Legendární letecká střílečka, ve které jste pilotem nadzvukové stíhačky. Z ptačí perspektivy likvidujete pozemní i vzdušné cíle ve třech regionech o devíti levelech. Za tímto způsobem získané peníze pak můžete nakoupit rozsáhlý zbraňový arzenál a vybavení.
Raptor: Call of the Shadows se stala vzorem pro mnoho dalších her, ozvláště silnou stopu pak vytvořila ve freeware scéně, kde je možno najít celou řadu jejich plagiátů.
Raptor: Call of the Shadows se stala vzorem pro mnoho dalších her, ozvláště silnou stopu pak vytvořila ve freeware scéně, kde je možno najít celou řadu jejich plagiátů.
Legendární letecká střílečka, ve které jste pilotem nadzvukové stíhačky. Z ptačí perspektivy likvidujete pozemní i vzdušné cíle ve třech regionech o devíti levelech. Za tímto způsobem získané peníze pak můžete nakoupit rozsáhlý zbraňový arzenál a vybavení.
Žánr 2d stříleček "zleva doprava", popřípadě "zdola nahoru", byl počátkem 90. let na vrcholu díky domácím herním systémům typu SNES, nebo počítačům řady Amiga. Na PC, které si tehdy budovalo výsadní pozici však podobný typ her absentoval, protože PC nezvládalo plynulé scrollování. Raptor byl jednou z prvních podobných her vyšlých pouze na PC a zejména tento fakt mu zajistil úspěch.
Žánr 2d stříleček "zleva doprava", popřípadě "zdola nahoru", byl počátkem 90. let na vrcholu díky domácím herním systémům typu SNES, nebo počítačům řady Amiga. Na PC, které si tehdy budovalo výsadní pozici však podobný typ her absentoval, protože PC nezvládalo plynulé scrollování. Raptor byl jednou z prvních podobných her vyšlých pouze na PC a zejména tento fakt mu zajistil úspěch.
Legendární letecká střílečka, ve které jste pilotem nadzvukové stíhačky. Z ptačí perspektivy likvidujete pozemní i vzdušné cíle ve třech regionech o devíti levelech. Za tímto způsobem získané peníze pak můžete nakoupit rozsáhlý zbraňový arzenál a vybavení.
Žánr 2d stříleček "zleva doprava", popřípadě "zdola nahoru", byl počátkem 90. let na vrcholu díky domácím herním systémům typu SNES, nebo počítačům řady Amiga. Na PC, které si tehdy budovalo výsadní pozici však podobný typ her absentoval, protože PC nezvládalo plynulé scrollování. Raptor byl jednou z prvních podobných her vyšlých pouze na PC a zejména tento fakt mu zajistil úspěch.
Žánr 2d stříleček "zleva doprava", popřípadě "zdola nahoru", byl počátkem 90. let na vrcholu díky domácím herním systémům typu SNES, nebo počítačům řady Amiga. Na PC, které si tehdy budovalo výsadní pozici však podobný typ her absentoval, protože PC nezvládalo plynulé scrollování. Raptor byl jednou z prvních podobných her vyšlých pouze na PC a zejména tento fakt mu zajistil úspěch.
Raptor: Call of the Shadows je vertikálně scrollovanou střílečkou nahlíženou shora, v níž hráč v kůži pilota stíhačky, pracujícího pro společnost MegaCorps, likviduje pozemní a vzdušné cíle patřící předním konkurentům této korporace.
Hra je rozdělena do tří částí po devíti levelech, zvaných vlny (angl. waves), hlavním úkolem v nichž je propracovat se na jejich konec. V konstantní rychlostí scrollující se hře hráč může přesunovat svou stíhačku v celé výšce a šíři obrazovky, přičemž v soubojích s bossy se scrollování zastaví. Protivníky jsou zejména vzdušná plavidla; méně často hráčův letoun ohrožující střelba vzejde z vozidel, pohybujících se v horizontálním směru, nebo z obranných věží. Likvidací nepřátelských jednotek a budov hráč získává peníze, za něž nakupuje především zbraně a štíty; speciální obchodovatelnou položkou je iontový skener (angl. Ion Scanner), jenž slouží k zobrazení poškození bosse – tuto informaci hráč se základní výbavou k dispozici nemá. Jakmile hráč dokončí devítičlennou část hry, může ji hrát znovu, z principu s lepší výbavou, ale již jen na vyšší obtížnost. Mezi úrovněmi lze hru ukládat.
