Syrský konflikt táhnoucí se od března 2011 patří k mnoha hořkým plodům tzv. "arabského jara", jež těžce sužuje obyvatelstvo Sýrie, kde byla do vypuknutí války udržována křehká multietnická a multikulturní mozaika pohromadě nejen za pomoci v regionu ne zcela běžné náboženské tolerance. Taktická RTS reflektující po Lybii druhou agresi hybridního charakteru v jedenadvacátém století, vás postaví do role obránců arabské republiky proti teroristům s podporovateli ze států zálivu i západu v zádech.
Syrian Warfare dá hratelností vzpomenout na tituly jako World in Conflict (2007) či Men of War (2009) a děj se posouvá skrze dialogové boxy s portréty protagonistů. Každé misi předchází briefing, následovaný přípravnou obrazovkou s výběrem z jednotek, spadajících do sedmi kategorií - od pěchoty po různé obrněnce. Rozlišovat je třeba mezi rezervisty, posádkou a předvojem, jenž se přímo účastní příslušné mise. Množství jednotek a posily pro každou z misí se odvíjí od počtu command points, získávaných jejich veliteli za úspěšné plnění bojových úkolů s co nejnižšími ztrátami. V úvodu mise zkuste odhadnout místa pravděpodobného kontaktu s nepřítelem, místo vhodná pro obranu a útok.
Nad bojištěm zabíraném z ptačí perspektivy otáčíte 360° kamerou, přičemž úspěch zaručí jen vhodná kombinace jednotek tak, aby na bojišti vzájemně vyvažovaly své přednosti a nedostatky. Pěchota a různé typy vozidel mají odlišný rozhled a podle kalibru zbraní i vzdálenost, na níž mohou či nemohou pálit. Budovy jsou ve hře odstupňovány do tří druhů podle odolnosti a vaši pěšáci v nich najdou přechodné útočiště, vozidlům se zase šiknou coby kryty. Pokud se potřebujete vyhnout bezprostřednímu střetu, lze jednotky ukrýt zraku nepřítele. Čím více nerovného terénu s vegetací, tím lepší kamufláž. Podceňovat nelze ani zásobování střelivem, palivem a náhradními díly, což zajistíte nákladními automobily.
Syrian Warfare dá hratelností vzpomenout na tituly jako World in Conflict (2007) či Men of War (2009) a děj se posouvá skrze dialogové boxy s portréty protagonistů. Každé misi předchází briefing, následovaný přípravnou obrazovkou s výběrem z jednotek, spadajících do sedmi kategorií - od pěchoty po různé obrněnce. Rozlišovat je třeba mezi rezervisty, posádkou a předvojem, jenž se přímo účastní příslušné mise. Množství jednotek a posily pro každou z misí se odvíjí od počtu command points, získávaných jejich veliteli za úspěšné plnění bojových úkolů s co nejnižšími ztrátami. V úvodu mise zkuste odhadnout místa pravděpodobného kontaktu s nepřítelem, místo vhodná pro obranu a útok.
Nad bojištěm zabíraném z ptačí perspektivy otáčíte 360° kamerou, přičemž úspěch zaručí jen vhodná kombinace jednotek tak, aby na bojišti vzájemně vyvažovaly své přednosti a nedostatky. Pěchota a různé typy vozidel mají odlišný rozhled a podle kalibru zbraní i vzdálenost, na níž mohou či nemohou pálit. Budovy jsou ve hře odstupňovány do tří druhů podle odolnosti a vaši pěšáci v nich najdou přechodné útočiště, vozidlům se zase šiknou coby kryty. Pokud se potřebujete vyhnout bezprostřednímu střetu, lze jednotky ukrýt zraku nepřítele. Čím více nerovného terénu s vegetací, tím lepší kamufláž. Podceňovat nelze ani zásobování střelivem, palivem a náhradními díly, což zajistíte nákladními automobily.
Konflikt v Sýrii táhnoucí se od března 2011 patří k mnoha hořkým plodům tzv. "arabského jara", jež těžce sužuje obyvatelstvo země, kde byla do vypuknutí války udržována pohromadě křehká multietnická a multikulturní mozaika i za pomoci v regionu ne zcela běžné náboženské tolerance. Taktická RTS reflektující po Lybii druhou agresi hybridního charakteru v 21. století vás postaví do role obránců arabské republiky proti teroristům s podporovateli ze států zálivu i západu v zádech.
