Rally simulace s auty která nyní již považujeme za historická (60. - 70.léta). Hlavním znakem těchto aut je pohon pouze jedné nápravy. Ve hře je jedenáct licencovaných aut ve dvou úpravách. Jezdit můžete v pěti soutěžích (Keňa, Finsko, Švédsko, Rusko a Švýcarsko) v každé je šest rychlostních zkoušek. Hra je opravdová simulace a tak nestačí jen držet nohu na plynu a kroutit volantem, s plynem se musí opatrně a s rozvahou a to i podle pohonu (zadní/přední náprava). Graficky je hra pěkná, okolní příroda pěkně vymodelovaná a auta jakbysmet.
Rally simulace s auty která nyní již považujeme za historická (60. - 70.léta). Hlavním znakem těchto aut je pohon pouze jedné nápravy. Ve hře je jedenáct licencovaných aut ve dvou úpravách. Jezdit můžete v pěti soutěžích (Keňa, Finsko, Švédsko, Rusko a Švýcarsko) v každé je šest rychlostních zkoušek. Hra je opravdová simulace a tak nestačí jen držet nohu na plynu a kroutit volantem, s plynem se musí opatrně a s rozvahou a to i podle pohonu (zadní/přední náprava). Graficky je hra pěkná, okolní příroda pěkně vymodelovaná a auta jakbysmet.
Rally simulace s auty která nyní již považujeme za historická (60. - 70.léta). Hlavním znakem těchto aut je pohon pouze jedné nápravy. Ve hře je jedenáct licencovaných aut ve dvou úpravách. Jezdit můžete v pěti soutěžích (Keňa, Finsko, Švédsko, Rusko a Švýcarsko) v každé je šest rychlostních zkoušek. Hra je opravdová simulace a tak nestačí jen držet nohu na plynu a kroutit volantem, s plynem se musí opatrně a s rozvahou a to i podle pohonu (zadní/přední náprava). Graficky je hra pěkná, okolní příroda pěkně vymodelovaná a auta jakbysmet.
Rally simulace s auty která nyní již považujeme za historická (60. - 70.léta). Hlavním znakem těchto aut je pohon pouze jedné nápravy. Ve hře je jedenáct licencovaných aut ve dvou úpravách. Jezdit můžete v pěti soutěžích (Keňa, Finsko, Švédsko, Rusko a Švýcarsko) v každé je šest rychlostních zkoušek. Hra je opravdová simulace a tak nestačí jen držet nohu na plynu a kroutit volantem, s plynem se musí opatrně a s rozvahou a to i podle pohonu (zadní/přední náprava). Graficky je hra pěkná, okolní příroda pěkně vymodelovaná a auta jakbysmet.
Rally simulace s auty, která nyní již považujeme za historická (60.-70. léta). Hlavním znakem těchto aut je pohon pouze jedné nápravy. Ve hře je jedenáct licencovaných aut ve dvou úpravách. Jezdit můžete v pěti soutěžích (Keňa, Finsko, Švédsko, Rusko a Švýcarsko), v každé je šest rychlostních zkoušek. Hra je opravdová simulace a tak nestačí jen držet nohu na plynu a kroutit volantem, s plynem se musí opatrně a s rozvahou a to i podle pohonu (zadní/přední náprava). Graficky je hra pěkná, okolní příroda pěkně vymodelovaná a auta jakbysmet.
Rally Trophy představuje závodní simulátor s pokročilým jízdním a fyzikálním modelem, který dává hráči možnost si zajezdit v jedenácti historických vozech, oplývajících pohonem pouze jedné nápravy. Závodní speciály reprezentuje Volvo 122 Amazon z roku 1962, Ford Lotus Cortina MK 1 z roku 1963, Mini Cooper S z roku 1964, Fiat 600 Abarth z roku 1964, Alfa Romeo Giulia GTA z roku 1966, Saab 96 V4 z roku 1967, Lancia Fulvia Coupe HF z roku 1969, Opel Kadett Rallye z roku 1969, Alpine A110 z roku 1970, Ford Escort z roku 1971 a Lancia Stratos z roku 1973. Hra poskytuje šestici odlišných pohledů kamer, včetně toho z kokpitu či zpoza vozu. Nechybí tu hlasová navigace směru jízdy a přehrávání záznamů.
K hraní jednoho hráče slouží položky Rallye nebo Arkáda, dále jednotlivé soutěže či rychlostní zkoušky. Rallye je obdoba Kariéry, kdy se absolvováním Šampionátu sčítá zajetý čas a bodově ohodnocuje nejvyšší umístění v závodu. Druhá volba Arkáda předkládá dvojici okruhových tratí, v nichž naráz zápolí několikero řidičů. Dá se v ní též nastavit preferovaný počet kol. Na nejlehčí obtížnost (Začátečník, Pokročilý a Expert) zůstanou skryty některé tratě, ty odemyká ta prostřední. Nejtěžší stupeň Expert zpřístupňuje až výhra v Šampionátu. Střetnutí v rallye se odehrávají v pětici rozdílných prostředích, Rusko, Keňa, Finsko, Švédsko a Švýcarsko, disponujících vždy šesticí rychlostních zkoušek. Charakterizuje je podnebí dané lokality, lesy, vyprahlé pouště, sníh a led, neustávající déšť. Přes trať přebíhá zvěř, je potřeba dávat pozor na zrádné zatáčky, mosty a skoky. O auto je důležité se starat a nechat si jej opravit v servisu. Ukládání pozic probíhá po dvou odjetých zkouškách.
K hraní jednoho hráče slouží položky Rallye nebo Arkáda, dále jednotlivé soutěže či rychlostní zkoušky. Rallye je obdoba Kariéry, kdy se absolvováním Šampionátu sčítá zajetý čas a bodově ohodnocuje nejvyšší umístění v závodu. Druhá volba Arkáda předkládá dvojici okruhových tratí, v nichž naráz zápolí několikero řidičů. Dá se v ní též nastavit preferovaný počet kol. Na nejlehčí obtížnost (Začátečník, Pokročilý a Expert) zůstanou skryty některé tratě, ty odemyká ta prostřední. Nejtěžší stupeň Expert zpřístupňuje až výhra v Šampionátu. Střetnutí v rallye se odehrávají v pětici rozdílných prostředích, Rusko, Keňa, Finsko, Švédsko a Švýcarsko, disponujících vždy šesticí rychlostních zkoušek. Charakterizuje je podnebí dané lokality, lesy, vyprahlé pouště, sníh a led, neustávající déšť. Přes trať přebíhá zvěř, je potřeba dávat pozor na zrádné zatáčky, mosty a skoky. O auto je důležité se starat a nechat si jej opravit v servisu. Ukládání pozic probíhá po dvou odjetých zkouškách.