Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PS4 60
May the Force be with you

To je motto Star Wars univerza. V tejto hre by som ho avšak pozmenila na May the Patience be with you. Práve tá trpezlivosť mi chýbala a každú chvíľu som tú hru chcela vypnúť so slovami: ,,To je ale nuda."

Možno som ale len zhýčkaná príbehovými hrami a preto na mňa pôsobí táto takmer bezduchá strieľačka strašne jednotvárne. Choď tam- vystrieľaj všetkých, polož bomby- vyhoď to do povetria, infiltruj sa- zabi všetkých...atď. Nuda.

Takmer všetky misie mi prišli veľmi priamočiare a málo nápadité. Je to škoda, lebo potenciál tu bol. Čo sa ale týka misií vo vesmíre, v ktorých človek lietal a zostreľoval rôzne ciele, tie sa mi páčili. Tiež neboli hlboko originálne ale ten pocit letu, dokonca aj na starom známom Millennium Falconovi, bol perfektný. Nepatrím medzi tých zručnejších hráčov v strieľaní ale ani to mi nevadilo od užitia si streľby vo vesmíre. Kľudne mohlo byť takýchto pasáži viacero. Hlavne kladne hodnotím misiu v dlc, kde človek lieta medzi asteroidmi.

Ďalšia vec, ktorá sa mi páčila bola grafika. Sem tam teda vykukla nejaká uncanny valley tvár ale inak sa na túto hru krásne pozeralo. Ah ten žiarivý odlesk na zbroji Iden Versio. Škoda, že nám hra neposkytla detailnejšie preskúmavanie planét, niektoré by fakt stáli za to. (napr. Pillio)

Na jednej strane som bola rada, že som sa vrámci hry dostala do kože mnohých postáv, známejších alebo tých menej známych, že som si vyskúšala rôzne štýly boja (Kylo Ren bol totálne overpowered), na strane druhej by som brala ak by tých postáv bolo menej a mohla som s nimi stráviť viac času. Viac sa zapracovať do stratégia boja a využívať ich špeciálne schopnosti. Nezabúdam ale, že táto hra je predovšetkým multiplayer, ktorý by mi pravdepodobne dal možnosť prehĺbiť si svoj vzťah k jednotlivým charakterom, no ten neplánujem skúšať a teda sa musím uspokojiť s tým čo som dostala. Možno samotný multiplayer nie je zlý a preto nechcem nikoho odradiť týmto mojím komentárom. Asi len nie som cieľovka. V každom prípade som vďačná výzve aj za tento unikátny zážitok. 

Ešte jedna výtka na záver. Nechápem prečo nie je možné si v tejto dobe nastaviť veľkosť tituliek. Kto to má potom čítať? :)
+19
  • PS4 80
Na začátku svého komentáře zmíním, že mám rád singleplayerové hry zaměřené na příběh a multiplayer mě nikdy vyloženě moc nebral, až jsem se mu postupem času začal úplně vyhýbat. Paradoxní je, že u této hry to mám přesně naopak.

Začnu kampaní pro jednoho hráče. Nedohrál jsem ji. Už od začátku mi přišla jako ta složka hry, kterou tam přidali aby se neřeklo a zavřeli fanouškům pusu. Mise jsou těžký koridor, bez nápadu či nějaké invence. Příběh a ani postavy mě nezaujaly natolik, abych pokračoval dál. Ale co už, tahle hra je hlavně o multiplayeru, a ten mě, světe div se, baví. A poměrně dost. Netrávím u něj spousty času, a vím že dotáhnu jen zlomek postav na nějakou vyšší úroveň, ale jedna dvě (tři čtyři) bitvy denně je pro mě zábavný relax.

A čím to tedy je, že mě hra pro více hráčů najednou tak chytla? Velký podíl na tom má samozřejmě značka, jinak řečeno svět Star Wars. Jsou tu známá místa z filmů, světelné meče, klasické postavy záporné i kladné (až na Qui-Gon Jinna, ten mi tu chybí, ale alespoň tu není zase Jar Jar, ten mi nechybí), světelné meče, vesmírné bitvy ve stíhačkách X-wing a dalších slavných vesmírných letounech... a už jsem zmínil světelné meče? Baví mě ty velkolepé bitvy o 40 hráčích, kde se střílí hlava nehlava a taktika jde kolikrát stranou (hlavně že je to zábava ne?), baví mě vesmírné bitvy (ačkoliv mi moc nejdou), baví mě souboje hrdinů 4 na 4 (navíc když můžu hrát za Darth Maula!). A k tomu to všechno perfektně vypadá a zní, kór když je využit originální soundtrack ze všech trilogií. Tvůrcům se prostě podařilo vytvořit zábavný titul naplno těžící ze své licence.

