Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Shift 2: Unleashed Shift 2: Unleashed Shift 2: Unleashed Shift 2: Unleashed Shift 2: Unleashed Shift 2: Unleashed Shift 2: Unleashed Shift 2: Unleashed

Need for Speed: Shift 2 Unleashed

Need for Speed: Shift 2 Unleashed

Need for Speed: Shift 2 Unleashed

Need for Speed: Shift 2 Unleashed

Slightly Mad Studios
Slightly Mad Studios
Slightly Mad Studios
Slightly Mad Studios
Slightly Mad Studios
Slightly Mad Studios
Slightly Mad Studios
Slightly Mad Studios
PC
29.03.2011
PC
29.03.2011
PC
29.03.2011
PC
29.03.2011
PC
29.03.2011
PC
29.03.2011
PCPS3X360
29.03.2011
PCPS3X360
29.03.2011
Shift 2: Unleashed Shift 2: Unleashed Shift 2: Unleashed Shift 2: Unleashed Shift 2: Unleashed Shift 2: Unleashed Shift 2: Unleashed Shift 2: Unleashed
Žánr
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *
závodní > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano

Shift 2: Unleashed je další hrou ze série Need for Speed. I když známé "Need for Speed" už v názvu nefiguruje, hra se nijak zařazení do této série nebrání, jak už napovídá malý nápis na obalu nebo v samotné hře na různých billboardech a poutačích kolem tratí.

Druhý Shift se řadí spíše k té realističtější straně série Need fo Speed. Realističnost zde ovšem nepředstavuje, stejně jako u prvního dílu, samotný jízdní model ale spíše prožitek z jízdy. Pohled z očí řidiče byl ještě o něco vylepšen. Řidič má na hlavě helmu, tudíž pohled z kokpitu už není jenom visící kamera ve vzduchu.

Počet tratí a aut se oproti prvnímu dílu také náležitě rozrostl. Tratí je nyní celkem 35, z nichž je většina vymodelována podle reálných předloh. Pro našince bude zřejmě nejzajímavější brněnský Masarykův okruh, který se v sérii Need for Speed objevil poprvé. Ohledně aut se nedočkáme žádného překvapení. Jsou zde klasické stroje nejrůznějších značek jako Lamborghini, Nissan, Audi, BMW, Toyota a další (Ferrari zase chybí). Videoherní premiéru si zde obbude Pagani Huayra. Celkový počet se zastavil na čísle 145, nejvíce v sérii Need for Speed. Samozřejmě nemůže chybět ani jejich tuning.

Singleplayer kariéra je v klasickém stylu, kdy se hráč musí z úplného nováčka propracovat až na vrchol, který zde představuje FIA GT1 šampionát. Závodů jsou dva druhy, klasické a drifty.

Mezi novinky nově patří noční závody a sociální síť Autolog (poprvé použitý v Hot Pursuit).
Shift 2: Unleashed je další hrou ze série Need for Speed. I když známé "Need for Speed" už v názvu nefiguruje, hra se nijak zařazení do této série nebrání, jak už napovídá malý nápis na obalu nebo v samotné hře na různých billboardech a poutačích kolem tratí.

Druhý Shift se řadí spíše k té realističtější straně série Need fo Speed. Realističnost zde ovšem nepředstavuje, stejně jako u prvního dílu, samotný jízdní model ale spíše prožitek z jízdy. Pohled z očí řidiče byl ještě o něco vylepšen. Řidič má na hlavě helmu, tudíž pohled z kokpitu už není jenom visící kamera ve vzduchu.

Počet tratí a aut se oproti prvnímu dílu také náležitě rozrostl. Tratí je nyní celkem 35, z nichž je většina vymodelována podle reálných předloh. Pro našince bude zřejmě nejzajímavější brněnský Masarykův okruh, který se v sérii Need for Speed objevil poprvé. Ohledně aut se nedočkáme žádného překvapení. Jsou zde klasické stroje nejrůznějších značek jako Lamborghini, Nissan, Audi, BMW, Toyota a další (Ferrari zase chybí). Videoherní premiéru si zde obbude Pagani Huayra. Celkový počet se zastavil na čísle 145, nejvíce v sérii Need for Speed. Samozřejmě nemůže chybět ani jejich tuning.

Singleplayer kariéra je v klasickém stylu, kdy se hráč musí z úplného nováčka propracovat až na vrchol, který zde představuje FIA GT1 šampionát. Závodů jsou dva druhy, klasické a drifty.

Mezi novinky nově patří noční závody a sociální síť Autolog (poprvé použitý v Hot Pursuit).
Shift 2: Unleashed je další hrou ze série Need for Speed. I když známé "Need for Speed" už v názvu nefiguruje, hra se nijak zařazení do této série nebrání, jak už napovídá malý nápis na obalu nebo v samotné hře na různých billboardech a poutačích kolem tratí.

