Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

On ten folder se se hrou se jmenuje early access, ale vyšlo to rovnou jako plná. Pak to bylo v různejch akcích za euro a podobně, ale ne v rámci EA...Možná kickstarter backeři měli přístup do nějaký dřívější verze, ale myslím, že ani to ne.
@USER47 (09.02.2016 19:57): Aha... zvláštní. Já žil v přesvědčení, že jsem to bral v nějaé akci, když to ale ještě nebylo dodělané. A teď mezi soubory na disku ve složce se hrou byl texťák s k=odem pro odemčení pro Early Accessaře. OK, upravím.
"...Ano, tohle jsem kdysi při nákupu tehdy ještě Early Access hry asi nevěděl, protože bych do toho jinak nešel. A nebo jsem se nechal zlákat informací, že hra bude obsahovat i Singleplayer..."

"...Hra samotná je ukázkou zprzněného Early Access..."


V early accessu to nikdy nebylo:). Christian Allen se teda snažil publishera na early access přemluvit, ale 505 tlačili na standardní ostrej launch a po pár patchích vývojáře odřízli a ukončili podporu...
Šmarja, tohle je hrozně, hrozně moc coop-only a navíc ještě v nějaké alfa verzi :) Ai nepřátel je značně vyšší než parťáků za zadkem. Nepřátelé jdou za zvuky, stahují se k vám - což sice není moc , ale oproti trdlům, co nedělají nic a nechávají se jen odstřelit, je to mnohem víc. Blbci za mnou mi blokují cesty, řvou upozornění a informace, ale nedělají nic. Po různu se odevšad ozývají hlasy, jenže nevím zda "naše" nebo "jejich" a pořádně ani nejde rozpoznat odkud přesně. BioLab je pěkná myší prolejzačka, kde kdokoliv může být kdekoliv a ještě odevšad najednou vejít do zad. Tohle je hodně na coop zaměřená hra, což je docela škoda. AI v R6:RS se uměla sice taky pěkně zaseknout, ale mělo to grády a odsejpalo to.

klávesa Z je umně skryta a ani v nastavení o ní není slovo, ale za to je k ničemu, protože ty stejné příkazy mohu dát jednodušeji. Parťáky sice nelze nikam poslat něco, cokoliv udělat, ale je to jedno, ti blbci by si stoupli ke dveřím a stejně by se nechali postřílet, kdyby se ty dveře otevřeli - za to by ale jeden přes druhé řvali "Tango, Angaging, Out of my sight" apod. A určitě jsem se dost motal dokola, protože všechno mi přijde v BioLabu dost stejné a jak mi ti blbci ještě furt zadkama otevírají dveře a jsou ty i dveře automatické, nevím, kudy jsem už vlastně kde lezl. Tohle je tedy prozatím dost zpackaná šance na kvalitní taktickou gamesu.
Myslím, že když zmáčkneš Z, tak se otevře malý menu, který pak ovládáš číslama. Ale oni jsou tam víceméně do počtu, je to primárně zamýšlený jako coop hra.

Co se Epsilonu týče, tam bych i počkat doporučil, zatím je to v dost ranejch fázích, především nepřátelská AI za moc nestojí a i design misí by chtěl trochu vyšperkovat.
Díky za tipy. Nejvíc mi vadí, že právě u těch rozkazů týpkům není moc znát, co jim vlastně vzkazuju - ultrarealisticky prostě něco žvaním a oni mi odpovídají, aniž bych měl nějaký alespoň základní grafický rozhraní. Docela škoda, že práce s týmem také není v tutorialu, takže se to vlastně učím až za ostré akce, což už tak hyperrealisticky zase nevyznívá :)

Epsilon mám taky v merku. Do Early Access se ale moc neženu. Furt tu mám Interstellar Marines a moc jsem se k nim za poslední dobu stejně nedostal.
Jinak Epsilon je dost vylepšenej právě o nástroje, který člověku dovolej se připravit, zjistit si pozici nepřátel předtím, než zaútočíš apod. Viz. tohle moje video:
https://www.youtube.com/watch?v=OusnZQmihRU

Nepřátele viditelný na kamerách si můžeš označit na mapě, kameru můžeš strčit pod dveře, můžeš dveře pootvírat na škvíru jako v RS atd. Navíc AI můžeš přímo ovládat jak přes mapu tak i přímo.
Ty dveře otvíraj tvoji AI parťáci, když jdou okolo, je to trochu nepříjemný, no:). Když jsem to hrával, tak jsem je používal jen na to, aby mi kryli záda a coby záložní životy. Můžeš jim nastavit, jakej směr maj krejt, takže jsem je obvykle někam postavil, postoupil kus dopředu, vyčistil místnost, přivolal je apod. Jinak Biolab je lepší brát odspodu z garáží.

