Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Zajímavosti

Vývoj

Hra se začala vyvíjet již v roce 1996 pod názvem "In the Flesh", mělo se jednat o 2,5D střílečku zasazenou do období temného středověku, inspirovanou převážně Doomem a prvním Quakem, v roce 1998 se již stala oficiálně "Serious Samem" a prostředí bylo kompletně změněno.

Hardware

MINIMUM
AMD K6-3 400MHz, Pentium II or Celeron-A 300MHz
64MB RAM
Fully OpenGL compliant 3D accelerator
100% Windows-compatible sound card
150MB hard drive space

Doporučeno
AMD Athlon 550MHz or Pentium III 550MHz
128MB RAM
nVidia GeForce 256 or GeForce2, PowerVR Kyro, S3 Savage2000, 3Dfx Voodoo5, ATI Radeon
Creative Labs SoundBlaster Live
450MB hard drive space

Easter eggy

Úroveň Sacred Yards je pomocí několika triků možné dohrát, aniž by se objevil jediný nepřítel. Je to takzvaný "Geek Secret", jehož objevení trvalo 15 let.

Ostatní

Metropolis je jediná mapa, kde počet nepřátel přesahuje 1000.
Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 49 minut a 15 vteřin.
V misi Metropolis a Alley of the Sphinxes se mění denní doba podle zvolené obtížnosti. V Metropolis je na Serious obtížnosti obloha více zatažená oproti ostatním obtížnostem. Alley of the Sphinxes se odehrává na obtížnosti Hard, Serious a Mental odpoledne, zatímco na ostatních obtížnostech při západu slunce.
Dohrání hry na Serious obtížnost odemkne tajnou "Mental" obtížnost, která je totožná s obtížnosti "Hard" co do počtu nepřátel, jejich složení a způsobovaného poškození, avšak všichni nepřátelé se stávají částečně neviditelnými.

K odblokování stačí dohrát dokonce i "training" (demo) level.