiny odrážející jeho aktuální zdravotní stav. Boj probíhá v reálném čase a můžete v něm kombinovat zbraně i kouzla. Síly vám pomůže obnovit spánek, jídlo a meditace, čarovat vám umožní jedině nalezené svitky.
Šlechtický rod Winthropů se v americké Nové Anglii usadil už dávno před americkou Válkou za nezávislost v 18. století. Do něj se také datuje vznik rozlehlého venkovského sídla, jehož se coby vzdálený příbuzný stáváte šťastným dědicem po úmrtí posledního přímého potomka v roce 1993. Už když svým vozem přijedete k zahradní bráně ozdobené kamennými démony, znejistíte. Z pohledu na zašlé průčelí budovy v bouři pak zamrazí a až se za vámi po vstupu nevratně zabouchnou vstupní dveře a zazní ďábelský smích, pochopíte, že jste se stali zajatcem svého prokletého dědictví.
Toto first person 3D RPG se značnou adventurní příměsí vyšlo ve stejný rok co Alone in the Dark a v určitém ohledu se dá označit za bezprostředního předchůdce herního žánru survival hororu. Po chodbách ve winthropském zámku hrůzy musíte našlapovat opatrně. Nevíte v jakém z pokojů a chodeb vás překvapí odporné zombie či gargoyl, zároveň se musíte bedlivě dívat kolem sebe, abyste nepřehlédli předměty, jež vám umožní postup do dalších sekcí a podlaží stále bizarnějšího sídla. Mezi odrážením útoků monster a řešení hlavolamů budete pomalu rozplétat skutečnou historii kdysi vlivného rodu, jehož příslušníci už před staletími propadli vábení prastarého zla a s každou generací se více a více propadali do okultních praktik.
RPG element tohoto hororu začíná výběrem mezi osmi předdefinovanými charaktery pro vaší postavu dědice a pokračuje patnácti dovednostmi, rozdělenými po pěti do tří tříd (strength, knowledge a dexterity). Obrazovka je rozdělena na čtyři upravitelné oddíly tvořené samotnou herní kamerou, směrovými šipkami, textovým oknem a vizualizací hrdiny odrážející jeho aktuální zdravotní stav. Boj probíhá v reálném čase a můžete v něm kombinovat zbraně i kouzla. Síly vám pomůže obnovit spánek, jídlo a meditace, čarovat vám umožní jedině nalezené svitky.
Toto first person 3D RPG se značnou adventurní příměsí vyšlo ve stejný rok co Alone in the Dark a v určitém ohledu se dá označit za bezprostředního předchůdce herního žánru survival hororu. Po chodbách ve winthropském zámku hrůzy musíte našlapovat opatrně. Nevíte v jakém z pokojů a chodeb vás překvapí odporné zombie či gargoyl, zároveň se musíte bedlivě dívat kolem sebe, abyste nepřehlédli předměty, jež vám umožní postup do dalších sekcí a podlaží stále bizarnějšího sídla. Mezi odrážením útoků monster a řešení hlavolamů budete pomalu rozplétat skutečnou historii kdysi vlivného rodu, jehož příslušníci už před staletími propadli vábení prastarého zla a s každou generací se více a více propadali do okultních praktik.
RPG element tohoto hororu začíná výběrem mezi osmi předdefinovanými charaktery pro vaší postavu dědice a pokračuje patnácti dovednostmi, rozdělenými po pěti do tří tříd (strength, knowledge a dexterity). Obrazovka je rozdělena na čtyři upravitelné oddíly tvořené samotnou herní kamerou, směrovými šipkami, textovým oknem a vizualizací hrdiny odrážející jeho aktuální zdravotní stav. Boj probíhá v reálném čase a můžete v něm kombinovat zbraně i kouzla. Síly vám pomůže obnovit spánek, jídlo a meditace, čarovat vám umožní jedině nalezené svitky.