Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Proteus Proteus Proteus Proteus
Ed Key •  David Kanaga
Ed Key •  David Kanaga
Ed Key •  David Kanaga
Ed Key •  David Kanaga •  Curve Studios (PS3, Vita)
PC
30.01.2013
PC
30.01.2013
PC
30.01.2013
PC
30.01.2013
PS3Vita
29.10.2013
Proteus Proteus Proteus Proteus
Žánr
simulátor > nezařazeno *
adventura > 3D adventura
simulátor > nezařazeno *
adventura > 3D adventura
simulátor > nezařazeno *
adventura > 3D adventura
simulátor > nezařazeno *
adventura > 3D adventura

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Proteus je explorativně laděnou casual hrou, jež hráče provede v procedurálně generovaném prostředí ostrova, na němž se v průběhu hraní vystřídají všechny čtyři roční období, tedy jaro, léto, podzim a zima. Mimo unikátního vizuálního zpracování nabídne titul dvojice autorů i soundtrack, který do jisté míry při hraní vytváří sám hráč svým konáním a pohybem.

Hra jako taková nenabízí intaraktivitu, funkci uložení, achievmenty či explicitně podaný příběh, ale nevšední zážitek v tradici poslední dobou oblíbeného žánru experimentálních her jako je Dear Esther, Journey nebo Thirty Flights of Loving. K dokončení je třeba zhruba jedné hodiny, avšak znovuhratelnost je kvůli nemožnosti vidět vše při prvním průchodu nastavena vysoko.
Proteus je explorativně laděnou casual hrou, jež hráče provede v procedurálně generovaném prostředí ostrova, na němž se v průběhu hraní vystřídají všechny čtyři roční období, tedy jaro, léto, podzim a zima. Mimo unikátního vizuálního zpracování nabídne titul dvojice autorů i soundtrack, který do jisté míry při hraní vytváří sám hráč svým konáním a pohybem.

Hra jako taková nenabízí intaraktivitu, funkci uložení, achievmenty či explicitně podaný příběh, ale nevšední zážitek v tradici poslední dobou oblíbeného žánru experimentálních her jako je Dear Esther, Journey nebo Thirty Flights of Loving. K dokončení je třeba zhruba jedné hodiny, avšak znovuhratelnost je kvůli nemožnosti vidět vše při prvním průchodu nastavena vysoko.
Proteus je explorativně laděnou casual hrou, jež hráče provede v procedurálně generovaném prostředí ostrova, na němž se v průběhu hraní vystřídají všechny čtyři roční období, tedy jaro, léto, podzim a zima. Mimo unikátního vizuálního zpracování nabídne titul dvojice autorů i soundtrack, který do jisté míry při hraní vytváří sám hráč svým konáním a pohybem.

Hra jako taková nenabízí intaraktivitu, funkci uložení, achievementy či explicitně podaný příběh, ale nevšední zážitek v tradici poslední dobou oblíbeného žánru experimentálních her jako je Dear Esther, Journey nebo Thirty Flights of Loving. K dokončení je třeba zhruba jedné hodiny, avšak znovuhratelnost je kvůli nemožnosti vidět vše při prvním průchodu nastavena vysoko.
Proteus je explorativně laděnou casual hrou, jež hráče provede v procedurálně generovaném prostředí ostrova, na němž se v průběhu hraní vystřídají všechny čtyři roční období, tedy jaro, léto, podzim a zima. Mimo unikátního vizuálního zpracování nabídne titul dvojice autorů i soundtrack, který do jisté míry při hraní vytváří sám hráč svým konáním a pohybem.

Hra jako taková nenabízí intaraktivitu, funkci uložení, achievementy či explicitně podaný příběh, ale nevšední zážitek v tradici poslední dobou oblíbeného žánru experimentálních her jako je Dear Esther, Journey nebo Thirty Flights of Loving. K dokončení je třeba zhruba jedné hodiny, avšak znovuhratelnost je kvůli nemožnosti vidět vše při prvním průchodu nastavena vysoko.
Oficiální stránky hry (http://www.visitproteus.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.visitproteus.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.visitproteus.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.visitproteus.com/)