Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Stranglehold Stranglehold Stranglehold Stranglehold Stranglehold Stranglehold

John Woo Presents Stranglehold

John Woo Presents Stranglehold

John Woo Presents Stranglehold

John Woo Presents Stranglehold

John Woo Presents Stranglehold

Midway Games
Midway Games
Midway Games
Midway Games
Midway Games
Midway Games
PC
18.09.2007
PC
18.09.2007
PC
18.09.2007
PC
18.09.2007
X360
05.09.2007
PC
18.09.2007
PS3
29.10.2007
X360
05.09.2007
PC
18.09.2007
PS3
29.10.2007
Stranglehold Stranglehold Stranglehold Stranglehold Stranglehold Stranglehold
Žánr
akce > 3rd person akce *
akce > arkáda
akce > 3rd person akce *
akce > arkáda
akce > 3rd person akce *
akce > arkáda
akce > 3rd person akce *
akce > arkáda
akce > 3rd person akce *
akce > arkáda
akce > 3rd person akce *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano

Hra je akce z pohledu třetí osoby a jedná se o duchovního nástupce filmu Hard Boiled, který pochází z mozku geniálního Johna Woo (ten spolupracoval i na vývoji této hry).

Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.

Hra běží na upraveném Unreal enginu 3 a je to rozhodně poznat. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Hra je akce z pohledu třetí osoby a jedná se o duchovního nástupce filmu Hard Boiled, který pochází z mozku geniálního Johna Woo (ten spolupracoval i na vývoji této hry).

Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.

Hra běží na upraveném Unreal enginu 3 a je to rozhodně poznat. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Stranglehold je akce z pohledu třetí osoby a jedná se o duchovního nástupce filmu Hard Boiled, který pochází z mozku Johna Woo (ten spolupracoval i na vývoji této hry).

Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.

Hra běží na upraveném Unreal enginu 3. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Stranglehold je akce z pohledu třetí osoby a jedná se o duchovního nástupce filmu Hard Boiled, který pochází z mozku Johna Woo (ten spolupracoval i na vývoji této hry).

Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.

Hra běží na upraveném Unreal enginu 3. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Stranglehold je akce z pohledu třetí osoby a jedná se o duchovního nástupce filmu Hard Boiled, který pochází z mozku Johna Woo (ten spolupracoval i na vývoji této hry).

Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.

Hra běží na upraveném Unreal enginu 3. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Stranglehold je akce z pohledu třetí osoby a jedná se o duchovního nástupce filmu Hard Boiled, který pochází z mozku Johna Woo (ten spolupracoval i na vývoji této hry).

Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.

Hra běží na upraveném Unreal enginu 3. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Oficiální stránky hry (http://www.strangleholdgame.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.strangleholdgame.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.strangleholdgame.com/)