Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

< >
@Maximus (komentář): Nepřátelé, monstra...zvláštní, mě přišla atmosféra slabá právě proto, že jsem tam skoro na nikoho nenarazil.

Párkrát jsem někoho potkal, ale měl jsem pocit, že je to jeden a ten samý bubák. A na všechny platila úplně stejná taktika - ignorace. Prostě jsem si šel po svých a bubáka jsem nechal stát v chodbě čumět do blba. Kolikrát jsem si vesele četl na počítači záznamy, zatímco bubák si běhal chodbou, dupal a řval...a co jako? Utéct před nimi byla úplná hračka. Navíc když tě bubák chytne, tak tě stejně jenom omráčí, pak se probudíš na stejném místě a jdeš prostě dál.

Třeba tahle pasáž. Nechápu, co tam ten šašek dělá. Já jsem to prošel tam a zpátky za použití ignorace během pár vteřin a on se tam se krčí a s bubákem hraje na schovku :-)
https://youtu.be/tN_XHJ1LQxc?t=1669
S ktorým nepriateľom ste mali najviac problémov? Mňa najviac vystrašil ten humanoidný rýchly zmrd ku koncu hry. Tam som mal zimomriavky aj na riti :)
@Maximus (28.09.2015 23:18): Super. Já si to ordinuju po troškách - 2 hoďky večer, protože nechci, aby ta hra rychle skončila. :-) Jsem teprve na Theta a pokouším se dostat ze stanice. Všechno hodlám prošmejdit. Jednou jsem zhebl, páč mě tam načapal ten "čert", když jsem se zbaběle krčil za nějakým stolem. :-D No nic, večer pokračování.
Dohrané. Dobré to bolo. Dokázalo to aj vystrašiť, atmosféra celý čas, príbehovo zaujímavé a podarený bol aj koniec. Spokojnosť.
@TRIAn29 (28.09.2015 14:48): To je úplne normálne, platí to aj u filmov, kde to mám s Maximusom párkrát úplne naopak :) Čo sa týka hier, tak najstrašidelnejší mi príde asi Silent Hill, ale zase to niekto môže mať inak.
@Maximus (28.09.2015 08:55): Já mám třeba Amnesii rád (jestli se to tak dá nazvat), ale neřekl bych, že by byla taková, že by člověk měl tendenci si měnit trenky. Ze zkušenosti vím, že to je hra, kterou vnímá každý trochu jinak a upřímně jsem nikdy nechápal lidi, kteří se té hry "bojí" (a že takové znám osobně). Nevím, možná tu hranici mám někde jinde díky tomu, že jsem určitou dobu nic jiného než tento typ her nehrál. Jinak můžu souhlasit s drolinem, vyjmenoval zajímavé tituly, Forbidden Siren neznám, ale ty ostatní jsem si užil (bez ohledu na to, abych rozlišoval strach, atmosféru nebo napětí). Každá z těch her měla něco, kvůli čemu jsem miloval to noční hraní.
Scratches mi z toho čo som skúšal strašidelný neprišiel, jediné, čo by som napísal, je že mal atmosféru. Dark Fall na mňa pôsobí rovnako, ale to je aj zvoleným herným štýlom, proste pri point and klasickej point and click adventúre , ktorá neponúka voľný pohyb, mám trochu problém báť sa. Ale je pravdou, že na štýl Outlast sa dalo pomerne rýchlo adaptovať a vyloženom strachu sa tiež hovoriť nedalo, skôr o napätí.
Ako atmosféra je dobrá, ale takú Amnesiu sa bojím zapnúť a toto je úplne v pohode. Po tej hororovej stránke je to naozaj slabšie, ale zase príbehovo je to prepracovanejšie.
@GodOfTheSick (27.09.2015 20:19): Souhlasím, že co se hororovosti týče, tak je to mnohem slabší než jiné jejich hry. ale vůbec mi to nevadí, protože přesně jak říkáš, ten příběh je perfektní a podávání po troškách jakbysmet. Užívám si to spíš jako adventuru s prvky hororu. Kochám se, prostředí se mi strašně líbí, nemůžu si stěžovat.
Co se atmosféry týče je SOMA asi nejslabší hra od FG. Po Amnesii se není čeho bát, došly jim nápady a už se jenom opakují. Hratelnost je z velké části taky pěkná nuda...procházka tunelem a otvírání vrat. Příběh je ale hodně podvedený a dokáže udržet zvědavost a napětí až do konce.
Dorazil jsem na Pathos, takže vřím, že teď začne ta pravá jízda. :-) Fort ale nechápu, proč do tech humusů strkám ruce?
Já si tu buchtu taky představoval původně jinak, ale chvilku před tím setkáním jsem si říkal, že to bude trochu něco jiného :D
@Maximus (25.09.2015 18:02): Už jsem to rozlouskl, stačlo vypnout v-sync. :-) Nicméně příběh je mazecovej, fakt se bavím. Už jsem se potkal s tou buchtou (pokud se jí tak dá říct) a putuju dnem oceánu. Dostal mě ten dotazník v počítači. :-)) Jako zatím fakt dost dobré.
@Maximus (25.09.2015 06:27): Tak rozehráno. zatím sleduju, že zvuky se kurevsky povedly, atmosféra se dá krájet a to se tam ještě nic neděje. :-) Pěkných pár momentů už mám za sebou. Nicméně při prvním sundávání té mrdky z počítače mě hra neustále padá, takže ověřuju integritu hry a co je jako za problém.. Páč jinak mi to jede na max nastavení naprosto hladce a plynule..
Nahral som ďalšie 3 hodiny a začína byť hutnejšie na Thete za čo som len rád, lebo to prechádzanie sa po vonkajšom priestore ma už začínalo nudiť.
@Maximus (23.09.2015 15:41): Já Zaklínača dohrál předevčírem - 107 hodin. :-)) Ale upřímně, kdybych měl splnit všechno co ve hře lze, tak by to byl minimálně trojnásobek. Nicméně ještě se mi tu prášilo na Bioshock Infinite, takže ho dnes dorazím a pak kupuju SOMU. Pravděpodobně dnes večer. :-)

