Příběh hry vypráví o divokých válkách mezi čtyřmi říšemi - zemí bažin, pouští, hor a lesů, které se zotavily z ničivé války, jen aby začaly novou, na jejímž konci vyvstane vládce světa.
Hráči si volí, kolik lidských a kolik počítačových oponentů se střetne a určují také místo konfliktu, jenž se může odehrát na území libovolné ze čtyř zúčastněných stran. Náplň hry je založena na klasickém tahovém principu, kdy musíte čekat na tahy vašich soupeřů a podle nich se také zachovat. Každý může během svého tahu jednou vystřelit pohyblivým kanónem, samotným tankem pohybovat nelze. Nejprve zacílíte na jednoho ze soupeřů, a pak nastavíte sílu střely potřebnou na zasažení cíle. Hraje se, dokud nezůstane jen jediný tank, který se stane vítězem. Ovládání hry je velice snadné a jednoduché a můžete dokonce měnit způsob náhledu, což uvítáte, zejména pokud je cíl postaven příliš vysoko nebo naopak příliš nízko.
Celá hra je doprovázena kvalitním autorovým dabingem, zvukovými efekty, je vyvedena ve třetím rozměru s pěknou grafikou a díky své výjimečnosti vybojovala čestné první místo ve vývojářské rychlosoutěži na serveru Gamecode.cz.
Sentinels je klasická ostřelovací hra na tahy, kde jsem dostal k dispozici dělo, abych jeho pomocí zlikvidoval další tři oponenty. Čtyři různá prostředí jsou fajn a i ovládání není vůbec špatné, ale kvůli třetímu rozměru je hra bohužel značně nepřehledná.
Vyzkoušel jsem si jen hru proti počítači, který měl vcelku navrch, pokud bych ale hrál s živým protivníkem, trvalo by podle mě dlouho, než bychom se zničili. Pokud budu mít někdy v budoucnu chuť na dělové bitvy, sáhnu spíše po mém oblíbeném Cannon Hill.
Vyzkoušel jsem si jen hru proti počítači, který měl vcelku navrch, pokud bych ale hrál s živým protivníkem, trvalo by podle mě dlouho, než bychom se zničili. Pokud budu mít někdy v budoucnu chuť na dělové bitvy, sáhnu spíše po mém oblíbeném Cannon Hill.
Pro: ostřelování protivníků, prostředí, ovládání
Proti: kvůli třetímu rozměru nepřehledné