Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Super Mario World Super Mario World Super Mario World

Super Mario World: Super Mario Advance 2

Super Mario World: Super Mario Advance 2

Super Mario World: Super Mario Advance 2

Nintendo Entertainment Analysis & Development •  Nintendo Research & Development 2 (GBA)
Nintendo Entertainment Analysis & Development •  Nintendo Research & Development 2 (GBA)
Nintendo Entertainment Analysis & Development •  Nintendo Research & Development 2 (GBA)
SNES
13.08.1991
Arcade
1991
GBA
11.02.2002
Wii
05.02.2007
WiiU
26.04.2013
3DS
03.03.2016
SNES
13.08.1991
Arcade
1991
GBA
11.02.2002
Wii
05.02.2007
WiiU
26.04.2013
3DS
03.03.2016
SNES
13.08.1991
Arcade
1991
GBA
11.02.2002
Wii
05.02.2007
WiiU
26.04.2013
3DS
03.03.2016
Switch
05.09.2019
Super Mario World Super Mario World Super Mario World
Žánr
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano

Po vítězství nad Bowserem v minulém díle se Mario, Luigi a princezna Toadstool vydávají na dovolenou do Dinosaur Land, země obývané mnoha druhy dinosaurů. Princezna se ale přes noc ztratí a když se ji Mario a Luigi vydají hledat, najdou dinosaura Yoshiho, od kterého se dozví, že zlí Koopové uvěznili jeho přátele do vajec. Mario a Luigi si uvědomí, že to musí být Bowser a jeho Koopalingové a společně s Yoshim se vydávají na záchrannou misi...

V prvním 16-bitovém díle série Super Mario dostali vývojáři díky silnějšímu hardwaru konzole SNES větší prostor pro zakomponování svých nápadů. Jelikož SNES disponoval možností ukládat postup, jsou úrovně delší a komplexnější než v předchozích dílech - jako příklad můžeme zmínit strašidelné domy, které jsou rozdělené na několik obrazovek, dá se v nich jednoduše zabloudit a východ je většinou ukrytý za nějakou hádankou. Celkově ve hře najdete 96 úrovní.

Jednou z hlavních změn v gameplayi bylo představení postavy dinosaura Yoshiho, na kterém může Mario ve vybraných úrovních jezdit. Yoshi může jíst nepřátele, čímž v některých případech získá nové schopnosti, jako létání nebo plivání ohnivých koulí. Do hry byl také přidán nový power-up, pírko, které dá Mariovi létající plášť.
Po vítězství nad Bowserem v minulém díle se Mario, Luigi a princezna Toadstool vydávají na dovolenou do Dinosaur Land, země obývané mnoha druhy dinosaurů. Princezna se ale přes noc ztratí, a když se ji Mario a Luigi vydají hledat, najdou dinosaura Yoshiho, od kterého se dozví, že zlí Koopové uvěznili jeho přátele do vajec. Mario a Luigi si uvědomí, že to musí být Bowser a jeho Koopalingové a společně s Yoshim se vydávají na záchrannou misi...

V prvním 16-bitovém díle série Super Mario dostali vývojáři díky silnějšímu hardwaru konzole SNES větší prostor pro zakomponování svých nápadů. Jelikož SNES disponoval možností ukládat postup, jsou úrovně delší a komplexnější než v předchozích dílech - jako příklad můžeme zmínit strašidelné domy, které jsou rozdělené na několik obrazovek, dá se v nich jednoduše zabloudit a východ je většinou ukrytý za nějakou hádankou. Celkově ve hře najdete 96 úrovní.

Jednou z hlavních změn v gameplayi bylo představení postavy dinosaura Yoshiho, na kterém může Mario ve vybraných úrovních jezdit. Yoshi může jíst nepřátele, čímž v některých případech získá nové schopnosti, jako létání nebo plivání ohnivých koulí. Do hry byl také přidán nový power-up, pírko, které dá Mariovi létající plášť.
Po vítězství nad Bowserem v minulém díle se Mario, Luigi a princezna Toadstool vydávají na dovolenou do Dinosaur Land, země obývané mnoha druhy dinosaurů. Princezna se ale přes noc ztratí, a když se ji Mario a Luigi vydají hledat, najdou dinosaura Yoshiho, od kterého se dozví, že zlí Koopové uvěznili jeho přátele do vajec. Mario a Luigi si uvědomí, že to musí být Bowser a jeho Koopalingové a společně s Yoshim se vydávají na záchrannou misi...

V prvním 16-bitovém díle série Super Mario dostali vývojáři díky silnějšímu hardwaru konzole SNES větší prostor pro zakomponování svých nápadů. Jelikož SNES disponoval možností ukládat postup, jsou úrovně delší a komplexnější než v předchozích dílech - jako příklad můžeme zmínit strašidelné domy, které jsou rozdělené na několik obrazovek, dá se v nich jednoduše zabloudit a východ je většinou ukrytý za nějakou hádankou. Celkově ve hře najdete 96 úrovní.

Jednou z hlavních změn v gameplayi bylo představení postavy dinosaura Yoshiho, na kterém může Mario ve vybraných úrovních jezdit. Yoshi může jíst nepřátele, čímž v některých případech získá nové schopnosti, jako létání nebo plivání ohnivých koulí. Do hry byl také přidán nový power-up, pírko, které dá Mariovi létající plášť.

V roce 2019 se stala součástí kolekce her přístupné předplatitelům služby Nintendo Switch Online.