@Rawar (24.09.2015 15:56): Samozřejmě že v noci, jak jinak!!! :-)
...zatím jsem odehrál asi 15 minut a myslím že počkám až se venku setmí, aby to mělo tu správnou atmosféru. Každopádně to vypadá hodně dobře, hlavně ty hi-tech serepetičky obalené nánosem podmořské fauny a flóry
@fak (23.09.2015 15:35): U mňa zasa čaká Zaklínač :) nahral som tam 40 hodín, ale dal som si potom pauzu a ešte som sa k tomu nevrátil (je to super, len ma straší, aké je to ešte veľké :D)
Taky mám cca 2 hodky a spokojenost .. můžu se podepsat pod maximův názor :)
Hra má ale trochu problém s optimalizací .. minimálně ze začátku, pak už to bylo celkem ok.
Už to někdo hrajete pánové?? Já ještě musím dorazit Zaklínača a pak se vrhnu na tohle. Ale přiznám se, že mě mrazí už teď, to bude strašný psycho. :-) Potřebuju nějakou reakci hráče, tak sem s tím.!
Nemůžu se dočkat ... jsem nadšený z toho, že je hra hodně zaměřená na příběh. Nedivil bych se, kdyby to pro mě osobně byla jedna z her roku :)
No uvidíme ..
Ten trailer je brutální .. do toho určitě půjdu.
Jinak na games.cz jsou k tomu slušné podrobnosti .. hlavně to, že chování potvorek bude nepředvídatelné a nikdy člověk nebude vědět, co od něho může čekat. Co mě hodně potěšilo je to, že setkání s monstry bude spíše vyjímečné, což hodně utuží neustálí pocit strachu, což u většiny her po maximálně pár hodinách většinou vyprchá.
Já jen doufám, že to budu moc hrát :D
Teším sa! ale mal by som najskôr dohrať Amnesiu, no bojím sa to zapnúť :D