Druhý Shift se řadí spíše k té realističtější straně série Need fo Speed. Realističnost zde ovšem nepředstavuje, stejně jako u prvního dílu, samotný jízdní model ale spíše prožitek z jízdy. Pohled z očí řidiče byl ještě o něco vylepšen. Řidič má na hlavě helmu, tudíž pohled z kokpitu už není jenom visící kamera ve vzduchu.

Počet tratí a aut se oproti prvnímu dílu také náležitě rozrostl. Tratí je nyní celkem 35, z nichž je většina vymodelována podle reálných předloh. Pro našince bude zřejmě nejzajímavější brněnský Masarykův okruh, který se v sérii Need for Speed objevil poprvé. Ohledně aut se nedočkáme žádného překvapení. Jsou zde klasické stroje nejrůznějších značek jako Lamborghini, Nissan, Audi, BMW, Toyota a další (Ferrari zase chybí). Videoherní premiéru si zde odbude Pagani Huayra. Celkový počet se zastavil na čísle 145, nejvíce v sérii Need for Speed. Samozřejmě nemůže chybět ani jejich tuning.

Singleplayer kariéra je v klasickém stylu, kdy se hráč musí z úplného nováčka propracovat až na vrchol, který zde představuje FIA GT1 šampionát. Závodů jsou dva druhy, klasické a drifty.

Mezi novinky nově patří noční závody a sociální síť Autolog (poprvé použitý v Hot Pursuit).
Shift 2: Unleashed je další hrou ze série Need for Speed. I když známé "Need for Speed" už v názvu nefiguruje, hra se nijak zařazení do této série nebrání, jak už napovídá malý nápis na obalu nebo v samotné hře na různých billboardech a poutačích kolem tratí.

Druhý Shift se řadí spíše k té realističtější straně série Need fo Speed. Realističnost zde ovšem nepředstavuje, stejně jako u prvního dílu, samotný jízdní model ale spíše prožitek z jízdy. Pohled z očí řidiče byl ještě o něco vylepšen. Řidič má na hlavě helmu, tudíž pohled z kokpitu už není jenom visící kamera ve vzduchu.

Počet tratí a aut se oproti prvnímu dílu také náležitě rozrostl. Tratí je nyní celkem 35, z nichž je většina vymodelována podle reálných předloh. Pro našince bude zřejmě nejzajímavější brněnský Masarykův okruh, který se v sérii Need for Speed objevil poprvé. Ohledně aut se nedočkáme žádného překvapení. Jsou zde klasické stroje nejrůznějších značek jako Lamborghini, Nissan, Audi, BMW, Toyota a další (Ferrari zase chybí). Videoherní premiéru si zde odbude Pagani Huayra. Celkový počet se zastavil na čísle 145, nejvíce v sérii Need for Speed. Samozřejmě nemůže chybět ani jejich tuning.

Singleplayer kariéra je v klasickém stylu, kdy se hráč musí z úplného nováčka propracovat až na vrchol, který zde představuje FIA GT1 šampionát. Závodů jsou dva druhy, klasické a drifty.

Mezi novinky nově patří noční závody a sociální síť Autolog (poprvé použitá v Need for Speed: Hot Pursuit).
Shift 2: Unleashed je další hrou ze série Need for Speed. I když známé "Need for Speed" už v názvu nefiguruje, hra se nijak zařazení do této série nebrání, jak už napovídá malý nápis na obalu nebo v samotné hře na různých billboardech a poutačích kolem tratí.

Druhý Shift se řadí spíše k té realističtější straně série Need fo Speed. Realističnost zde ovšem nepředstavuje, stejně jako u prvního dílu, samotný jízdní model ale spíše prožitek z jízdy. Pohled z očí řidiče byl ještě o něco vylepšen. Řidič má na hlavě helmu, tudíž pohled z kokpitu už není jenom visící kamera ve vzduchu.

Počet tratí a aut se oproti prvnímu dílu také náležitě rozrostl. Tratí je nyní celkem 35, z nichž je většina vymodelována podle reálných předloh. Pro našince bude zřejmě nejzajímavější brněnský Masarykův okruh, který se v sérii Need for Speed objevil poprvé. Ohledně aut se nedočkáme žádného překvapení. Jsou zde klasické stroje nejrůznějších značek jako Lamborghini, Nissan, Audi, BMW, Toyota a další (Ferrari zase chybí). Videoherní premiéru si zde odbude Pagani Huayra. Celkový počet se zastavil na čísle 145, nejvíce v sérii Need for Speed. Samozřejmě nemůže chybět ani jejich tuning.

Singleplayer kariéra je v klasickém stylu, kdy se hráč musí z úplného nováčka propracovat až na vrchol, který zde představuje FIA GT1 šampionát. Závodů jsou dva druhy, klasické a drifty.

Mezi novinky nově patří noční závody a sociální síť Autolog (poprvé použitá v Need for Speed: Hot Pursuit).
Shift 2: Unleashed je další hrou ze série Need for Speed. I když známé "Need for Speed" už v názvu nefiguruje, hra se nijak zařazení do této série nebrání, jak už napovídá malý nápis na obalu nebo v samotné hře na různých billboardech a poutačích kolem tratí.

