Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ringo (09.10.2018 21:59): Máš pravdu, hraní bude tortura. Mně to tenkrát nepřišlo, dostal jsme se asi do 4.patra a bavilo mě to, proto těch 80. Určitě to ale někdy dám znovu a pak asi půjde známka níže.
Mně se grafika této hry taky líbí, tedy spíš styl. crpgaddict jako barvoslepej to možná ale asi nedocení, ty odstíny asi blbě rozeznává a pak to skončilo dvojkou za grafiku.
Nejzajímavější je, že už teĎ tam jsou v diskusi 3 příspěvky z Český republiky :)
Ad krabice - ano, prodal jsem ji. Stejně tak krabici Shadoworlds, což je scifi pokračování tohoto.

Ad Shadowlands....Cadaver, Legend (rovněž jsem měl krabice obou dílů a prodal jsem) a Shadowlands, hry, které jsem chtěl, aby mě strašně bavily, protože graficky pro mě představují hotové orgie a to, jak bych si to představoval. Asi největší herní zklamání v historii her vůbec pro mě :-) Pak následuje Populous 2 a Powermonger, absolutně neodpovídaly tomu, jak je popisovaly recenze. A to i od Eislera.

Recenzentům to nezazlívám, tady jde fakt o hry, které byly hard core a byly zastaralé už i na svou dobu, co předběhlo mílovými kroky systém hraní někde pomalu z 8 bitů byla grafika, šlo o jedny z nejhezčích her tehdejší doby a tou grafikou lákaly, obrázky v Excaliburu byly dechberoucí. Naprosto chápu, že Andrew na hře ujel a pochválil ji, evokovalo to takový o kapku ještě sofistikovanější Dungeon Master akorát v izometrickém pohledu. Jenže....herní mechanismy, jak jsem psal, byly staré už i na svou dobu. Grafika ale byla hotové umělecké dílo, obzvláště v Cadaverovi, kde jsem bohužel nedal trefování se kamenama do hadů na zemi :-) Natož abych sejmul bosse :-)

V Shadowland mě dorazil nějaký minotaur někde, teď nevím jestli 7 nebo 9 levelu. Nebylo se kde a jak nalevelovat a neexistovalo strategické umění, jak jej porazit, snad jen náhoda, byl pekelně rychlý navíc a do toho m ohlodávaly krysy, které zabít nešlo, byly malinké a neměly formu nepřítele, kterého by šlo zabít. A uklikat akční souboj označováním rukou a nohou u 4 postav v reálném čase.....
Já hlavně nechápu tu logiku "mělo to recenzi v excaliburu, tak tobmusím obhájit!" Snad vám dochází, že čeští recenzenti pár let po revoluci jsou z dnešního pohledu jen naivní školáci?
V diskusi už mu radí, aby tu hru přeskočil :) A já zrovna si dělám naděje, že on to dohraje a napíše, že to bylo fajn! :.) Mimochodem Ringo, Ty už jsi prodal krabici?
@Ringo (04.10.2018 22:43): Přesně tak. On tam píše, že se mu zdá, jako by v 90.letech měli autoři strach z klávesnicového ovládání :) Tady by to ale fakt pomohlo a hru zjednodušilo. Tahle hra by mohla být krásný terč pro @Sadako jako ukázka neohrabaného ovládání starých her :)
No jo a crpgaddict už tepe o stošest :)) Ale jako souhlasím s ním minimálně v tom, že tahle hra neměla být mouse-only!
Shadowlands a Legend, dvě velká zklamání po herní stránce pro mě. Daleko více mě bavila číst recenze a koukat na krásné obrázky v Excaliburu, než to pak hrát. To byla tryzna, ale co se dá čekat u her, běžících v realtime, kde je třeba ovládat 4 postavy a to bez pauzy. Ovšem jak u Shadowlands, tak i u Legend mě to mrzelo nejvíce kvůli grafickému ztvárnění, u kterého jsem tehdy předpokládal, že tohle prostě nemůže být špatná hra. Grafika někdy fakt klame :-)
Tak Chet začne brzy pokrývat i tuto hru. Pro mě hra, na kterou mám skvělé vzpomínky, když jsem stál ve frontě na kuponovou knížku a prohlížel si zrovna ten den koupený Excalibur, kde byla na dvoustránce ta recenze na dvoustránce s tmavě modrým pozadím. Tenkrát jsem zmíral touhou tuhle hru mít :) Samotná hra nakonec tak úplně skvělá není, ale ty vzpomínky už z hlavy nedostanu. Navíc i krabice (mám tedy evropskou verzi) je na úrovni.