Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Seven Kingdoms

30.11.1997
63
20 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Seven Kingdoms je real-time strategie vytvořená designérem Trevorem Chanem (který stál i za hrou Capitalism). Po herní stránce lze Seven Kingdoms označit jako směs obchodování, diplomacie, vynalézání a boje. Na začátku si hráč vybere jednu ze sedmi národností, přičemž každá má odlišné styly boje a odlišné zbraně. Konkrétně jsou to Japonci, Číňané, Mayové, Peršané, Vikingové, Řekové, a Normané. Každá kultura může také přivolat vlastní "vyšší bytost" s různými speciálními schopnostmi. Je nutné využívat ekonomiku, obchod, najímání žoldáků nebo volit vhodnou daňovou politiku. Dokonce dojde i na špionáže či diplomacii, v rámci které uzavíráte pakty o neútočení, obchodní smlouvy či spojenectví.

Hra byla vytvořena pro operační systém Windows s rozlišením 800x600. Interactive Magic později vydal i bezplatný patch, který do hry přidal 3 nové národy: Egypťané, Mogulové a Zuluové. Přibyl i nový válečný stroj, nazvaný jednorožec.

V roku 1999 bylo vydáno pokračování Seven Kingdoms II: The Fryhtan Wars.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Zajímavá a graficky obstojná strategie, svého času mě dost bavila. No, vlastně jsem ani pořádně nepochopil všechny mechanismy a vystačil si s tupým drancováním, samozřejmě s armádou naverbovanou za poctivě vybičované daně z vesnické chamradi. "Tupým" ale není to nejlepší slovo, neboť je pořád potřeba najímat správné generály (podle národnosti vyhlídlých vísek), kontrolovat loajalitu, hlídat záškodné infiltrátory a v neposlední řadě se vypořádat se slušnou AI. Málem bych zapomněl na neutrální potvoráky, s těma byla vždycky prča, hlavně když měli nastavené agresivní chování a rozhodli se navštívit nějakou nebohou pevnost. Mluvím o volné hře a multiplayeru, co se týče scénářů, ty mě nějak nechytly, asi proto že tam většinou zmíněná strategie nestíhala.

Pro: Na realtimovou strategii slušné množství technik jak docílit převahy na mapě, AI, neutrální potvoráci, multiplayer.

Proti: Málo odlišené národy, absence klasické postupovky.

+6
  • PC 100
Podrobne prepracovaná stratégia s rôznorodými prvkami rozličných typov strategických hier hlbkou do zrovnania porovnatelná možno akurát tak s Caesarom, avšak Caesar bol miestami takpovediac ťahový a skoro výlučne ekonomicky orientovaný, Seven Kingdoms spája v sebe podobne ako Age Of Empires obchodovanie,suroviny v štýle Settlers, boje, dobývanie miest podobne ako vo warbande , či prevaha vojska vyhráva Total Empire či Empire World, takisto to nádherne doplňuje prvkami RPG že jednotlive jednotky sa časom stávajú silnejšími až na úrovne general podobne ako Spellcross, resp sa dajú naverbovat jednotky iných národov. Podcenený underdog klenot.

Pro: spojenie niekolkých strategy žánrov do fungujúceho celku, nemôžem si vybaviť inú hru, ktorej by sa to podarilo

Proti: skoro nič, v dnešnej dobe už trocha možno zastaralá grafika, čo však tomu dáva pekný nádych, IO hry napríklad nemajú grafiku a letia

+5