Proteus je explorativně laděnou casual hrou, jež hráče provede v procedurálně generovaném prostředí ostrova, na němž se v průběhu hraní vystřídají všechny čtyři roční období, tedy jaro, léto, podzim a zima. Mimo unikátního vizuálního zpracování nabídne titul dvojice autorů i soundtrack, který do jisté míry při hraní vytváří sám hráč svým konáním a pohybem.
Hra jako taková nenabízí intaraktivitu, funkci uložení, achievmenty či explicitně podaný příběh, ale nevšední zážitek v tradici poslední dobou oblíbeného žánru experimentálních her jako je Dear Esther, Journey nebo Thirty Flights of Loving. K dokončení je třeba zhruba jedné hodiny, avšak znovuhratelnost je kvůli nemožnosti vidět vše při prvním průchodu nastavena vysoko.
Hra jako taková nenabízí intaraktivitu, funkci uložení, achievmenty či explicitně podaný příběh, ale nevšední zážitek v tradici poslední dobou oblíbeného žánru experimentálních her jako je Dear Esther, Journey nebo Thirty Flights of Loving. K dokončení je třeba zhruba jedné hodiny, avšak znovuhratelnost je kvůli nemožnosti vidět vše při prvním průchodu nastavena vysoko.
Proteus je explorativně laděnou casual hrou, jež hráče provede v procedurálně generovaném prostředí ostrova, na němž se v průběhu hraní vystřídají všechny čtyři roční období, tedy jaro, léto, podzim a zima. Mimo unikátního vizuálního zpracování nabídne titul dvojice autorů i soundtrack, který do jisté míry při hraní vytváří sám hráč svým konáním a pohybem.
Hra jako taková nenabízí intaraktivitu, funkci uložení, achievmenty či explicitně podaný příběh, ale nevšední zážitek v tradici poslední dobou oblíbeného žánru experimentálních her jako je Dear Esther, Journey nebo Thirty Flights of Loving. K dokončení je třeba zhruba jedné hodiny, avšak znovuhratelnost je kvůli nemožnosti vidět vše při prvním průchodu nastavena vysoko.
Hra jako taková nenabízí intaraktivitu, funkci uložení, achievmenty či explicitně podaný příběh, ale nevšední zážitek v tradici poslední dobou oblíbeného žánru experimentálních her jako je Dear Esther, Journey nebo Thirty Flights of Loving. K dokončení je třeba zhruba jedné hodiny, avšak znovuhratelnost je kvůli nemožnosti vidět vše při prvním průchodu nastavena vysoko.
Proteus je explorativně laděnou casual hrou, jež hráče provede v procedurálně generovaném prostředí ostrova, na němž se v průběhu hraní vystřídají všechny čtyři roční období, tedy jaro, léto, podzim a zima. Mimo unikátního vizuálního zpracování nabídne titul dvojice autorů i soundtrack, který do jisté míry při hraní vytváří sám hráč svým konáním a pohybem.
Hra jako taková nenabízí intaraktivitu, funkci uložení, achievementy či explicitně podaný příběh, ale nevšední zážitek v tradici poslední dobou oblíbeného žánru experimentálních her jako je Dear Esther, Journey nebo Thirty Flights of Loving. K dokončení je třeba zhruba jedné hodiny, avšak znovuhratelnost je kvůli nemožnosti vidět vše při prvním průchodu nastavena vysoko.
Hra jako taková nenabízí intaraktivitu, funkci uložení, achievementy či explicitně podaný příběh, ale nevšední zážitek v tradici poslední dobou oblíbeného žánru experimentálních her jako je Dear Esther, Journey nebo Thirty Flights of Loving. K dokončení je třeba zhruba jedné hodiny, avšak znovuhratelnost je kvůli nemožnosti vidět vše při prvním průchodu nastavena vysoko.
Proteus je explorativně laděnou casual hrou, jež hráče provede v procedurálně generovaném prostředí ostrova, na němž se v průběhu hraní vystřídají všechny čtyři roční období, tedy jaro, léto, podzim a zima. Mimo unikátního vizuálního zpracování nabídne titul dvojice autorů i soundtrack, který do jisté míry při hraní vytváří sám hráč svým konáním a pohybem.
Hra jako taková nenabízí intaraktivitu, funkci uložení, achievementy či explicitně podaný příběh, ale nevšední zážitek v tradici poslední dobou oblíbeného žánru experimentálních her jako je Dear Esther, Journey nebo Thirty Flights of Loving. K dokončení je třeba zhruba jedné hodiny, avšak znovuhratelnost je kvůli nemožnosti vidět vše při prvním průchodu nastavena vysoko.
Hra jako taková nenabízí intaraktivitu, funkci uložení, achievementy či explicitně podaný příběh, ale nevšední zážitek v tradici poslední dobou oblíbeného žánru experimentálních her jako je Dear Esther, Journey nebo Thirty Flights of Loving. K dokončení je třeba zhruba jedné hodiny, avšak znovuhratelnost je kvůli nemožnosti vidět vše při prvním průchodu nastavena vysoko.