Druhý Shift se řadí spíše k té realističtější straně série Need fo Speed. Realističnost zde ovšem nepředstavuje, stejně jako u prvního dílu, samotný jízdní model, ale spíše prožitek z jízdy. Pohled z očí řidiče byl ještě o něco vylepšen. Řidič má na hlavě helmu, tudíž pohled z kokpitu už není jenom visící kamera ve vzduchu.

Počet tratí a aut se oproti prvnímu dílu také náležitě rozrostl. Tratí je nyní celkem 35, z nichž je většina vymodelována podle reálných předloh. Pro našince bude zřejmě nejzajímavější brněnský Masarykův okruh, který se v sérii Need for Speed objevil poprvé. Ohledně aut se nedočkáme žádného překvapení. Jsou zde klasické stroje nejrůznějších značek jako Lamborghini, Nissan, Audi, BMW, Toyota a další (Ferrari zase chybí). Videoherní premiéru si zde odbude Pagani Huayra. Celkový počet se zastavil na čísle 145, nejvíce v sérii Need for Speed. Samozřejmě nemůže chybět ani jejich tuning.

Singleplayer kariéra je v klasickém stylu, kdy se hráč musí z úplného nováčka propracovat až na vrchol, který zde představuje FIA GT1 šampionát. Závodů jsou dva druhy, klasické a drifty.

Mezi novinky nově patří noční závody a sociální síť Autolog (poprvé použitá v Need for Speed: Hot Pursuit).
Shift 2: Unleashed je další hrou ze série Need for Speed. I když známé "Need for Speed" už v názvu nefiguruje, hra se nijak zařazení do této série nebrání, jak už napovídá malý nápis na obalu nebo v samotné hře na různých billboardech a poutačích kolem tratí.

Druhý Shift se řadí spíše k té realističtější straně série Need fo Speed. Realističnost zde ovšem nepředstavuje, stejně jako u prvního dílu, samotný jízdní model, ale spíše prožitek z jízdy. Pohled z očí řidiče byl ještě o něco vylepšen. Řidič má na hlavě helmu, tudíž pohled z kokpitu už není jenom visící kamera ve vzduchu.

Počet tratí a aut se oproti prvnímu dílu také náležitě rozrostl. Tratí je nyní celkem 35, z nichž je většina vymodelována podle reálných předloh. Pro našince bude zřejmě nejzajímavější brněnský Masarykův okruh, který se v sérii Need for Speed objevil poprvé. Ohledně aut se nedočkáme žádného překvapení. Jsou zde klasické stroje nejrůznějších značek jako Lamborghini, Nissan, Audi, BMW, Toyota a další (Ferrari zase chybí). Videoherní premiéru si zde odbude Pagani Huayra. Celkový počet se zastavil na čísle 145, nejvíce v sérii Need for Speed. Samozřejmě nemůže chybět ani jejich tuning.

Singleplayer kariéra je v klasickém stylu, kdy se hráč musí z úplného nováčka propracovat až na vrchol, který zde představuje FIA GT1 šampionát. Závodů jsou dva druhy, klasické a drifty.

Mezi novinky nově patří noční závody a sociální síť Autolog (poprvé použitá v Need for Speed: Hot Pursuit).
Shift 2: Unleashed je další hrou ze série Need for Speed. I když známé "Need for Speed" už v názvu nefiguruje, hra se nijak zařazení do této série nebrání, jak už napovídá malý nápis na obalu nebo v samotné hře na různých billboardech a poutačích kolem tratí.

Druhý Shift se řadí spíše k té realističtější straně série Need fo Speed. Realističnost zde ovšem nepředstavuje, stejně jako u prvního dílu, samotný jízdní model, ale spíše prožitek z jízdy. Pohled z očí řidiče byl ještě o něco vylepšen. Řidič má na hlavě helmu, tudíž pohled z kokpitu už není jenom visící kamera ve vzduchu.

Počet tratí a aut se oproti prvnímu dílu také náležitě rozrostl. Tratí je nyní celkem 35, z nichž je většina vymodelována podle reálných předloh. Pro našince bude zřejmě nejzajímavější brněnský Masarykův okruh, který se v sérii Need for Speed objevil poprvé. Ohledně aut se nedočkáme žádného překvapení. Jsou zde klasické stroje nejrůznějších značek jako Lamborghini, Nissan, Audi, BMW, Toyota a další (Ferrari zase chybí). Videoherní premiéru si zde odbude Pagani Huayra. Celkový počet se zastavil na čísle 145, nejvíce v sérii Need for Speed. Samozřejmě nemůže chybět ani jejich tuning.

Singleplayer kariéra je v klasickém stylu, kdy se hráč musí z úplného nováčka propracovat až na vrchol, který zde představuje FIA GT1 šampionát. Závodů jsou dva druhy, klasické a drifty.

Mezi novinky nově patří noční závody a sociální síť Autolog (poprvé použitá v Need for Speed: Hot Pursuit).