Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@sgtfury (komentář): Pěkný komentář. Ono s těmi hororovými hrami, každý považuje za hororové trochu něco jiného (z mých známých lidé preferují třeba Amnesii, Outlast nebo SOMU), případně se najdou lidi, kteří jsou vůči tomuhle úplně imunní jako třeba můj bratr :)

Já jsem na původním Slenderovi strávil nějaký ten čas, proto jsem The Arrival očekával s nadšením. Od té doby, co jsem dohrál první release verzi, bylo nasazeno spousta updatů včetně nových map (tehdy jich bylo pouze 5 a některé byly menší než ty, které nabízí aktální verze), tak přemýšlím, že si to někdy dám znovu. Nevím jak dnes, ale dříve se ta hra dala dohrát relativně rychle (tuším že se to dalo dohrát i během jedné hodiny).
@TRIAn29 (13.11.2013 09:07): jo tak už se mi to povedlo objevit - jak píšeš v tom předchozím příspěvku tak je to ten plakát naproti hlavnímu vchodu ( ale uvědomil jsem si že myslíš tento plakát - o kterém jsem vůbec neměl tušení, až po shlédnutí nějakého toho videa ) - já jsem totiž předtím zkoušel brát ten druhej plakát co je před tou řekou.

- takže jsem si to ověřil: stačí po sebrání toho plakátu se hned přepnout do herního menu a zase jít k tomu plakátu ... 3*

- nebo - podle 2. postupu - prozkoumat houpačky, rádio, klavír, baterku a jít k plakátu - okamžitý teleport do secret levelu
@RXQ79rudax (12.11.2013 22:16): Ještě k tý "secret" mapě, já jsem včera hledal různá videa a mimo jiné jsem na ytb našel video, jak člověk hru rozehraje a dostane se tam přímo na jedno zahrání (viž. druhej postup podle těch jednotlivejch kroků). Případně se mkrni na nějaký to video, na yutube jich je víc.

Jinak o Slenderovi už se mi taky zdálo :) Byl podzim, utíkali jsme jako malý kluci s kámošema podzimním lesem, protože nás cosi pronásledovalo. A když už jsme měli pocit, že jsme se ho zbavili, tak jsme si odpočinuli, rozdělali oheň a když už jsme byli v maximální pohodě, tak jsme zjistili, že tu celou dobu je s náma. Pěkně mrazivej sen.
@TRIAn29 (12.11.2013 09:16): jo aha ta oblast se má dokončit - teprve až se dostanu do druhé mapy tak pak se přepnout do herního menu a zase si zvolit první mapu - pak to někdy zkusím.

Ten první Slender mě vystrašil tak že pokaždé ty dvě noci ( hra dohrána během dvou dnů ) se mi zdál pěkně strašidelný sen.
@RXQ79rudax (11.11.2013 21:50): On je to spíš easter egg než secret level jako takový (přestože je všude uváděn jako secret level).

Teď jsem se díval, některé postupy k dosažení tohoto levelu jsou trochu rozdílné možná s ohledem na verzi hry. Za verzi kterou jsem hrál stačilo tuším odehrát první mapu 3x za sebou, přičemž stačilo projít dům, vzít baterku, vyjít ven a sebrat plakát s fotkou dítěte (pokud vyjdeš z domu hlavním vchodem, je to směrem rovně a vlevo na nedalekém stromě).

Jinde uvedený postup uvádí, že stačí 1) prohlédnout si venku houpačky (objeví se zpráva), 2) v domě zahrát na klavír (objeví se zpráva), 3) zapnout rádio v domě 4) sebrat baterku, 5) sebrat plakát

Jinak přestože se mi Arrival líbí, je pravda, že původní poměrně jednoduchá figura Slendera dokázala v určitých momentech vylekat víc. Případně doporučuju zahrát Slender Elementary, slušná mapa ze série Slender Man's Shadow, která tyhle pikantní momenty dokáže nabídnout :)
tak jsem nad touhle hrou taky strávil několik hodin - dohráno dvakrát - po druhé na hardcore ( a také jsem si nastavil detaily na max., u prvního hraní jsem to grafické nastavení nějak přehlédl ) - ten poslední úsek mi zabral přes hodinu - musel jsem to hodně-krát opakovat Slender mě pokaže rychle chytil. Ale žádného hardcore závěru jsem se nedočkal - jelikož asi Steam verze má na normal i na hardcore stejný rozšířený závěr.
Také jsem si párkrát dohrál ten level - Genesis ( remake mapy z první hry Slender )

Ale jak se mám dostat do toho tajného levelu ? Nějak to nechápu jak mám sebrat 3* zasebou tu fotku dítěte ( tu jsem obějvil ve dvou oblastech ), můžete prosím někdo poradit - to co se píše na wiki. nějak nechápu.

hra taktéž dokáže dost postrašit
- ale a ten Sledner už není tak moc strašidelný ( protože je barevnější např.: červená kravata a to sako má zase moc černé ne spíše do šeda, takže ve tmě není moc dobře vidět )

--
jo a taky nevíte jestli je to tak schválně - nebo je to taková herní chyba / nedokonalost:
že když stisknete pravé tlačíkto myši tak ta baterka osvětli širší plochu / větší oblast - skoro celou herní obrazovku. ?
( přitom by pravé tlačítko ( přidržení ) mělo soužit jen pro zaměření světla jen do malé plochy - pro dobré osvětléní vzdálených předmětů, ale prostě po stisknutí a puštění pravého tlačítka baterka pořád osvětluje větší plochu - už to není tak strašidelné )