Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Teda ta mise ve stokách je řádně debilní. Už vím, proč jsem to kdysi nedohrál.:/

Jinak mi to oproti čtyřce přijde překvapivě lehký, většinu misí dávám tak maximálně na dva pokusy.
Já žádný swat osobně nehrál, jen si pamatuji na debatu o 3 a 4 na GOGu, ze které mi vyšlo, že trojka je na tom lépe díky síle enginu.

Absence zbraně ve výhledu? To když jdete na záchod tak taky máte šuldu ve výhledu? Nebo si raději sedáte?
Prostřelit dveře pořádnou střelou ve čtyřce jde, ale 9mm pistole, samopaly to neprostřelí.
Není čtyřka na unreal enginu, tutíž přišla o prostřelitelné zdi/dveře/whatever?
Taková evoluce, ale absence zbraně ve výhledu je to poslední, co by mě trápilo. To je navíc vidět na každém videu ze hry.
Nejvýraznější rozdíl je imho v tom, že ve SWAT3 nevidíš zbraň, stejně jako v Ghost Reconu, prvních Rainbow Six nebo třeba v Sum of all fears vidíš jen zaměřovací kříž. Je to sice prkotina, ale celkovej vizuální dojem to ovlivňuje poměrně dost:).
Nějaké drobnější změny v mechanismech tam budou, ale především se změnila grafika. Jinak je to víceméně o tom stejném.