Seven Kingdoms je real-time strategie vytvořená designérem Trevorem Chanem (který stál i za hrou Capitalism). Po herní stránce lze Seven Kingdoms označit jako směs obchodování, diplomacie, vynalézání a boje. Na začátku si hráč vybere jednu ze sedmi národností, přičemž každá má odlišné styly boje a odlišné zbraně. Konkrétně jsou to Japonci, Číňané, Mayové, Peršané, Vikingové, Řekové, a Normané. Každá kultura může také přivolat vlastní "vyšší bytost" s různými speciálními schopnostmi. Je nutné využívat ekonomiku, obchod, najímání žoldáků nebo volit vhodnou daňovou politiku. Dokonce dojde i na špionáže či diplomacii, v rámci které uzavíráte pakty o neútočení, obchodní smlouvy či spojenectví.
Hra byla vytvořena pro operační systém Windows s rozlišením 800x600. Interactive Magic později vydal i bezplatný patch, který do hry přidal 3 nové národy: Egypťané, Mogulové a Zuluové. Přibyl i nový válečný stroj, nazvaný jednorožec.
V roku 1999 bylo vydáno pokračování Seven Kingdoms II: The Fryhtan Wars.
Zajímavá a graficky obstojná strategie, svého času mě dost bavila. No, vlastně jsem ani pořádně nepochopil všechny mechanismy a vystačil si s tupým drancováním, samozřejmě s armádou naverbovanou za poctivě vybičované daně z vesnické chamradi. "Tupým" ale není to nejlepší slovo, neboť je pořád potřeba najímat správné generály (podle národnosti vyhlídlých vísek), kontrolovat loajalitu, hlídat záškodné infiltrátory a v neposlední řadě se vypořádat se slušnou AI. Málem bych zapomněl na neutrální potvoráky, s těma byla vždycky prča, hlavně když měli nastavené agresivní chování a rozhodli se navštívit nějakou nebohou pevnost. Mluvím o volné hře a multiplayeru, co se týče scénářů, ty mě nějak nechytly, asi proto že tam většinou zmíněná strategie nestíhala.
Pro: Na realtimovou strategii slušné množství technik jak docílit převahy na mapě, AI, neutrální potvoráci, multiplayer.
Proti: Málo odlišené národy, absence klasické postupovky.