Syrian Warfare dá hratelností vzpomenout na tituly jako World in Conflict (2007) či Men of War (2009) a děj se posouvá skrze dialogové boxy s portréty protagonistů. Každé misi předchází briefing následovaný přípravnou obrazovkou s výběrem z jednotek spadajících do sedmi kategorií, od pěchoty po různé obrněnce. Rozlišovat je třeba mezi rezervisty, posádkou a předvojem, jenž se přímo účastní příslušné mise. Množství jednotek a posil se odvíjí od počtu command points získávaných jejich veliteli za úspěšné plnění bojových úkolů s co nejnižšími ztrátami. V úvodu mise zkuste odhadnout místa kontaktu s nepřítelem a místa vhodná pro obranu a útok.
Nad bojištěm zabíraném z ptačí perspektivy otáčíte 360° kamerou, přičemž úspěch zaručí jen kombinování jednotek způsobem, aby na bojišti vzájemně vyvažovaly své přednosti a nedostatky. Pěchota a různé typy vozidel mají odlišný rozhled a podle kalibru zbraní i vzdálenost dostřelu. Budovy jsou ve hře odstupňovány do tří druhů podle odolnosti a vaši pěšáci v nich najdou přechodné útočiště, vozidlům se zase šiknou coby kryty. Jednotky lze přechodně ukrýt zraku nepřítele a platí, že čím více nerovného terénu s vegetací, tím lepší kamufláž. Podceňovat nelze ani zásobování střelivem, palivem a náhradními díly, což zajistíte nákladními automobily.
Syrian Warfare dá hratelností vzpomenout na tituly jako World in Conflict (2007) či Men of War (2009) a děj se posouvá skrze dialogové boxy s portréty protagonistů. Každé misi předchází briefing následovaný přípravnou obrazovkou s výběrem z jednotek spadajících do sedmi kategorií, od pěchoty po různé obrněnce. Rozlišovat je třeba mezi rezervisty, posádkou a předvojem, jenž se přímo účastní příslušné mise. Množství jednotek a posil se odvíjí od počtu command points získávaných jejich veliteli za úspěšné plnění bojových úkolů s co nejnižšími ztrátami. V úvodu mise zkuste odhadnout místa kontaktu s nepřítelem a místa vhodná pro obranu a útok.
Nad bojištěm zabíraném z ptačí perspektivy otáčíte 360° kamerou, přičemž úspěch zaručí jen kombinování jednotek způsobem, aby na bojišti vzájemně vyvažovaly své přednosti a nedostatky. Pěchota a různé typy vozidel mají odlišný rozhled a podle kalibru zbraní i vzdálenost dostřelu. Budovy jsou ve hře odstupňovány do tří druhů podle odolnosti a vaši pěšáci v nich najdou přechodné útočiště, vozidlům se zase šiknou coby kryty. Jednotky lze přechodně ukrýt zraku nepřítele a platí, že čím více nerovného terénu s vegetací, tím lepší kamufláž. Podceňovat nelze ani zásobování střelivem, palivem a náhradními díly, což zajistíte nákladními automobily.
Konflikt v Sýrii táhnoucí se od března 2011 patří k mnoha hořkým plodům tzv. arabského jara, jež těžce sužuje obyvatelstvo země, kde byla do vypuknutí války udržována křehká mozaika kultur, a to i prostřednictvím v regionu ne zcela běžné náboženské tolerance. Taktická RTS věnovaná herně opomíjené hybridní válce vedené skrze zástupné síly je zasazena v letech 2012–2017, tedy před kolapsem sekulárního státu a ustavením fundamentalisty dominovaného zřízení (2024) následovaného masakry náboženských a etnických menšin. V příběhu mladého policisty Anwara, který se po přepadení svého města přidá k armádě, budete během osmi misí velet obráncům arabské republiky v boji proti džihádistům z tzv. Islámského státu, ale i dalších odnoží teroristické Al-Káidy a „umírněným rebelům“. Poradíte si na válčištích 21. století?