Zbraňový arzenál v Raptor: Call of the Shadows podléhá rozdělení na zbraně poškozující jen vzdušné cíle, zbraně zasahující jen pozemní cíle a zbraně použitelné na všechny typy cílů. Některé pokročilé zbraně jsou vybaveny automatickým zaměřováním. Zbraně lze také prodávat.
Titul, původně určený pro MS-DOS, byl v r. 1999 uvolněn v reedici pro Windows.
Hra je rozdělena do tří částí po devíti levelech, zvaných vlny (angl. waves), hlavním úkolem v nichž je propracovat se na jejich konec. V konstantní rychlostí scrollující se hře hráč může přesunovat svou stíhačku v celé výšce a šíři obrazovky, přičemž v soubojích s bossy se scrollování zastaví. Protivníky jsou zejména vzdušná plavidla; méně často hráčův letoun ohrožující střelba vzejde z vozidel, pohybujících se v horizontálním směru, nebo z obranných věží. Likvidací nepřátelských jednotek a budov hráč získává peníze, za něž nakupuje především zbraně a štíty; speciální obchodovatelnou položkou je iontový skener (angl. Ion Scanner), jenž slouží k zobrazení poškození bosse – tuto informaci hráč se základní výbavou k dispozici nemá. Jakmile hráč dokončí devítičlennou část hry, může ji hrát znovu, z principu s lepší výbavou, ale již jen na vyšší obtížnost. Mezi úrovněmi lze hru ukládat.
Zbraňový arzenál v Raptor: Call of the Shadows podléhá rozdělení na zbraně poškozující jen vzdušné cíle, zbraně zasahující jen pozemní cíle a zbraně použitelné na všechny typy cílů. Některé pokročilé zbraně jsou vybaveny automatickým zaměřováním. Zbraně lze také prodávat.
Titul, původně určený pro MS-DOS, byl v r. 1999 uvolněn v reedici pro Windows.
Raptor: Call of the Shadows je vertikálně scrollovanou střílečkou nahlíženou shora, v níž hráč v kůži pilota stíhačky, pracujícího pro společnost MegaCorps, likviduje pozemní a vzdušné cíle patřící předním konkurentům této korporace.
Hra je rozdělena do tří částí po devíti levelech, zvaných vlny (angl. waves), hlavním úkolem v nich je propracovat se na jejich konec. V konstantní rychlostí scrollující se hře hráč může přesunovat svou stíhačku v celé výšce a šíři obrazovky, přičemž v soubojích s bossy se scrollování zastaví. Protivníky jsou zejména vzdušná plavidla; méně často hráčův letoun ohrožující střelba vzejde z vozidel, pohybujících se v horizontálním směru, nebo z obranných věží. Likvidací nepřátelských jednotek a budov hráč získává peníze, za něž nakupuje především zbraně a štíty; speciální obchodovatelnou položkou je iontový skener (angl. Ion Scanner), jenž slouží k zobrazení poškození bosse – tuto informaci hráč se základní výbavou k dispozici nemá. Jakmile hráč dokončí devítičlennou část hry, může ji hrát znovu, z principu s lepší výbavou, ale již jen na vyšší obtížnost. Mezi úrovněmi lze hru ukládat.
Zbraňový arzenál v Raptor: Call of the Shadows podléhá rozdělení na zbraně poškozující jen vzdušné cíle, zbraně zasahující jen pozemní cíle a zbraně použitelné na všechny typy cílů. Některé pokročilé zbraně jsou vybaveny automatickým zaměřováním. Zbraně lze také prodávat.
