Hra je akce z pohledu třetí osoby a jedná se o duchovního nástupce filmu Hard Boiled, který pochází z mozku geniálního Johna Woo (ten spolupracoval i na vývoji této hry).
Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.
Hra běží na upraveném Unreal enginu 3 a je to rozhodně poznat. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.
Hra běží na upraveném Unreal enginu 3 a je to rozhodně poznat. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Hra je akce z pohledu třetí osoby a jedná se o duchovního nástupce filmu Hard Boiled, který pochází z mozku geniálního Johna Woo (ten spolupracoval i na vývoji této hry).
Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.
Hra běží na upraveném Unreal enginu 3 a je to rozhodně poznat. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.
Hra běží na upraveném Unreal enginu 3 a je to rozhodně poznat. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Stranglehold je akce z pohledu třetí osoby a jedná se o duchovního nástupce filmu Hard Boiled, který pochází z mozku Johna Woo (ten spolupracoval i na vývoji této hry).
Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.
Hra běží na upraveném Unreal enginu 3. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.
Hra běží na upraveném Unreal enginu 3. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Stranglehold je akce z pohledu třetí osoby a jedná se o duchovního nástupce filmu Hard Boiled, který pochází z mozku Johna Woo (ten spolupracoval i na vývoji této hry).
Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.
Hra běží na upraveném Unreal enginu 3. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.
Hra běží na upraveném Unreal enginu 3. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Stranglehold je akce z pohledu třetí osoby a jedná se o duchovního nástupce filmu Hard Boiled, který pochází z mozku Johna Woo (ten spolupracoval i na vývoji této hry).
Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.
Hra běží na upraveném Unreal enginu 3. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.
Hra běží na upraveném Unreal enginu 3. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Stranglehold je akce z pohledu třetí osoby a jedná se o duchovního nástupce filmu Hard Boiled, který pochází z mozku Johna Woo (ten spolupracoval i na vývoji této hry).
Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.
Hra běží na upraveném Unreal enginu 3. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.
Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.
Hra běží na upraveném Unreal enginu 3. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.