Ve hře Soko-Ban v roli skladníka přemisťujete v nejmenším možném počtu tahů bedny ve skladišti tak, aby byly na konec všechny umístěné na označených polích. Vyšší levely (a to doslova, protože skladiště se nachází v jednotlivých patrech výškové budovy) znamenají vyšší obtížnost (a to opět doslova, neboť v posledních levelech musíte plánovat až na 40 tahů dopředu!).
Ve hře Soko-Ban v roli skladníka přemisťujete v nejmenším možném počtu tahů bedny ve skladišti tak, aby byly na konec všechny umístěné na označených polích. Vyšší levely (a to doslova, protože skladiště se nachází v jednotlivých patrech výškové budovy) znamenají vyšší obtížnost (a to opět doslova, neboť v posledních levelech musíte plánovat až na 40 tahů dopředu!).
Soko-Ban je jednou z prvních logických her, jejíž první verze vyšla již roku 1982. Hra designéra Hiroyuki Imabayashiho se dostala mimo MS-DOS na platformy Commodore 64, Apple 2 nebo MSX. Verze pro osobní počítače vznikla ve spolupráci s vydavatelem Spectrum HoloByte.
Ve hře v roli skladníka přemisťujete v nejmenším možném počtu tahů bedny ve skladišti tak, aby byly na konec všechny umístěné na označených polích. Vyšší levely (a to doslova, protože skladiště se nachází v jednotlivých patrech výškové budovy) znamenají vyšší obtížnost (a to opět doslova, neboť v posledních levelech musíte plánovat až na 40 tahů dopředu!).
Ve hře v roli skladníka přemisťujete v nejmenším možném počtu tahů bedny ve skladišti tak, aby byly na konec všechny umístěné na označených polích. Vyšší levely (a to doslova, protože skladiště se nachází v jednotlivých patrech výškové budovy) znamenají vyšší obtížnost (a to opět doslova, neboť v posledních levelech musíte plánovat až na 40 tahů dopředu!).
Soko-Ban je jednou z prvních logických her, jejíž první verze vyšla již roku 1982. Hra designéra Hiroyuki Imabayashiho se dostala mimo MS-DOS na platformy Commodore 64, Apple 2 nebo MSX. Verze pro osobní počítače vznikla ve spolupráci s vydavatelem Spectrum HoloByte.
Ve hře v roli skladníka přemisťujete, v nejmenším možném počtu tahů, bedny ve skladišti tak, aby byly nakonec všechny umístěné na označených polích. Vyšší levely (a to doslova, protože skladiště se nachází v jednotlivých patrech výškové budovy) znamenají vyšší obtížnost (a to opět doslova, neboť v posledních levelech musíte plánovat až na 40 tahů dopředu!).
Ve hře v roli skladníka přemisťujete, v nejmenším možném počtu tahů, bedny ve skladišti tak, aby byly nakonec všechny umístěné na označených polích. Vyšší levely (a to doslova, protože skladiště se nachází v jednotlivých patrech výškové budovy) znamenají vyšší obtížnost (a to opět doslova, neboť v posledních levelech musíte plánovat až na 40 tahů dopředu!).
Soko-Ban je jednou z prvních logických her, jejíž první verze vyšla již roku 1982. Hra designéra Hiroyuki Imabayashiho se dostala mimo MS-DOS na platformy Commodore 64, Apple 2 nebo MSX. Verze pro osobní počítače vznikla ve spolupráci s vydavatelem Spectrum HoloByte.
Ve hře v roli skladníka přemisťujete, v nejmenším možném počtu tahů, bedny ve skladišti tak, aby byly nakonec všechny umístěné na označených polích. Vyšší levely (a to doslova, protože skladiště se nachází v jednotlivých patrech výškové budovy) znamenají vyšší obtížnost (a to opět doslova, neboť v posledních levelech musíte plánovat až na 40 tahů dopředu!).
Ve hře v roli skladníka přemisťujete, v nejmenším možném počtu tahů, bedny ve skladišti tak, aby byly nakonec všechny umístěné na označených polích. Vyšší levely (a to doslova, protože skladiště se nachází v jednotlivých patrech výškové budovy) znamenají vyšší obtížnost (a to opět doslova, neboť v posledních levelech musíte plánovat až na 40 tahů dopředu!).
Soko-Ban je jednou z prvních logických her, jejíž první verze vyšla již roku 1982. Hra designéra Hiroyuki Imabayashiho se dostala mimo MS-DOS na platformy Commodore 64, Apple 2 nebo MSX. Verze pro osobní počítače vznikla ve spolupráci s vydavatelem Spectrum HoloByte.
Ve hře v roli skladníka přemisťujete, v nejmenším možném počtu tahů, bedny ve skladišti tak, aby byly nakonec všechny umístěné na označených polích. Vyšší levely (a to doslova, protože skladiště se nachází v jednotlivých patrech výškové budovy) znamenají vyšší obtížnost (a to opět doslova, neboť v posledních levelech musíte plánovat až na 40 tahů dopředu!).
Ve hře v roli skladníka přemisťujete, v nejmenším možném počtu tahů, bedny ve skladišti tak, aby byly nakonec všechny umístěné na označených polích. Vyšší levely (a to doslova, protože skladiště se nachází v jednotlivých patrech výškové budovy) znamenají vyšší obtížnost (a to opět doslova, neboť v posledních levelech musíte plánovat až na 40 tahů dopředu!).