Titul, původně určený pro MS-DOS, byl v r. 1999 uvolněn v reedici pro Windows.
Hra je rozdělena do tří částí po devíti levelech, zvaných vlny (angl. waves), hlavním úkolem v nich je propracovat se na jejich konec. V konstantní rychlostí scrollující se hře hráč může přesunovat svou stíhačku v celé výšce a šíři obrazovky, přičemž v soubojích s bossy se scrollování zastaví. Protivníky jsou zejména vzdušná plavidla; méně často hráčův letoun ohrožující střelba vzejde z vozidel, pohybujících se v horizontálním směru, nebo z obranných věží. Likvidací nepřátelských jednotek a budov hráč získává peníze, za něž nakupuje především zbraně a štíty; speciální obchodovatelnou položkou je iontový skener (angl. Ion Scanner), jenž slouží k zobrazení poškození bosse – tuto informaci hráč se základní výbavou k dispozici nemá. Jakmile hráč dokončí devítičlennou část hry, může ji hrát znovu, z principu s lepší výbavou, ale již jen na vyšší obtížnost. Mezi úrovněmi lze hru ukládat.
Zbraňový arzenál v Raptor: Call of the Shadows podléhá rozdělení na zbraně poškozující jen vzdušné cíle, zbraně zasahující jen pozemní cíle a zbraně použitelné na všechny typy cílů. Některé pokročilé zbraně jsou vybaveny automatickým zaměřováním. Zbraně lze také prodávat.
Titul, původně určený pro MS-DOS, byl v r. 1999 uvolněn v reedici pro Windows.
Raptor: Call of the Shadows je vertikálně scrollovanou střílečkou nahlíženou shora, v níž hráč v kůži pilota stíhačky, pracujícího pro společnost MegaCorps, likviduje pozemní a vzdušné cíle patřící předním konkurentům této korporace.
Hra je rozdělena do tří částí po devíti levelech, zvaných vlny (angl. waves), hlavním úkolem v nich je propracovat se na jejich konec. V konstantní rychlostí scrollující se hře hráč může přesunovat svou stíhačku v celé výšce a šíři obrazovky, přičemž v soubojích s bossy se scrollování zastaví. Protivníky jsou zejména vzdušná plavidla; méně často hráčův letoun ohrožující střelba vzejde z vozidel, pohybujících se v horizontálním směru, nebo z obranných věží. Likvidací nepřátelských jednotek a budov hráč získává peníze, za něž nakupuje především zbraně a štíty; speciální obchodovatelnou položkou je iontový skener (angl. Ion Scanner), jenž slouží k zobrazení poškození bosse – tuto informaci hráč se základní výbavou k dispozici nemá. Jakmile hráč dokončí devítičlennou část hry, může ji hrát znovu, z principu s lepší výbavou, ale již jen na vyšší obtížnost. Mezi úrovněmi lze hru ukládat.
Zbraňový arzenál v Raptor: Call of the Shadows podléhá rozdělení na zbraně poškozující jen vzdušné cíle, zbraně zasahující jen pozemní cíle a zbraně použitelné na všechny typy cílů. Některé pokročilé zbraně jsou vybaveny automatickým zaměřováním. Zbraně lze také prodávat.
Titul, původně určený pro MS-DOS, byl v r. 1999 uvolněn v reedici pro Windows.
Hra je rozdělena do tří částí po devíti levelech, zvaných vlny (angl. waves), hlavním úkolem v nich je propracovat se na jejich konec. V konstantní rychlostí scrollující se hře hráč může přesunovat svou stíhačku v celé výšce a šíři obrazovky, přičemž v soubojích s bossy se scrollování zastaví. Protivníky jsou zejména vzdušná plavidla; méně často hráčův letoun ohrožující střelba vzejde z vozidel, pohybujících se v horizontálním směru, nebo z obranných věží. Likvidací nepřátelských jednotek a budov hráč získává peníze, za něž nakupuje především zbraně a štíty; speciální obchodovatelnou položkou je iontový skener (angl. Ion Scanner), jenž slouží k zobrazení poškození bosse – tuto informaci hráč se základní výbavou k dispozici nemá. Jakmile hráč dokončí devítičlennou část hry, může ji hrát znovu, z principu s lepší výbavou, ale již jen na vyšší obtížnost. Mezi úrovněmi lze hru ukládat.
