The Banner Saga je hra inspirovaná vikingskou kulturou, s ručně kreslenou grafikou, kladoucí důraz na příběh a taktické tahové souboje. Hru vytvořilo nezávislé studio Stoic, složené ze tří bývalých vývojářů Bioware. Finance na hru se vybraly přes Kickstarter, kde projekt slavil úspěch a vybral přes $700.000.
Hráč se ve hře ujme karavanu a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman, atd.), každá majíc speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statické či plně animované), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredgeové, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšla první kapitola z plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions.
Hráč se ve hře ujme karavanu a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman, atd.), každá majíc speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statické či plně animované), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredgeové, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšla první kapitola z plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions.
The Banner Saga je hra inspirovaná vikingskou kulturou, s ručně kreslenou grafikou, kladoucí důraz na příběh a taktické tahové souboje. Hru vytvořilo nezávislé studio Stoic, složené ze tří bývalých vývojářů Bioware. Finance na hru se vybraly přes Kickstarter, kde projekt slavil úspěch a vybral přes $700.000.
Hráč se ve hře ujme karavanu a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman, atd.), každá majíc speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statické či plně animované), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredgeové, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšla první kapitola z plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions.
Hráč se ve hře ujme karavanu a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman, atd.), každá majíc speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statické či plně animované), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredgeové, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšla první kapitola z plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions.
The Banner Saga je hra inspirovaná vikingskou kulturou, s ručně kreslenou grafikou, kladoucí důraz na příběh a taktické tahové souboje. Hru vytvořilo nezávislé studio Stoic, složené ze tří bývalých vývojářů Bioware. Finance na hru se vybraly přes Kickstarter, kde projekt slavil úspěch a vybral přes $700.000.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredgeové, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšla první kapitola z plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredgeové, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšla první kapitola z plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions.
The Banner Saga je hra inspirovaná vikingskou kulturou, s ručně kreslenou grafikou, kladoucí důraz na příběh a taktické tahové souboje. Hru vytvořilo nezávislé studio Stoic, složené ze tří bývalých vývojářů Bioware. Finance na hru se vybraly přes Kickstarter, kde projekt slavil úspěch a vybral přes $700.000.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredgeové, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšla první kapitola z plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredgeové, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšla první kapitola z plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions.
The Banner Saga je hra inspirovaná vikingskou kulturou, s ručně kreslenou grafikou, kladoucí důraz na příběh a taktické tahové souboje. Hru vytvořilo nezávislé studio Stoic, složené ze tří bývalých vývojářů Bioware. Finance na hru se vybraly přes Kickstarter, kde projekt slavil úspěch a vybral přes $700.000.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredgeové, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšla první kapitola z plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredgeové, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšla první kapitola z plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions.
The Banner Saga je hra inspirovaná vikingskou kulturou, s ručně kreslenou grafikou, kladoucí důraz na příběh a taktické tahové souboje. Hru vytvořilo nezávislé studio Stoic, složené ze tří bývalých vývojářů Bioware. Finance na hru se vybraly přes Kickstarter, kde projekt slavil úspěch a vybral přes $700.000.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredge, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšel první díl plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions. V roce 2016 následovala druhá část, o další dva roky později pak ságu završila část třetí.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredge, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšel první díl plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions. V roce 2016 následovala druhá část, o další dva roky později pak ságu završila část třetí.
The Banner Saga je hra inspirovaná vikingskou kulturou, s ručně kreslenou grafikou, kladoucí důraz na příběh a taktické tahové souboje. Hru vytvořilo nezávislé studio Stoic, složené ze tří bývalých vývojářů Bioware. Finance na hru se vybraly přes Kickstarter, kde projekt slavil úspěch a vybral přes $700.000.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredge, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšel první díl plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions. V roce 2016 následovala druhá část, o další dva roky později pak ságu završila část třetí.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredge, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšel první díl plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions. V roce 2016 následovala druhá část, o další dva roky později pak ságu završila část třetí.
The Banner Saga je hra inspirovaná vikingskou kulturou, s ručně kreslenou grafikou, kladoucí důraz na příběh a taktické tahové souboje. Hru vytvořilo nezávislé studio Stoic, složené ze tří bývalých vývojářů Bioware. Finance na hru se vybraly přes Kickstarter, kde projekt slavil úspěch a vybral přes $700.000.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredge, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšel první díl plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions. V roce 2016 následovala druhá část, o další dva roky později pak ságu završila část třetí.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredge, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšel první díl plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions. V roce 2016 následovala druhá část, o další dva roky později pak ságu završila část třetí.
The Banner Saga je hra inspirovaná vikingskou kulturou, s ručně kreslenou grafikou, kladoucí důraz na příběh a taktické tahové souboje. Hru vytvořilo nezávislé studio Stoic, složené ze tří bývalých vývojářů Bioware. Finance na hru se vybraly přes Kickstarter, kde projekt slavil úspěch a vybral přes $700.000.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredge, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšel první díl plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions. V roce 2016 následovala druhá část, o další dva roky později pak ságu završila část třetí.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredge, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšel první díl plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions. V roce 2016 následovala druhá část, o další dva roky později pak ságu završila část třetí.
The Banner Saga je hra inspirovaná vikingskou kulturou, s ručně kreslenou grafikou, kladoucí důraz na příběh a taktické tahové souboje. Hru vytvořilo nezávislé studio Stoic, složené ze tří bývalých vývojářů Bioware. Finance na hru se vybraly přes Kickstarter, kde projekt slavil úspěch a vybral přes $700.000.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredge, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšel první díl plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions. V roce 2016 následovala druhá část, o další dva roky později pak ságu završila část třetí.
Hráč se ve hře ujme karavany a skupiny postav, rozdělených do několika tříd (Shieldbanger, Archer, Spearman atd.), z nichž každá má speciální schopnost a možnost za získané zkušenosti v boji povýšit a zlepšit si tak některou ze statistik. Příběh se odvíjí jak v cutscénách (statických či plně animovaných), tak během dialogů, kde má hráč možnost učinit různá rozhodnutí. Vypráví o světě, kde Slunce zůstalo viset na obloze, staří bohové jsou už dávno mrtví a v němž se lidé a Varlové, rasa rohatých obrů, snaží udržet křehký mír. Ten ovšem začnou narušovat Dredge, agresivní stvoření, jež mnozí považovali za dávnou minulost.
14. ledna vyšel první díl plánované trilogie. O něco dříve byla zveřejněná také multiplayerová hra The Banner Saga: Factions. V roce 2016 následovala druhá část, o další dva roky později pak ságu završila část třetí.