Co se nepřátel týče, pamatuju si, že jsem měl lehce potweakovanou jejich AI přes nějakej config. Jeden z velkejch problémů je u základní verze to, že nepřátelé nějak dobře slyšej, takže maj dobrou představu o tvý poloze a můžou tě sejmout dost rychle, když na to přijde. Sviňský jsou hlavně ty týpci s brokovnicema právě v laboratořích poblíž východu na střechu, tam je to trochu o štěstí. Částečně tam pomáhá střelba skrz dveře, oni na tebe střílet nebudou, ale ty můžeš:).

btw: Biolab jsem procházel tímhle způsobem:
https://www.youtube.com/watch?v=incl7J5vyLs
Eh, tak na to už dneska nemám čas - hodně dlouho mi trvalo, než jsem si nastavil ovládání, protože během hry nelze žádné nastavení měnit (omg) a následně jsem se vrhnul do Biolabu. Jdu ze střechy, na schodech mi hned zhebnul jeden parťák, Dole jsem pak zhebnul pár střelami já, o pár dveří vedle jedna střela dostala mě coby pokračovatele a poslední maník (jak jinak než já) lehl posléze. Obtížnost, resp. ostrostřelecké schopnosti a vytrénovanost nepřátel jsou tu tedy značně vyšší než v jakémkoliv R6, nicméně jde spíše o nevyladěnost hry, protože tohle mi přijde herně už trochu přes čáru. Navíc to vyklánění a uhýbání zbraní u překážek tomu moc nepomáhá a vocasovitost parťáků tuplem ne - nemohu je nikam poslat, prostě mi lezou za zadkem a čekají, až toho první ze skupiny nco sejme, aby se ujali vedení. No nevím nevím., to mi moc taktické nepřijde.Nemám po rce ani mapu, ani žádné info o tom, jak to uvnitř vypadá, prostě jdu všude naslepo. Budiž, ale tímhle tempem než prolezu barák, tak to to nastavenou hodinu času fakt zabere.

V prozatimním shrnutí: ovládání divné, pohyb divný, přestřeleně naskilovaní nepřátelé, žádné ovládání jednotky (ať jim přikážu cokoliv, nepřijde mi, že by něco dělali, krom následování nebo stání na místě), žádná mapka už alespoň prolezlého prostředí. A to nemluvím o tom, že za sebou zavřu otevřené dveře, abych jednak slyšel, že mi jde někdo za zadkem a druhak, abych měl pro sebe přehled, otočím se a za chvíli jsou dveře sami od sebe vyglábené. Ale no tááááák.
@USER47 (10.10.2015 21:20): pravda, teď už asi ne. Takedown mám koupený v knihovně a instalovaný jakou dobu a nějak jsem se k tomu dosud stále nedokopal :) Holt málo svátků a prodloužených víkendů, no :D
Však bys to už stejně nehrál, ne?:))

Jinak já budu asi dělat časem nějakej giveaway, protože coby early tester už to mám pár tejdnů v knihovně a stejně jim chci něco přispět, tak třeba ti nějakou kopii hodím:-D.
Hromada screenshotů z Epsilonu zde:
http://www.serellan.com/forums/index.php?/topic/3979-holy-friday/

Líběj se mi ty blejskavý čistý interiéry, už Takedown v tom byl dobrej, tohle je zase o něco dál.
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hph ... 67822807872254_o.jpg

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hph ... 90247738786192_o.jpg

Bude tam plánovací fáze jako v Rainbow Six:
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hph ... 25853519216752_o.jpg

Půjdou libovolně vybavit všechny postavy:
http://i.imgur.com/fyDLFZ4.jpg

atd...

Early access začne na podzim.
S tím oznámením Epsilonu mi připomněli, že mám furt nainstalovanej Takedown, tak jsem si zase proběhl pár map a furt je to docela zábavný. Umělá inteligence sice nepředvídatelně osciluje mezi zhuleným hipíkem a supervojákem na koksu, ale aspoň je to pořádnej adrenalin.

Povedlo se mi proběhnout Biolab bez jedinýho úmrtí, musím se pochlubit:-D. Měl jsem ovšem štěstí, že jsem našel třetí bombu na prvním patře a nemusel jsem čistit laboratoře na druhým.
https://www.youtube.com/watch?v=incl7J5vyLs
Jo, nastavení citlivosti myši, to je vždycky hodně zásadní problém:-D.