Zbraňový arzenál v Raptor: Call of the Shadows podléhá rozdělení na zbraně poškozující jen vzdušné cíle, zbraně zasahující jen pozemní cíle a zbraně použitelné na všechny typy cílů. Některé pokročilé zbraně jsou vybaveny automatickým zaměřováním. Zbraně lze také prodávat.
Titul, původně určený pro MS-DOS, byl v r. 1999 uvolněn v reedici pro Windows.
Raptor: Call of the Shadows je vertikálně scrollovanou střílečkou nahlíženou shora, v níž hráč v kůži pilota stíhačky, pracujícího pro společnost MegaCorps, likviduje pozemní a vzdušné cíle patřící předním konkurentům této korporace.
Hra je rozdělena do tří částí po devíti levelech, zvaných vlny (angl. waves), hlavním úkolem v nich je propracovat se na jejich konec. V konstantní rychlostí scrollující se hře hráč může přesunovat svou stíhačku v celé výšce a šíři obrazovky, přičemž v soubojích s bossy se scrollování zastaví. Protivníky jsou zejména vzdušná plavidla; méně často hráčův letoun ohrožující střelba vzejde z vozidel, pohybujících se v horizontálním směru, nebo z obranných věží. Likvidací nepřátelských jednotek a budov hráč získává peníze, za něž nakupuje především zbraně a štíty; speciální obchodovatelnou položkou je iontový skener (angl. Ion Scanner), jenž slouží k zobrazení poškození bosse – tuto informaci hráč se základní výbavou k dispozici nemá. Jakmile hráč dokončí devítičlennou část hry, může ji hrát znovu, z principu s lepší výbavou, ale již jen na vyšší obtížnost. Mezi úrovněmi lze hru ukládat.
Zbraňový arzenál v Raptor: Call of the Shadows podléhá rozdělení na zbraně poškozující jen vzdušné cíle, zbraně zasahující jen pozemní cíle a zbraně použitelné na všechny typy cílů. Některé pokročilé zbraně jsou vybaveny automatickým zaměřováním. Zbraně lze také prodávat.
Titul, původně určený pro MS-DOS, byl v r. 1999 uvolněn v reedici pro Windows.
Hra je rozdělena do tří částí po devíti levelech, zvaných vlny (angl. waves), hlavním úkolem v nich je propracovat se na jejich konec. V konstantní rychlostí scrollující se hře hráč může přesunovat svou stíhačku v celé výšce a šíři obrazovky, přičemž v soubojích s bossy se scrollování zastaví. Protivníky jsou zejména vzdušná plavidla; méně často hráčův letoun ohrožující střelba vzejde z vozidel, pohybujících se v horizontálním směru, nebo z obranných věží. Likvidací nepřátelských jednotek a budov hráč získává peníze, za něž nakupuje především zbraně a štíty; speciální obchodovatelnou položkou je iontový skener (angl. Ion Scanner), jenž slouží k zobrazení poškození bosse – tuto informaci hráč se základní výbavou k dispozici nemá. Jakmile hráč dokončí devítičlennou část hry, může ji hrát znovu, z principu s lepší výbavou, ale již jen na vyšší obtížnost. Mezi úrovněmi lze hru ukládat.
Zbraňový arzenál v Raptor: Call of the Shadows podléhá rozdělení na zbraně poškozující jen vzdušné cíle, zbraně zasahující jen pozemní cíle a zbraně použitelné na všechny typy cílů. Některé pokročilé zbraně jsou vybaveny automatickým zaměřováním. Zbraně lze také prodávat.
Titul, původně určený pro MS-DOS, byl v r. 1999 uvolněn v reedici pro Windows.