Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

snizit na minimum to slo, ale neprislo mi ze by to bylo nejak moc znat. Respektive v situacich kdy se fyzika nepocitala bylo fps dostatecne vysoky tak jako tak a kdyz se pocitala slo o zlepseni od cca 4fps k dejme tomu 12. Treba misot kde s tou zenskou behas v jakesi kantyne plne stolu a zidli pro me byla jedna velka slideshow at jsem s nasatevenim delal co jsem chtel.

Z nejakyho duvodu mi taky par misi v druhy pulce jelo uplne na hovno i na nejmizernejsi textury a to uz byla ta hra nehorazne hnusna a fps ani tak urcite neprelezlo 20 ani na zacatku urovne.

Tu fyziku porad nejak nechapu. Jaky ma probuh ve hre jakou je shadowgrounds vyznam, aby to opodstatnilo jednociferny fps kdyz strelim do par beden :) Kdyby tam nebyl tenhle problem tak po me za me jeto plus, ale takhle si myslim ze ta cena ze muzu kopat do mrtvol a divat se jak se (beztak nerealisticky) rozlitavaj krabice je proste nesmyslne vysoka.

Teda je mi jasny ze dnesni stroje by s tim nemely problem, ale kdyz mi jeden dil jede uplne v pohode a u druheho ac prakticky stejne vypadajiciho jsem mistama rad ze je to vubec hratelne, tak to je proste trapny...
Jj, vesměs na bedny a těla. Hmm, ale pokud vím, tak to šlo vypnout - nebo resp. snížit na minimum, ne?

Btw nebral jsem to jako "dokazování" něčeho - spíš jako - když už tu grafiku máš, tak ji alespoň k něčemu můžeš využít :) A fyzika je docela fajn, dle mě. Tedy pokud se to s ní nějak obscénně nepřehání. Každopádně jsem ji bral jako jedno z mála plus Survivoru.
teda, takovehle beckove tituly fakt nehraju proto abych si dokazoval jak mam nabuseny stroj :) Coz na koleji nemam, takze me fakt sralo, ze se to skube i pri detailech, kdy je to proti jednicce hnusne jak rit. btw pokud se dobre pamatuju physX tam krom hazeni bednama a mrtovala a skrcenim fps vubec nic nedelal ne?
pipboy: PhysX byl celkem fajn, řekl bych, docela se mi ty efekty líbily a dodaly atmosféře (tedy mohlo to být trochu umírněnější, to každopádně). A na mém pravěkém stroji jsem si nevšiml nějakých problémů (navíc když teď můžeš mít HW akceleraci fyziky, tak bys měl být o to spokojenější, ne? :)

Se zbytkem musím bohužel souhlasit, taky jsem se na Survivora dost těšil a výsledek mě sklamal hodně. Přišlo mi to jako demo na Shadowgrounds než jako hra.

Přitom potenciál tam byl - rozdělení zbraní se mi líbilo, jen bych to víc zdůraznil - tj. přidal mnohem o něco víc upgradů, případně vylepšil skilly (Ghost like postava - aka "ženská" - by si zasloužila semi-permanentní Stealth např.). V "jedničce" bylo těch zbraní až trochu moc naráz.

Rozsekání do příběhových segmentů (a celý "příběh") je ovšem (a bohužel) ta nejhorší část Survivora.

Čili z technické stránky to mohla být dobrá hra, ale aplikace jednotlivých částí do samotné hry bohužel dopadla spíš jako tech demo než hra :-/