Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Prospekt Prospekt Prospekt
Richard Seabrook
Richard Seabrook
Richard Seabrook
PC
18.02.2016
PC
18.02.2016
PC
18.02.2016
Prospekt Prospekt Prospekt
Žánr
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Zatímco bezpečnostní složky Combine postupně utahují smyčku kolem Gordona Freemana, snažícího se prostřílet skrz režimní věznici Nova Prospekt během stejnojmenné kapitoly v Half-Life 2 (2004), dostává se mu prostřednictvím spřátelených Vortigauntů podpory od nečekaného aktéra. Tím není nikdo jiný než mariňák Adrian Shephard z Half-Life: Opposing Force (1999). Doktora znal jen z briefingů, zahlédl ho jedinkrát, a to zezadu, jen pár sekund před skokem statečného vědátora do teleportu na Xen. Samotný Gordon neměl během Half-Life (1998) o existenci tehdy dvaadvacetiletého desátníka ani tušení a nic se na tom nezmění ani v tomto, společností Valve schváleném pokračování Shephardova příběhu, které je dílem nezávislého vývojáře.

Samostatný titul na Source 2 enginu nepřináší, podobně jako svého času Half-Life: Blue Shift (2001), žádné nové zbraně ani nepřátele, namísto toho pracuje s všestranně vylepšenými assety od vývojářů z Valve. Vše se odehraje během 13 kapitol, navržených způsobem, vylučujícím kolizi s oficiální příběhovou linkou a obohacujících již tak rozsáhlé univerzum Half-life série. I Prospekt je lineární FPS prokládanou skripty, v níž akci střídají logické sekce s prvky platformingu.

Veškeré inovace jsou pak převážně audiovizuálního charakteru. Kromě nového OST, dabingu a rozšířené AI nepřátelských vojáků se tak těšte na vylepšené textury, modely důvěrně známých objektů i NPC, dvacítku particle efektů navíc a v neposlední řadě také na upravená HUD a VGUI rozhraní.
Zatímco bezpečnostní složky Combine postupně utahují smyčku kolem Gordona Freemana, snažícího se prostřílet skrz režimní věznici Nova Prospekt během stejnojmenné kapitoly v Half-Life 2 (2004), dostává se mu prostřednictvím spřátelených Vortigauntů podpory od nečekaného aktéra. Tím není nikdo jiný než mariňák Adrian Shephard z Half-Life: Opposing Force (1999). Doktora znal jen z briefingů, zahlédl ho jedinkrát, a to zezadu, jen pár sekund před skokem statečného vědátora do teleportu na Xen. Samotný Gordon neměl během Half-Life (1998) o existenci tehdy dvaadvacetiletého desátníka ani tušení a nic se na tom nezmění ani v tomto, společností Valve schváleném pokračování Shephardova příběhu, které je dílem nezávislého vývojáře.

Samostatný titul na Source enginu nepřináší, podobně jako svého času Half-Life: Blue Shift (2001), žádné nové zbraně ani nepřátele, namísto toho pracuje s všestranně vylepšenými assety od vývojářů z Valve. Vše se odehraje během 13 kapitol, navržených způsobem, vylučujícím kolizi s oficiální příběhovou linkou a obohacujících již tak rozsáhlé univerzum Half-life série. I Prospekt je lineární FPS prokládanou skripty, v níž akci střídají logické sekce s prvky platformingu.

Veškeré inovace jsou pak převážně audiovizuálního charakteru. Kromě nového OST, dabingu a rozšířené AI nepřátelských vojáků se tak těšte na vylepšené textury, modely důvěrně známých objektů i NPC, dvacítku particle efektů navíc a v neposlední řadě také na upravená HUD a VGUI rozhraní.
Zatímco bezpečnostní složky Combine postupně utahují smyčku kolem Gordona Freemana, snažícího se prostřílet skrz režimní věznici Nova Prospekt během stejnojmenné kapitoly v Half-Life 2 (2004), dostává se mu prostřednictvím spřátelených Vortigauntů podpory od nečekaného aktéra. Tím není nikdo jiný než mariňák Adrian Shephard z Half-Life: Opposing Force (1999). Doktora znal jen z briefingů, zahlédl ho jedinkrát, a to zezadu, jen pár sekund před skokem statečného vědátora do teleportu na Xen. Samotný Gordon neměl během Half-Life (1998) o existenci tehdy dvaadvacetiletého desátníka ani tušení a nic se na tom nezmění ani v tomto, společností Valve schváleném pokračování Shephardova příběhu, které je dílem nezávislého vývojáře.

Samostatný titul na Source enginu nepřináší, podobně jako svého času Half-Life: Blue Shift (2001), žádné nové zbraně ani nepřátele, namísto toho pracuje s všestranně vylepšenými assety od vývojářů z Valve. Vše se odehraje během 13 kapitol, navržených způsobem, vylučujícím kolizi s oficiální příběhovou linkou a obohacujících již tak rozsáhlé univerzum Half-life série. I Prospekt je lineární FPS prokládanou skripty, v níž akci střídají logické sekce s prvky platformingu.

Veškeré inovace jsou pak převážně audiovizuálního charakteru. Kromě nového OST, dabingu a rozšířené AI nepřátelských vojáků se tak těšte na vylepšené textury, modely důvěrně známých objektů i NPC, dvacítku particle efektů navíc a v neposlední řadě také na upravená HUD a VGUI rozhraní.
Oficiální stránky hry (http://prospektgame.com/)
Oficiální stránky hry (http://prospektgame.com/)
Oficiální stránky hry (http://prospektgame.com/)