Ad krabice - ano, prodal jsem ji. Stejně tak krabici Shadoworlds, což je scifi pokračování tohoto.
Ad Shadowlands....Cadaver, Legend (rovněž jsem měl krabice obou dílů a prodal jsem) a Shadowlands, hry, které jsem chtěl, aby mě strašně bavily, protože graficky pro mě představují hotové orgie a to, jak bych si to představoval. Asi největší herní zklamání v historii her vůbec pro mě :-) Pak následuje Populous 2 a Powermonger, absolutně neodpovídaly tomu, jak je popisovaly recenze. A to i od Eislera.
Recenzentům to nezazlívám, tady jde fakt o hry, které byly hard core a byly zastaralé už i na svou dobu, co předběhlo mílovými kroky systém hraní někde pomalu z 8 bitů byla grafika, šlo o jedny z nejhezčích her tehdejší doby a tou grafikou lákaly, obrázky v Excaliburu byly dechberoucí. Naprosto chápu, že Andrew na hře ujel a pochválil ji, evokovalo to takový o kapku ještě sofistikovanější Dungeon Master akorát v izometrickém pohledu. Jenže....herní mechanismy, jak jsem psal, byly staré už i na svou dobu. Grafika ale byla hotové umělecké dílo, obzvláště v Cadaverovi, kde jsem bohužel nedal trefování se kamenama do hadů na zemi :-) Natož abych sejmul bosse :-)
V Shadowland mě dorazil nějaký minotaur někde, teď nevím jestli 7 nebo 9 levelu. Nebylo se kde a jak nalevelovat a neexistovalo strategické umění, jak jej porazit, snad jen náhoda, byl pekelně rychlý navíc a do toho m ohlodávaly krysy, které zabít nešlo, byly malinké a neměly formu nepřítele, kterého by šlo zabít. A uklikat akční souboj označováním rukou a nohou u 4 postav v reálném čase.....