Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

RO2 odsunuto, výjde přesně za 1 měsíc, 1 den a 1 hodinu :)

Zatím jsou tam jen dva tanky, Panzer IV a T-34, na jednom prý dělají nějaké 3 měsíce, to ten reálný kokpit, imo píčovinky a bigbít, ale co už.

Zajímavé ještě je, že přidali TEAM DEATHMATCH mód, který nebude mít oemzené počty "povolání." Při představě all sniper týmu se mi ježí kudrlinky.

(*Info načerpáno ze SCORE.*)
Předobjednávka je tutovka, nechat si ujít 20% slevu může jen blázen ;-)
Preorder je 10% sleva. Pokud máš ale jedničku, tak máš na preorderu 20%. Jak hra výjde, už asi žádná sleva nebude pro nikoho.
Ale docela se mi zamlouvá ten systém Hrdinů, kteří se dostanou k vzácným zbraním a budou inspirovat své kolegy. A budou u toho zářit :-D

Můj mauser se už těší na hrdiny sovětského svazu :)
Přemýšlím, že bych se šel pást, abych si mohl ještě prubnout Betu.
Hmm, jak se zdá, tak je tam "hodnostní" systém a jak budeš postupovat, tak se ti budou odemykat nové věci. Takhle budeš mít bajonet hned od začátku.... Ty voe, to zní strašně. Doufám, že to neposerou.

A nejspíše tam bude FG-42 :love::love::love::love:
Tripwire Interactive
Red Orchestra 2 release date is now announced! Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad – coming to you via Steam and other digital distribution sites, plus stores across the world, 30th August 2011. MSRP $39.99 for the USA, with prices for other territories set to appropriate pricing for those territories.

You waited this long – now you know how much longer there is left to wait!
Javor: potěším tě, měl jsem na mysli Darkest Hour (a měl jsem na mysli i to zmatení).
Nepředpokládám, že by to někoho kromě mne žralo, ale Darkest Hour je ve ve své finální verzi. Minomety, halda nových vehiklů, map a drobných změn, plus gameplay, který už nějakou dobu válcuje normální Orchestru.
Já vám nevím, jestli na to dneska ještě budu mít energii. Kdyžtak dám vědět na Steamu. Příjemný lov. :)
Hlásím se kvůli špičce bodáku mezi žebry. Tak trochu počítám s tím, že L4D2 už bude tou dobou hotovka.
Adieu: vítej :-) . Předběžně bych opět navrhl neděli ve 22h.
Já se k vám rád příště připojím, ač už nebudu jak zastara, neboť jsem to poslední rok dva moc nehrál.
Tak jako tak asi dnes budu na Steamu, připojil bych se tedy, pokud budu v TF2 levý, či bude prázdno.
Pravda je, jestli se tam ti tři přihlášení lidé ukážou, tak to bude vskutku námel.
Vodny: Jak jsem psal, těch důvodů si jsem vědom, ale u multiplayerovky mne nezajímá ani tak to, jesli budu muset mačkat o klávesu víc či míň, jako spíše výsledný vzhled boje. Proto bych rád, kdyby vypustili gameplay z regulérní hry, třebas komentovaný dodatečně.
Javor: Ono je něco jiného udělat "umělou" ukázku hry se živými protivníky někde pěkně ve studiu, jako udělat ukázku hry na jeden pokus tak, aby bylo možné ukázat vlastnosti hry bez neustálého umírání. Musíte si uvědomit, že komentovat video a zároveň hrát není jednoduché. Jako demonstrace vlastností hry naprosto dostačující a že to vypadá divně každý chápe.
MCZ: Jasně, na Orchestru plivu zcela záměrně, jsem si toho vědom a vím, proč tak činím. To samé platí i o mém velebení Darkest Hour (mimochodem, ostnáče neprůchozí jsou, prolézt se dá jen skrze obyčejné plůtky, "prázdné" mapy a úmrtí od nikud je spoustu i na východní frontě. A rozhodně bych netvrdil, že DH je jen pro vyvolenou elitu, není dle mého názoru o nic víc nepřístupnější, než čistá Orchestra).

