Zatímco bezpečnostní složky Combine postupně utahují smyčku kolem Gordona Freemana, snažícího se prostřílet skrz režimní věznici Nova Prospekt během stejnojmenné kapitoly v Half-Life 2 (2004), dostává se mu prostřednictvím spřátelených Vortigauntů podpory od nečekaného aktéra. Tím není nikdo jiný než mariňák Adrian Shephard z Half-Life: Opposing Force (1999). Doktora znal jen z briefingů, zahlédl ho jedinkrát, a to zezadu, jen pár sekund před skokem statečného vědátora do teleportu na Xen. Samotný Gordon neměl během Half-Life (1998) o existenci tehdy dvaadvacetiletého desátníka ani tušení a nic se na tom nezmění ani v tomto, společností Valve schváleném pokračování Shephardova příběhu, které je dílem nezávislého vývojáře.
Samostatný titul na Source 2 enginu nepřináší, podobně jako svého času Half-Life: Blue Shift (2001), žádné nové zbraně ani nepřátele, namísto toho pracuje s všestranně vylepšenými assety od vývojářů z Valve. Vše se odehraje během 13 kapitol, navržených způsobem, vylučujícím kolizi s oficiální příběhovou linkou a obohacujících již tak rozsáhlé univerzum Half-life série. I Prospekt je lineární FPS prokládanou skripty, v níž akci střídají logické sekce s prvky platformingu.
Veškeré inovace jsou pak převážně audiovizuálního charakteru. Kromě nového OST, dabingu a rozšířené AI nepřátelských vojáků se tak těšte na vylepšené textury, modely důvěrně známých objektů i NPC, dvacítku particle efektů navíc a v neposlední řadě také na upravená HUD a VGUI rozhraní.
Samostatný titul na Source 2 enginu nepřináší, podobně jako svého času Half-Life: Blue Shift (2001), žádné nové zbraně ani nepřátele, namísto toho pracuje s všestranně vylepšenými assety od vývojářů z Valve. Vše se odehraje během 13 kapitol, navržených způsobem, vylučujícím kolizi s oficiální příběhovou linkou a obohacujících již tak rozsáhlé univerzum Half-life série. I Prospekt je lineární FPS prokládanou skripty, v níž akci střídají logické sekce s prvky platformingu.
Veškeré inovace jsou pak převážně audiovizuálního charakteru. Kromě nového OST, dabingu a rozšířené AI nepřátelských vojáků se tak těšte na vylepšené textury, modely důvěrně známých objektů i NPC, dvacítku particle efektů navíc a v neposlední řadě také na upravená HUD a VGUI rozhraní.
Zatímco bezpečnostní složky Combine postupně utahují smyčku kolem Gordona Freemana, snažícího se prostřílet skrz režimní věznici Nova Prospekt během stejnojmenné kapitoly v Half-Life 2 (2004), dostává se mu prostřednictvím spřátelených Vortigauntů podpory od nečekaného aktéra. Tím není nikdo jiný než mariňák Adrian Shephard z Half-Life: Opposing Force (1999). Doktora znal jen z briefingů, zahlédl ho jedinkrát, a to zezadu, jen pár sekund před skokem statečného vědátora do teleportu na Xen. Samotný Gordon neměl během Half-Life (1998) o existenci tehdy dvaadvacetiletého desátníka ani tušení a nic se na tom nezmění ani v tomto, společností Valve schváleném pokračování Shephardova příběhu, které je dílem nezávislého vývojáře.
Samostatný titul na Source enginu nepřináší, podobně jako svého času Half-Life: Blue Shift (2001), žádné nové zbraně ani nepřátele, namísto toho pracuje s všestranně vylepšenými assety od vývojářů z Valve. Vše se odehraje během 13 kapitol, navržených způsobem, vylučujícím kolizi s oficiální příběhovou linkou a obohacujících již tak rozsáhlé univerzum Half-life série. I Prospekt je lineární FPS prokládanou skripty, v níž akci střídají logické sekce s prvky platformingu.