Děj vycentrovaný kolem bojových operací 25. speciální divize Tiger Force se posouvá skrze dialogové boxy s portréty protagonistů. Každé misi předchází briefing následovaný přípravnou obrazovkou s výběrem z jednotek spadajících do sedmi kategorií, od pěchoty po různé obrněnce. Při tomto managementu je třeba rozlišovat mezi rezervisty, posádkou a předvojem, jenž se přímo účastní příslušné mise. Nad bojištěm zabíraném z ptačí perspektivy otáčíte 360° kamerou, přičemž úspěch zaručí jen kombinování jednotek způsobem, aby v bitvách vzájemně vyvažovaly své přednosti a nedostatky. Pěchota a různé typy vozidel mají odlišný rozhled a podle kalibru zbraní i vzdálenost dostřelu. Podceňovat nelze ani průběžné zásobování střelivem, palivem a náhradními díly, tento materiál po mapě převážíte nákladními automobily.
Syrian Warfare mělo původně využívat PathEngine, nicméně běží na vlastním odvozeném z engine ve Warfare Reloaded (2010) od studia GFI, odkud vzešla většina zaměstnanců Cats Who Play. Právě z posledního dílu série Warfare (1997–2010) her SW hodně čerpá i co do hratelnosti. Množství jednotek a posil se odvíjí od počtu command points, jež coby velitelé získáváte za úspěšné plnění bojových úkolů s co nejnižšími ztrátami. V úvodu mise zkuste odhadnout oblasti kontaktu s nepřítelem a místa vhodná pro obranu a útok. Budovy jsou ve hře odstupňovány do tří druhů podle odolnosti a vaši pěšáci v nich najdou přechodné útočiště, vozidlům se zase šiknou coby kryty. Platí, že čím nerovnější terén a hustější vegetace, tím lepší poskytnou kamufláž. Tvůrci zvažovaný multiplayer nakonec nebyl obsažen kvůli nedostatku financí na jeho vývoj.
Pro základní hru vznikla dvě DLC rozšíření – Return to Palmyra (2017) a Battlefields (2018).
Děj vycentrovaný kolem bojových operací 25. speciální divize Tiger Force se posouvá skrze dialogové boxy s portréty protagonistů. Každé misi předchází briefing následovaný přípravnou obrazovkou s výběrem z jednotek spadajících do sedmi kategorií, od pěchoty po různé obrněnce. Při tomto managementu je třeba rozlišovat mezi rezervisty, posádkou a předvojem, jenž se přímo účastní příslušné mise. Nad bojištěm zabíraném z ptačí perspektivy otáčíte 360° kamerou, přičemž úspěch zaručí jen kombinování jednotek způsobem, aby v bitvách vzájemně vyvažovaly své přednosti a nedostatky. Pěchota a různé typy vozidel mají odlišný rozhled a podle kalibru zbraní i vzdálenost dostřelu. Podceňovat nelze ani průběžné zásobování střelivem, palivem a náhradními díly, tento materiál po mapě převážíte nákladními automobily.
Syrian Warfare mělo původně využívat PathEngine, nicméně běží na vlastním odvozeném z engine ve Warfare Reloaded (2010) od studia GFI, odkud vzešla většina zaměstnanců Cats Who Play. Právě z posledního dílu série Warfare (1997–2010) her SW hodně čerpá i co do hratelnosti. Množství jednotek a posil se odvíjí od počtu command points, jež coby velitelé získáváte za úspěšné plnění bojových úkolů s co nejnižšími ztrátami. V úvodu mise zkuste odhadnout oblasti kontaktu s nepřítelem a místa vhodná pro obranu a útok. Budovy jsou ve hře odstupňovány do tří druhů podle odolnosti a vaši pěšáci v nich najdou přechodné útočiště, vozidlům se zase šiknou coby kryty. Platí, že čím nerovnější terén a hustější vegetace, tím lepší poskytnou kamufláž. Tvůrci zvažovaný multiplayer nakonec nebyl obsažen kvůli nedostatku financí na jeho vývoj.
Pro základní hru vznikla dvě DLC rozšíření – Return to Palmyra (2017) a Battlefields (2018).