Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Serious Sam 3: Jewel of the Nile


Komentáře

« Předchozí Následující »
  • PC 80
Tento komentář bude lehce podobný mému minulému, protože některé specifické prvky byly převzaty i do tohoto DLC.

Zatímco v základní hře po klidnějším úvodu následovaly stále větší a větší hordy nepřátel, kde bychom chvilku klidu hledali jen marně, zde je akce dávkována postupně s mnoha příležitostmi na oddech. I samotná hektičnost byla snížena. Z toho, a současně ze skutečnosti, že hra zabere pouhých pár hodin a je v ní obsaženo značně více zeleně, vyplývá že DLC nikdy neupadne do stereotypu nebo snad i nudy.

Jako uchopitelný zápor bych označil hádanky ve tmě v druhé mapě, kde se pokus o čtyři logické úlohy, nutné pro postup chrámem, hrubě nepovedly, protože nebyly náročné na představivost, pouze zdržovaly.

Ale závěrečný boss byl přesně podle mého gusta. Tj.: "Zabij mě jak chceš, ve svém vlastním zájmu se ke mně nepřibližuj a opovaž se mě ztratit z dohledu."

A i neobsažení tohoto doplňku do základní hry považuji za dobrý nápad, protože jakékoliv prodloužení by samotnému SS3 jen uškodilo.

Pro: Méně hektické než základní hry, oku líbivé prostředí, závěrečný boss

Proti: Hádanky ve tmě, málo nábojů na první mapě

+14 +17 −3
  • PC 50
Tak tady to chlapci trochu nevychytali s vyvážeností munice/životů. První level jakože ještě docela ok, třebaže jsem nacházel náboje převážně do brokovnice a v závěru jsem i ty největší nestvůry musel upižlávat pistolkou. Ve druhém levelu se hned na začátku napakujeme zbraněmi, do kterých však není vůbec munice, všude se válí opět pouze do té blbé brokovnice a sniperky, což se trochu zlepší až v jeho závěru. V posledním levelu je nábojů už sice celkem dostatek, autoři však nějak pozapomněli na health packy, všude armory, health nikde, když po těch stovkách poražených nepřátel narazíte na lékarničku s +10, +25 hp, říkate si, jestli si z vás náhodou autoři nedělají prdel, na hard obtížnosti to byla lahůdka, když uděláte nějakou větší chybu, klidně tam půlku levelu chodíte s 30% hp.

Konečně si zde trochu užijete některé nepřátele, kteří se v původní hře nevyskytovali příliš často (Harpyje), navíc se vrátili čtyřrucí Reptoidi z First/Second encounteru. Stejně tak je zde konečně pořádně využitá sniperka a laserová puška, nicméně zase tu byl upozaděn minigun a dělo (které naleznete pouze v secretech a nábojů do nich není mnoho).
Levely jako takové, stejně jako přestřelky v nich, jsou jakože fajn, takový lepší BFE standard. Finální boss pak vcelku potěšil. Celé to zabere asi tři hoďky a tak to skončí dříve, než se pořádně rozkoukáte. Ale jinač asi jako jedno z těch lepších DLC.
Klidně však mohli autoři ty tři levely zakomponovat (po zakoupení DLC) mezi levely z původní hry, sedlo by to tam asi lépe, než je hrát takhle odtrženě.
+10 +11 −1
  • PC 75
Krátké, ale kvalitně zpracované DLC. Obsahuje tři úrovně, které jsou zábavnější a lépe navržené než většina v původní hře. Pokud jste Serious Sama 3 dohrály tohle rozhodně nevynechávejte.

Pro: kvalita levelů

Proti: krátkost

+6 +8 −2