Veškeré inovace jsou pak převážně audiovizuálního charakteru. Kromě nového OST, dabingu a rozšířené AI nepřátelských vojáků se tak těšte na vylepšené textury, modely důvěrně známých objektů i NPC, dvacítku particle efektů navíc a v neposlední řadě také na upravená HUD a VGUI rozhraní.
Samostatný titul na Source enginu nepřináší, podobně jako svého času Half-Life: Blue Shift (2001), žádné nové zbraně ani nepřátele, namísto toho pracuje s všestranně vylepšenými assety od vývojářů z Valve. Vše se odehraje během 13 kapitol, navržených způsobem, vylučujícím kolizi s oficiální příběhovou linkou a obohacujících již tak rozsáhlé univerzum Half-life série. I Prospekt je lineární FPS prokládanou skripty, v níž akci střídají logické sekce s prvky platformingu.
Veškeré inovace jsou pak převážně audiovizuálního charakteru. Kromě nového OST, dabingu a rozšířené AI nepřátelských vojáků se tak těšte na vylepšené textury, modely důvěrně známých objektů i NPC, dvacítku particle efektů navíc a v neposlední řadě také na upravená HUD a VGUI rozhraní.
Zatímco bezpečnostní složky Combine postupně utahují smyčku kolem Gordona Freemana, snažícího se prostřílet skrz režimní věznici Nova Prospekt během stejnojmenné kapitoly v Half-Life 2 (2004), dostává se mu prostřednictvím spřátelených Vortigauntů podpory od nečekaného aktéra. Tím není nikdo jiný než mariňák Adrian Shephard z Half-Life: Opposing Force (1999). Doktora znal jen z briefingů, zahlédl ho jedinkrát, a to zezadu, jen pár sekund před skokem statečného vědátora do teleportu na Xen. Samotný Gordon neměl během Half-Life (1998) o existenci tehdy dvaadvacetiletého desátníka ani tušení a nic se na tom nezmění ani v tomto, společností Valve schváleném pokračování Shephardova příběhu, které je dílem nezávislého vývojáře.
Samostatný titul na Source enginu nepřináší, podobně jako svého času Half-Life: Blue Shift (2001), žádné nové zbraně ani nepřátele, namísto toho pracuje s všestranně vylepšenými assety od vývojářů z Valve. Vše se odehraje během 13 kapitol, navržených způsobem, vylučujícím kolizi s oficiální příběhovou linkou a obohacujících již tak rozsáhlé univerzum Half-life série. I Prospekt je lineární FPS prokládanou skripty, v níž akci střídají logické sekce s prvky platformingu.
Veškeré inovace jsou pak převážně audiovizuálního charakteru. Kromě nového OST, dabingu a rozšířené AI nepřátelských vojáků se tak těšte na vylepšené textury, modely důvěrně známých objektů i NPC, dvacítku particle efektů navíc a v neposlední řadě také na upravená HUD a VGUI rozhraní.
Samostatný titul na Source enginu nepřináší, podobně jako svého času Half-Life: Blue Shift (2001), žádné nové zbraně ani nepřátele, namísto toho pracuje s všestranně vylepšenými assety od vývojářů z Valve. Vše se odehraje během 13 kapitol, navržených způsobem, vylučujícím kolizi s oficiální příběhovou linkou a obohacujících již tak rozsáhlé univerzum Half-life série. I Prospekt je lineární FPS prokládanou skripty, v níž akci střídají logické sekce s prvky platformingu.
Veškeré inovace jsou pak převážně audiovizuálního charakteru. Kromě nového OST, dabingu a rozšířené AI nepřátelských vojáků se tak těšte na vylepšené textury, modely důvěrně známých objektů i NPC, dvacítku particle efektů navíc a v neposlední řadě také na upravená HUD a VGUI rozhraní.