Seven Kingdoms: Conquest prezentuje pohled na dávnou minulost lidstva tak, jak ji z učebnic historie, odborných, ani popularizačních publikací a periodik jistě neznáte. Podle této hry lidské kultury nebyly jedinými adepty na světovládu. Po celý starověk a středověk i novověk pro ně představovaly mocného protivníka démoni. Po celá čtyři tisíciletí tak lidé bojovali nejen mezi sebou, ale často se museli sjednotit proti národům démonů, které stmelovala figura hrozivého vládce, zvaného Diabolicus. Egypťané proti přerostlým kobrám? Řekové vs. elementálové? V univerzu od herního designéra Trevora Changa na denním pořádku! Enlight Software v podobných fantaziích zašlo tentokrát ještě dále, a tak pekelná hrozba nepomíjí ani v daleké budoucnosti.
Pokus o reboot strategické série z devadesátých let se vyznačuje především větší diverzitou zastoupených stran lidí a démonů a kompletním 3D zpracováním map a jednotek. Těch je pro všech 14 národů 95 druhů a opět nechybí dobrodruzi přišlí zdaleka, které lze už tradičně najmout pouze v hostinci. Nedá se říci, že by hratelnost, oproti předešlým dílům (Seven Kingdoms a Seven Kingdoms II: The Fryhtan Wars), doznala nějakých změn. Opět volíte mezi příběhovou kampaní, náhodným skirmishem či multiplayerem (mody jako Annihilation, King of the Hill či Domination).
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ano