Jinak ono to blbý v mnoha ohledech je, jenom ne tak moc, jak naznačuje internetová davová hysterie:).
Obávám se, že tenhle rok se k tomu už nedostanu :) Ale budu muset, protože to zatím nevypadá úplně blbě, jen lehce nedotaženě A než nastavím tu citlivost myší...
Druhej pokus na HQ mapě už byl úspěšnější, i když bez obětí se to taky neobešlo.
https://www.youtube.com/watch?v=QnKj_4o4ngo

Je tam dobře vidět, k jakýmu zlepšení u AI parťáků došlo od počátečních verzí hry. Dřív sloužili vyloženě jako záložní životy, teď už jsou i schopni občas někoho zabít. Rychlá reakce parťáka mi ke konci i zachránila krk:).
To souhlasím. Oni s dveřma vůbec měli nějaký hrozný trable kvůli síťovýmu kódu či co. Proto jsou ty animace dost jednoduchý a při otvírání/zavírání snad dveře vůbec nemaj kolizní model.

Rainbow Six je samozřejmě úplně jinde ve většině fičur, ale taky se jedná o vysokorozpočtovou hru. Takedown uplácali za rok v týmu asi deseti lidí, takže tomu odpovídá i obsahovej a funkční rozsah hry.

Je tam ale i pár věcí, ve kterejch má Takedown navrch. Například výběr zbraní hraje poměrně velkou roli, včetně výběru správný munice podle toho, jestli nepřátelé nosej vesty apod. SMG maj malej zpětnej ráz, takže na menší mapy jsou ideální, ale zase pokud jsou 9mm, tak si s nima moc nevrzneš proti obrněnejm nepřátelům. S tím souvisí i model penetrace prostředí, kdy záleží na ráži zbraně, typu munice, materiálu a tloušťce překážky. S AP municí můžeš střílet přes dveře i tenký zdi, což se někdy může hodit.

Rainbow Six bylo v těhle aspektech trochu slabší, tam jsi obvykle prošel celou hru s jednou zbraní ideální do všech situací.:-D

btw: Například v tom videu to vypadá jak klasická M4, ale je to můj první test s jakousi karabinou na bázi M4, ale na pistolovou .40 munici, proto nízkej zpětnej ráz. Dosud jsem obvykle hrál s CQBR ráže 6.8 a ta zvladatelnost v CQB byla velmi výrazně horší (ale zase one shot kills).

Vliv má i dýlka zbraně, dlouhou pušku musíš sklápět u zdí a dveří, což je občas opruz.
Dneska jsem trochu experimentoval s nahráváním videa, konvertování, uploadováním na youtube apod...Při tý příležitosti jsem nahrál kousek ze singlu Takedownu na mapě Biolab. Ukázka toho, jak se i slibně rozjetá mise dá během jedný minuty totálně posrat díky chvilkový nepozornosti, blbý zbrani a špatnejm reflexům.:-D
https://www.youtube.com/watch?v=YS_eSXCEtLA
SP tam je, ale v mission módu máš jen 3 parťáky s pevně nastaveným loadoutem a můžeš rozdávat pouze pár úplně základních rozkazů (pomocí nabídky pod "Z" nebo zkratek). V ostatních módech jsi úplně sám.

To menu je fakt takový dementní, mělo to jít rovnou i na X360 a je to gamepad friendly, tak asi proto.

Zkusíme coop? Jsem zvědavej, jestli už pořádně vyřešili problémy s připojováním apod.
Ježiš, no jo, furt. Už to mám :)

Teda ale...

- nejde upravovat nastavení během rozehrané hry, ani nastavení citlivosti myši!
- po každém uložení nastavení mě to hodí zpět do hlavnímu menu a zase musím znovu vlízt do nastavení, abych mohl upravit něco dalšího
- když se chci odejít z rozehrané hry, proč mě to háže na naprosto nesmyslnou obrazovku, na které je jen logo hry a informace, ať zmáčknu jakékoliv tlačítko!? Proč mě to, sakra, nehodí rovnou zpět do hlavnímu menu?
- proč je to menu tak konzolové? Tak je to PC hra nebo to jde i na konzole?
- ještě jsem to nezkoušel pořádně, jen jestli se to spustí :), ale je tam i nějaký SP mód, ve kterém si mohu mapky je prolézt a "zastřílet si"?

Zatím jsem spustil jen Hunt v Labu na zkoušku, nemohl se pořádně rozhlížet, upravit citlivost myši taky ve hře nešlo, jednoho jsem picnul, druhý mě nakousl, já ho zakousl a někdo třetí mě dodělal. Jsem zapomněl na vyklánění :D A taky že bez tlumiče jsou výstřely slyšet :D

Tohle bude trochu víc HC než RavenSheild, tam UI enemákům chvíli trvalo, než mě picli. Tohle se zachovalo spíš jako starší "pravověrné" R6, kde jsem zdechnul a ani nevěděl odkud a proč. To budou zas nervy...
Mimochodem, jestli ti vadí cena, můžeš se s někým domluvit a vzít to napůl. Pokud se nemýlím, při koupi hry dostaneš ještě jednu kopii do inventáře.

