Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Tomáš Semanco • 29 let • Ostrava (ČR - kraj Moravskoslezský)

Komentář

Přejít na komentáře

Star Wars Battlefront II

  • PS4 40
Hodnotím čistě singleplayer.
Takže asi jen 30% jakéhosi zážitku, který si člověk má odnést.
A asi z 30% taky tvůrci vynaložili energii do téhle příběhové mini-kapitolky jinak skoro 120ti gigového kolosu.

Tohle celé na mě fakt působilo, že dělali multiplayerovou hru, ale pak někdo (třeba LucasArts) přišel a řekl: "Hele on teď frčí ten SW, tak tam dejte pro lepší prodeje příběhový režim." No a tvůrci vůbec nevěděli co s tím, tak vlastně nechali vytvořit pár hezky vypadajících cutscén (ale taky odfláknutých) a naroubovali to na multiplayerovou hru plnou nepřetržitého automatového chaotického střílení, kde nepřátelé nabíhají po desítkách bez nějakého většího smyslu či inteligence. Level design jsou v podstatě za sebou poskládáné nepřehledné a jednotvárné arény, kde se neděje kromě toho střílení fakt nic jiného. Žádné osvěžení, žádný nápad. Nic. Lítání mě bavilo, a hezky se na to kouká, to jo, ale k čemu to, když to nemá při bližším prozkoumání žádnou atmosféru.
Stealth jsem nepochopil, furt k tomu jakoby hra vybízela, ale na tichý postup mi přišlo, že to prostě není. Takže se to vždycky zvrtlo v hektickou akci.
Ale nemůžu to srovnat ani s akcema v Call of Duty sérii, kdy tam jsem měl pocit, že se přes tu válečnou akci nějaká příběhová nit vleče, a s těma šikovně vkládanýma naskriptovanýma pasážema to nějak působilo. Tady nic. Tady nehrajeme za příběhové postavy, ale za multiplayerové avatary. Nejvíc to bilo do očí ve hře za postavy z filmů. Které tam jsou jen prostě proto aby tam byly a to je vše. Bez smyslu. Plus ještě když každá má nějakou přidanou schopnost, která vlastně nesouvisí s kontextem dané postavy. Hlavně pasáže s charaktery oplívající světelnými meči byly hrozné. Samotný příběh Iden Versio kýčoidní a velmi zkratkovitý. Její přeběhnutí od Impéria (kde je elitním respektovaným vojákem a velitelem) k Povstalcům je dost pohádkový - její důvod k opuštění Impéria byl jasný (i když furt si myslím, že divný, ale jsem otevřený diskuzi :)), ale její přeběhnutí k Povstalcům už ne. A najednou ji Povstalci mezi sebe vpustí bez opatření (i když jim zabila bůhví kolik lidí), a vypadá to, že si ve všem rozumí z fleku. A pak aby to bylo ještě jednodušší, tak hned misi na to příběh přeskočí o několik měsíců později, aby jsme mohli rychle následovat Iden jakožto zapřísáhlou Rebelku, která už to dělá dlouho.

Jak mě takové hry alá "no tak jsme tady něco zplácali a jdeme dál" nebaví.
+12 +15 −3