Není to žádná hra, která by cílila na esport (alespoň si teda myslím, že o to nikomu nešlo), ale je to prostě čistokrevná zábava odehrávající se v populárním světě (až na ten singleplayer samozřejmě). A vím, že mě to časem omrzí a pak už to v životě nezapnu, ale pro tenhle okamžik mě to prostě chytlo. A já jdu s hodnocením takto vysoko, i přesto že hodnotím jen hru pro více hráčů a zbytek raději ignoruji. Nic přitom neměním na svém tvrzení, že výhradně preferuji hru pro jednoho hráče, ani se nechystám své preference změnit. Battlefront II je prostě výjimka potvrzující pravidlo. A jelikož jsem sám příklad nepravděpodobného hráče, doporučuji ji k vyzkoušení každému, koho alespoň trochu svět Star Wars baví.
+15
  • PS4 40
Hodnotím čistě singleplayer.
Takže asi jen 30% jakéhosi zážitku, který si člověk má odnést.
A asi z 30% taky tvůrci vynaložili energii do téhle příběhové mini-kapitolky jinak skoro 120ti gigového kolosu.

Tohle celé na mě fakt působilo, že dělali multiplayerovou hru, ale pak někdo (třeba LucasArts) přišel a řekl: "Hele on teď frčí ten SW, tak tam dejte pro lepší prodeje příběhový režim." No a tvůrci vůbec nevěděli co s tím, tak vlastně nechali vytvořit pár hezky vypadajících cutscén (ale taky odfláknutých) a naroubovali to na multiplayerovou hru plnou nepřetržitého automatového chaotického střílení, kde nepřátelé nabíhají po desítkách bez nějakého většího smyslu či inteligence. Level design jsou v podstatě za sebou poskládáné nepřehledné a jednotvárné arény, kde se neděje kromě toho střílení fakt nic jiného. Žádné osvěžení, žádný nápad. Nic. Lítání mě bavilo, a hezky se na to kouká, to jo, ale k čemu to, když to nemá při bližším prozkoumání žádnou atmosféru.
Stealth jsem nepochopil, furt k tomu jakoby hra vybízela, ale na tichý postup mi přišlo, že to prostě není. Takže se to vždycky zvrtlo v hektickou akci.
Ale nemůžu to srovnat ani s akcema v Call of Duty sérii, kdy tam jsem měl pocit, že se přes tu válečnou akci nějaká příběhová nit vleče, a s těma šikovně vkládanýma naskriptovanýma pasážema to nějak působilo. Tady nic. Tady nehrajeme za příběhové postavy, ale za multiplayerové avatary. Nejvíc to bilo do očí ve hře za postavy z filmů. Které tam jsou jen prostě proto aby tam byly a to je vše. Bez smyslu. Plus ještě když každá má nějakou přidanou schopnost, která vlastně nesouvisí s kontextem dané postavy. Hlavně pasáže s charaktery oplívající světelnými meči byly hrozné. Samotný příběh Iden Versio kýčoidní a velmi zkratkovitý. Její přeběhnutí od Impéria (kde je elitním respektovaným vojákem a velitelem) k Povstalcům je dost pohádkový - její důvod k opuštění Impéria byl jasný (i když furt si myslím, že divný, ale jsem otevřený diskuzi :)), ale její přeběhnutí k Povstalcům už ne. A najednou ji Povstalci mezi sebe vpustí bez opatření (i když jim zabila bůhví kolik lidí), a vypadá to, že si ve všem rozumí z fleku. A pak aby to bylo ještě jednodušší, tak hned misi na to příběh přeskočí o několik měsíců později, aby jsme mohli rychle následovat Iden jakožto zapřísáhlou Rebelku, která už to dělá dlouho.

Jak mě takové hry alá "no tak jsme tady něco zplácali a jdeme dál" nebaví.
+12 +15 −3