Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (04.01.2021 14:03): Starcrawlers bohužel nic takového nemá. Nepřátel je jenom hrstka a přibývají jim jenom HP. Po cca dvacátém pátem levelu už nepřibývají ani zajímavé schopnosti postav. Od pozdějších úrovní je lepší grindovat vybavení než zkušenosti, takže třicítka jako strop vypadá rozumně. Možná mohla přijít ještě trochu později.

A propos, ta hra vypadá šíleně. Grindovat do stovky levelů bych nikdy nedal. Ve Wizardry VII jsem jich možná tolik protočil, ale to jenom proto, že prvních šest zabralo třeba tři bitvy.
@Charllize (04.01.2021 12:30): Tak jasně, mohli by to udělat tak, že budou od sebe levely dál od sebe. Když by se člověk vyšplhal na třicítku, tak by zjistil, že jedenatřicítku možná po enormní investici času dá, ale reálně už si nepomůže. To je skoro jako level cap, ale tváří se že není.
@hanak_v_exilu (04.01.2021 11:22): Tak balancovat se da ruzne. Ja dost casto za nizkym lvl capem, pokud nejde o nejake pravidla odjinud vetsinou vidim nemohoucnost vybalancovat hru tak aby to fungovalo. Moje oblibena Elminage Gothic ma prakticky neomezeny level cap a funguje to i bez level scalingu aspon do doby nez to zacne byt neunosne levelovat dal.
@Charllize (04.01.2021 11:15): Když se dá v pohodě nagrindovat v nekonečné nabídce procedurálně generovaných misích, tak se je level cap jediná možnost jak udělat příběhovou kampaň náročnou. Tedy kromě level scalingu, což je většinou ta víc frustrující varianta.
Na early access to neni spatne. Ale uz teraz mam par obav, ktore asi spisem behom zajtraska :) = proceduralne generovanie. Na druhej strane, neublizilo to Dungeon Hack, takze uvidime. Ale prvych par hodin bola zabava.