Boti opravdu dojem z toho videa neuvěřitelně kazí. Chápu asi ty důvody, které je vedou k tomu, že je pro gameplaye používají, když tam ale kolem sebe krouží, vypadá to pomalu hůř než onen Counter-Strike. Čekal bych, že proto snad zveřejní i ukázku hry proti živým protivníkům, o žádné ovšem nevím.
Světlost mi nevadí. Stejně používám při FPS vysoký kontrast,nebo jas, či co to je, abych vyrušil tmavá zákoutí.
Ještě by tam mohly lítat končetiny a stříkat krev, to mi chybí snad u všech FPS. Na hru se těším. Kdy to má zhruba vyjít?Květen?
Javor: od tebe se na adresu Orchestry již stěží dočkat chvály; mám pocit, že každou mapu, která se ti dříve líbila, považuješ za špatnou, jako by snad design map Darkest Hour byl nějak objektivně lepší, o čemž jsem se během těch několika hraní rozhodně nepřesvědčil (dekorativní ostnaté dráty, obrovské mapy, kde i při několika desítkách hráčů člověk sotva někoho potká a spíše ho odnikud zasáhne kulka, aby mohl zase začít znovu). Tvá "kritika" botů (pochopitelně jsou boti použiti proto, aby předvádějící každou chvíli neumřel) a "svítivosti" (což bude na 95% otázka nastavení grafiky) působí, jako že se do toho za každou cenu snažíš kopat už jen z principu, přitom je to totálně směšné.

Mně se to video líbí - jsou tu příjemné drobné vychytávky (kulomet, pick menu - konečně!), líbí se mi demolice budov i zmiňovaná možnost různých poškození tanku. Věřím, že Tripwire nejsou nýmandi a neudělají ze hry Counter-Strike, stejně jako z ní neudělají DH pro horních 100 hardcovníků (potřebují totiž ten vývoj nějak zaplatit, což jim asi nikdo vyčítat nemůže...) a jsem na to docela zvědavý.

Jinak eventu se asi nezúčastním - nebudu poblíž svého herního PC, tak snad někdy příště.
No, celkem nic moc. Suppressive fire systém je strašný, celé je to pořád takové moc svítivé, navíc je opravdu nepromyšlený nápad dělat ta videa s boty, výsledný dojem to neuvěřitelně sráží.
Na druhou stranu je rozhodně fajn, že Tiger se už nezastaví o každý keř, ale když už si pohráli s interiéry, a různými průzory, mohli by aspoň umožnit se skrz ně rozhlížet.

Mimochodem, což takhle v neděli opět něco hromadného?
Abych se zase moc nevytahoval, většinu jsem dostal při hře za radiomana. Pokaždé, když skrz něj důstojník přivolá artilérii, dostane pět bodů. Na Lutremange je k dispozici opravdu hodně baráží :-)

Edit: Že v posledním patchi Darkest Hour mají přibýt i minomety jsem už tuším zmiňoval. Dnes bylo zveřejněno video, jak to celé bude fungovat.
Bodkin: To jsem už trochu vystřízlivěl, do té doby jsem nebyl schopný trefit ani vrata od stodoly :-)

Na některých mapách je dokonce jedinou funkcí důstojníka zadýmovat, zemtřít, respawnovat a opakovat do zblbnutí, respektive vítězství. A co se týče rádií, ne snad, že bych chtěl opět vychvalovat, ale v Darkest Hour mají Allies občas přímo roli radisty, který může dovolit oficírovy přivolávat malou lokální apokalypsu kdekoliv a kdykoliv.
Virus: I spolu jsme měli pár nádherných akcí. Přiběhli jsme k oknu, aby jsme statečně šturmovali a sejmul nás tank jednou ranou. Opakovalo se to myslím ještě dvakrát :-D

MCZ: Ah tak, rádio. Já si říkal, proč vždy tak stojí u té haldy beden s municí.

Pokouším se dát countersniper achiev, ale nějak to nefunguje. Snajprů jsem sejmul mnoho, ale nic se neděje :(
Bodkin: Lépe bych to ani nevyjádřil:-), snad se postupem času budu také zlepšovat.