Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

SWAT 3: Close Quarters Battle

23.11.1999
83
67 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Taktická akce s důrazem na vedení týmu. Je však více orientovaná na samotnou akci a ne plánování (jak tomu je například ve starých dílech Rainbow Six) a tím pádem je i přístupnější širšímu publiku.

Hra obsahuje režim volných misí a kariéry. Mise jsou různého typu, od zachraňování rukojmích až po likvidování bomb. Jste zde velitelem dvou týmů (červeného a modrého), všem členům můžete na začátku mise určit výstroj a výzbroj, celému týmu pak např. místo vniknutí do objektu. Nepřátele můžete likvidovat celkem pěti typy zbraní, ale existuje i nenásilná cesta psychického nátlaku, gumových projektilů, flashbang a slzných granátů.


Poslední diskuzní příspěvek

Teda ta mise ve stokách je řádně debilní. Už vím, proč jsem to kdysi nedohrál.:/

Jinak mi to oproti čtyřce přijde překvapivě lehký, většinu misí dávám tak maximálně na dva pokusy.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 95
Když vyšel SWAT 3, moc jsem mu nevěřil - dvojka byla naprostá hloupost. Nakonec jsem mu dal šanci neprohloupil:

Prostředí jednotlivých misí je velmi variabilní (rodinný dům, letiště, kostel, kanály) a na svou dobu neskutečně detailní - na stole leží mnoho věcí, na zemi se válí hromada špinavejch triček, ve skříni visí oblečení, v popelníku jsou típlý cigára - krása (a to jsem popsal jeden pokoj).
Atmosféra policejního zásahu je zcela bezkonkurenční. Krom výše popsaných detailů k ní nemálo přispívá skvěle zvládnutá zvuková stránka: hlášky z vysílačky, napínavá a perfektně se hodící hudba.

UI dosahuje slušné úrovně. Podezřelí jsou na tom o něco líp, asi nejsou svazováni příkazy hráče a můžou se tak individuálně projevit.
Slovo individuálně jsem použil záměrně - každej se chová trochu jinak - jeden se po vybídnutí ihned vzdá, druhej hystericky utíká třetí do poslední kapky krve pálí po vašem teamu/rukojmích.
Vaši kolegové policisté se sice občas někde zaseknou a nereagují (stalo se mi asi 3x), ale stačí si pro ně dojít a tváří v tvář mě pak už vždy svorně následovali.

Hra se vyznačuje poměrně pomalým pohybem po mapě, což jsem osobně přijal s upřímným povděkem (nesnáším, když musím probíhat levly rychlostí vrcholového sprintera) - hře to dodává na atmosféře a navozuje více rozhvahy při řešení bojových situací.

Pomoc Vašich parťáků (4) je nenahraditelná a pokud se nepovažujete za herního boha, nemusíte vůbec uvažovat o tom, že byste hru prošli sami bez nich (do páté mise by to asi šlo..).

To, že nejde savevovat v průběhu mise může zamrzet, ale věřte, že teprve potom je to to pravý napětí - jedna dobře mířená a odznova. :)
To by mě normálně taky štvalo, jenomže tady vás strereotyp nepotká. Na nepřátele a rukojmí skoro nikdy nenarazíte na stejných místech (nemluvě o jejich vlastním indiviuálním pohybu v průběhu mise), nikdy nevíte co vás čeká za dveřmi (tedy už třeba víte, že je to koupelna, ale ne kdo je uvnitř) a to umožňuje úžasnou znovuhratelnost jednotlivých levelů.

Hře bych napařil plnejch 100%, nebýt jedné věci, která mi celou dobu hrozně vadila: Ve vašem pohledu chybí náhled zbraně - to, že máte místo brokády karabinu zjistíte pouze tak, že se výrazně změní zaměřovací kříž. Pocit ze střelby je tak velmi ochuzen.

Pro: Atmosféra, napětí, realismus, zvuky/hudba, taktika, znovuhratelnost, individuální UI

Proti: chybí náhled zbraně

+11