Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Terrorist Takedown 3

03.09.2010
37
9 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Asi nikdy nekončící série točící se okolo potírání terorismu po celém světě přivítala do svých řád dalšího potomka. Jeho jméno zní jednoduše Terrorist Takedown 3. Pro tentokrát se podíváte do Mexika, kde musíte v 7 misích najít jistého překupníka se zbraněmi a zabít ho. K tomuto účelu je připraveno několik samopalů, pistole a několik druhů granátů. Opět se jedná o striktně lineární střílečku a kromě singleplayer kampaně hra dále nic jiného nenabízí.

Hru pohání licencovaný engine ze hry F.E.A.R. a jakožto budget prodávaný za nízkou cenu nabízí jen krátkou hrací dobu.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 20
TT3 by měla bejt povinná herní četba pro všechny, kteří v diskuzích donekonečna haní sérii Call of Duty. Možná by potom poznali, že CoD opravdu není nejhorší hra na světě, a že je ve svém žánru vlastně velmi dobrá.

Tak popořádku. Zrovna mám těsně po zkouškovým, potřeboval jsem si vyčistit hlavu nějakou povrchní blbostí, a po krátkém váhání padla volba na Terrorist Takedown 3. O budgetovejch střílečkách od City Interactive všude kolují legendy, a já dosud prakticky žádnou nehrál (pouze Snipera, a ten je považován za jednu z jejich nejlepších). Pustil jsem se do toho tedy s předpokladem, že to bude obyčejná bezduchá, leč celkem hratelná akce. Bohužel jsem se značně mýlil.

Ona je to totiž fakt příšerná hra prakticky ve všem. Pár bodů, co mě z hlavy napadá:

1) Pokus o příběh, nacpaný do pár řádků na loadingových obrazovkách, neslouží k ničemu jinému, než okecat přesun z jedné lokace do druhé. Všechny postavy jsou vám ukradený, zápletka vlastně žádná není, pouze "jdeme zabít grázla, kruci, utekl do města, kruci, utekl do skladu, kruci, utekl na letiště, bum, end". Je to sice spoiler, ale whatever, u týhle hry je to úplně jedno.

2) Samotný design misí ve své hlouposti a bezúčelnosti za "příběhem" nijak nezaostává. TT3 dává slovu koridor nový rozměr. Libovolný Call of Duty je oproti tomuhle téměř open world hra, neboť v TT3 prakticky pořád jdete chodbou širokou dva metry a jen likvidujete panáky, co vám stojí v cestě. Nejvtipnější jsou mise, kde na začátku dostanete MP5SD a pokyny, že musíte být stealth a nevyplašit svůj cíl. A ono je to ve skutečnosti úplně jedno. Žádný stealth se vůbec nekoná, prostě opět jdete dopředu a kosíte jednoho zakuklence za druhým, je lhostejné, zda s tlumičem nebo bez.

3) Grafika by nemusela být úplně marná, kdyby ji někdo neponořil do nechutné omáčky bloomu, bluru a barevnejch filtrů, a nedochutil animacemi z roku 1998.

4) Zbraně a pocit ze střelby naprostá tragédie. U hry z tohoto žánru poměrně závažná chyba.

5) Nepřátelská AI je dementní, ale tak nějak v normě. Většinou rutina nepřátel spočívá ve skriptovaným spawnu a zaběhnutí do krytu a následným vykukování, ale občas dokážou i překvapit.

6) Čímž se dostávám k obtížnosti, která je asi nejzáhadnější věcí na tomto titulu. Zatímco většinou je TT3 poměrně jednoduchá hra, v některejch momentech dokáže nepochopitelně potrápit. Obvykle nepřátelé nestřílejí nijak přesně a dávají člověku celkem dost času reagovat, nicméně občas narazíte na někoho, kdo vás dokáže zabít v mikrosekundě. To chápu ve Flashpointu, ale ne ve hře tohoto typu. Stejně tak jsem nepochopil obtížnost tý pasáže s jízdou městem, tam jsem si musel dát obtížnost na easy, protože jsem byl obyčejně mrtev v druhý zatáčce. Nevaděj mi lehký hry, nevaděj mi ani těžký hry, ale vaděj mi nekonzistentní a naprosto nevyzpytatelný hry, což je případ TT3.

Tohle je jen pár konkrétních postřehů, ale stejně je hlavní celkovej dojem. A ten by se dal shrnout slovy hloupé-nudné-odfláklé. Nenáviděný MW/MW2 jsou oproti TT3 ukázkovým příkladem perfektního řemesla.

Pro: je to celkem krátké

Proti: mohlo by to být klidně i kratší

+15