Případně můžeš zaškemrat na steam fóru, zda by ti někdo jednu plonkovou kopii nevěnoval, spousta naštvanejch haterů je tam vždycky ostentativně rozhazovala komukoli, kdo si požádal.:-D

(i v jednom dnešním threadu týpek zmiňuje, že jednu kopii s radostí věnuje nějakýmu zájemci - tomu se kupodivu hra líbí a chce jen rozšířit hráčskou základnu:-D)
@MartinezZ (27.12.2013 23:07): Tak to vůbec, to je nostalgie:). Grafika je ten nejmenší problém, co hra má, dokonce bych řekl, že vypadá překvapivě k světu:).
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=191508179
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=191508072
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=191508027

Raven Shield:
http://www.playman.cz/images/orig/2137-surrender.jpg
http://image.gamespotcdn.net/gamespot/im ... /raven_screen007.jpg
http://wordpress.paulthetall.com/wp-cont ... mac-screenshot-3.jpg
http://www.mobygames.com/images/shots/l/ ... ndows-screenshot.jpg

Ono se to jako Rainbow Six i docela hraje, akorát musíš vykuchat tu plánovací fázi, ta tam není. Je to zaměřený spíš na coop, v singlu máš jen 3 parťáky, nemůžeš jim měnit loadout (teda jde to přes config, ale jinak ne) a můžeš jim dávat jen základní rozkazy (hold/regroup/ROE/cover direction).

Ale pokud seženeš pár lidí na coop (max 6), tak je to zábavný, mapy jsou nelineární a nepřátelé tě mohou zabít ve zlomku sekundy, když si nedáš bacha. I zbraně jsou celkem dobrý a jejich výběr pro danou situaci hraje dost zásadní roli.
Dosavadní informace spočívaj především v celkem nesmyslný hysterii:). Pokud od toho nečekáš plnohodnotný nový Rainbow Six, tak je to celkem fajn...
@USER47 (27.12.2013 18:59): No, zatím čekám na nějakou ještě trochu větší výprodejovou akci, než aktuálních 7€, protože jsem se sice lehce těšil, ale dosavadní informace mě nelákají kupovat to za každou cenu...
Na leden se chystá free DLC, bude tam pár novejch map/variant map existujících, nový zbraně, a pokud jsem to správně pochopil, tak i modovací nástroje a editor pro skládání vlastních layoutů killhouse map.

Taky se chystaj na x360 launch, kterej museli trochu upozadit kvůli patchování PC verze.

Video zde:
http://www.youtube.com/watch?v=_YSinL3Rx68
Válí se mi v inventáři jedna volná kopie hry, pokud ji někdo chcete, tak se mi ozvěte na steam (link v profilu). Dám to prvnímu zájemci.
Geniální video:)
http://www.youtube.com/watch?v=6Rzq5uiS43A

Jinak už vyšly dva patche. První opravoval především AI (z release verze nějak záhadně vypadl jejich sluch) a pár drobností, ten novej by měl trochu přispět k funkčnosti multiplayeru, opravovat UI a další menší bugy. Už teď je ovšem v přípravě ještě další patch a tipnu si, že nebude zdaleka poslední. Chyb a nedodělků je tam pořád dost.

A taky za svůj stav hra dostává neskutečnou čočku od nasranejch zákazníků i recenzentů, viz. metacritic:
http://www.metacritic.com/game/pc/takedown-red-sabre
Jen malé upozornění, doporučuji s koupí počkat na pár patchů, momentálně je to dost prasácký. Ani ne tak moc hra samotná, jako bugující a podivně navržený main menu, polofunkční připojování na coop a PvP apod.
Myslíš graficky? Modely postav a animace jsou trochu za zenitem, ale třeba ty lokace mi přijdou dost pohledný. Aspoň je to pěkně barevný a není to utopený v hnědejch filtrech:).
@Chuck (11.09.2013 20:14): Bohužel ne. Předpokládám, že to v plánu i bylo, ale hra měla dost malej rozpočet a v průběhu vývoje došlo k velkýmu množství kompromisů. Navíc to vypadá, že hlavní focus je coop. Singl nabídne jen dost omezený možnosti velení, tedy nic jako plánování tras v Rainbow Six či detailní udělování pokynů ve SWAT. AI parťáci spíš budou automaticky chodit za hráčem, krejt mu záda a reagovat na pár základních rozkazů.:/

PavelU: SWAT 3 je R6 docela podobná, oproti čtyřce se tam na zatýkání taky až tak moc nehraje.
Atmosféra ze třetího Rainbow Six z toho čiší hodně. Tohle si chci zahrát!

@Chuck (11.09.2013 20:14): Právě proto se mi tolik líbil třetí díl R6, na základě nějž jsem si pak o mnoho let později zkompletoval všechny starší díly téhle série. SWAT 3 byla jedna z mých prvních originálek, bohužel si už ale moc nepamatuji, jakou vlastně měla hratelnost.