Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@raisen (07.11.2021 16:09): Koukám, že máš zrovna pěkné číslo dosažených bodů 10000, tak to gratuluji :)

Jinak docela mě bavilo hrát s g-max Blastoisem, ten mi přišel celkem impozantní.
Doufám, že kari chutnalo :D
@Tainaru (07.11.2021 15:39): To je fakt, že jak se to hraje vcelku, tak to člověku ani nepřijde, že se Pokédex rozšířil, i když na to hned upozorňuje postava na nádraží.

Jednou ano, ale víc jsem se zaměřovala na uvaření kari na hodnosti Charizard :D
@raisen (komentář): Máš pravdu, že v těch věžích se žádný challenge nekoná, což je škoda. Myslím, že hlavní přínos Isle of Armor je v rozšíření pokédexu, ale nevím, jestli si toho hráči dnes vůbec všimnou, když už většinou hrají hru v celku. A zkoušela jsi uvařit pokešům tu G-max polévku z houbiček? :)
@stromz (06.04.2021 18:21): Tím vytvořením modelů pro 1000 pokémonů jsem spíš myslel to, že jejich modely mi nepřijdou nějak moc extra detailní, některý z nich vypadají jak plastový hračky (někde jsem četl, že jen použili mustry z 3DS). Ale třeba je to tak dobře, protože Switch by už detailnější textury a vykreslování tolika příšerek v prostředí možná neutáhl? Když si vezmu poslední Bravely Default na Switch, kde ty postavičky taky vypadají jak plastové figurky, tak tam se hra už taky místy cukala, a to hru nepovažuji za velmi náročnou na výkon, ale taky tomu prd rozumím. Rime má v sobě sekvence, kdy se hrozně seká obraz a fps padá raketově. V pokémonech se to někde taky lehounce trhá v té wild zóně; a v mnoha dalších hrách je to taky znát. Takže z tohoto důvodu nevím, jestli je také žádoucí požadovat výrazně vyšší grafickou kvalitu. Možná že s vylepšeným Switchem by to šlo. Nicméně tím to nechci obhajovat, jen mě to napadlo, jak jsem o tom přemýšlel. Určitě chci hezčí hry :)
@Tainaru (02.04.2021 23:42): Bohužel souhlas prakticky ve všem.

Jj Snap vypadá z novejch her ZDALEKA nejlíp. Jestli Legends budou mít i ve výsledku takhle hnusnou grafiku, prázdnej svět a gameplay a příšernou optimalizaci a zase jim to v recenzích projde, bude to už fakt na absolutní facepalm...

Jak píšeš těch 1000 pokémonů - jenže to Gamefreak vůbec udělat nemusí! Už Sw/Sh má jen něco málo přes 400 monů a - jak jsem zmínil v recenzi - v době oznámení mi to přišlo jako naprosto logickej krok, aby měli dost času na vytvoření skutečně důstojnejch switchovejch modelů, animací a grafiky celkově. A datadisky pár desítek monů přidávaj - z hlediska konceptu podle mě vše OK, pokédex o 400 monech je pro novou hru vlastně velmi nadstandardní.

Jenže s tou grafikou (a nejen s ní) skutek totálně utek...
@stromz (02.04.2021 22:05): Myslím, že mám v tomhle ohledu asi podobný očekávání jako ty. Remake gen 4 mě v tom připravovaným podání moc nebere. Myslel jsem, že to bude víc jako Sword/Shield, ale hezčí (ty textury a podle mě chudé prostředí je tam nic moc) :D Za mě je to vizuálně krok zpátky, ale pokud to bude mít zajímavý obsah (tedy ne, že to bude úplně přesná kopie, jen v jiné grafice), tak si ještě držím naději. Ale uvidím. Zahraju si to každopádně. Esteticky New Pokémon Snap se mi líbí zatím z těch chystaných her asi nejvíc, hned po tom Arceus... ale všechno je to pořád ještě takový hodně plastický na můj vkus. Asi by to bylo moc náročný detailně vytvořit těch skoro 1000 pokémonů a udělat s nima hratelnou hru :)

Máš recht v tom, že asi není možný čekat od prvního traileru na hru nějakou vizuální změnu. Nevím, co přesně tam dělají ten rok, aby ta hra pak mohla ven. Nintendo i Gamefreak s těma jejich prachama by si mohli snadno dovolit vytvořit klidně tucet pokémoních "game of the year." Ale ne, oni jsou jako Skrblík plavající ve svým obřím trezoru plným peněz :D

Měli by si změnit někoho do vedení, komu by šlo hlavně o ten herní zážitek. Ideálně někoho s elánem a tvůrčí vizí.
@Tainaru (02.04.2021 16:18): mno, co říkáš na trailery k novejm hrám? já jsem bohužel zase dost rozpačitej. respektive remake Gen 4 her právě od Ilcy budu určitě hodnotit hlavně na základě obsahu, nicméně že ta hra vypadá hůř než pár let stará Zelda: Link's Awakening (styl je víceméně shodnej) je podle mě fail a čekal jsem víc. nicméně pokud by obsah byl za jedna, tj. hra obsahovala dvě zásadní vylepšení Platinum - Battle Frontier a Distortion World - pěkně zpracovaný a vytuněný bylo výborný Underground nebo Contesty... pořád by to za mě byl slušnej úspěch.

mnohem víc paf jsem z Legends: Arceus. takhle, koncept týhle hry se mi pozdává celkem dost, real-time házení pokéballů nebo fakt, že (zdá se) můžeme s postavou dělat skoky - to je podle mě naprosto správnej směr.

ale že ta hra má vyjít za rok??? grafika působí opět jak v raný alfa verzi (velmi laciná kopie Breath of the Wild, kterou se to evidentně silně inspiruje, ale vypadá to cca o tři třídy hůř) , framerate naprosto otřesnej, svět působí neskutečně prázdně a gameplay taky spíš jakoby v začátcích.

chápal bych, kdyby to mělo vyjít dejme tomu za rok a půl, ale rok?? připomínám, že tenhle úvodní trailer ke Sword/Shield https://www.youtube.com/watch?v=fKiz265S ... nel=GameSpotTrailers vyšel skoro 9 měsíců před releasem, spousta hardcore fans tvrdila, jak ta hnusná grafika Wild Area určitě bude ve finále lepší. a ve finále nebyla ani o píď :)) a mimo to ta hra z traileru vypadala mnohem dokončenějc než tenhle... pahýl.

jestli ta hra za rok bude vypadat výrazně líp a nebude působit uspěchaně, budu vzhledem k traileru a reputaci Gamefreaku z posledních let v šoku. bohužel ...

PS: jo, Gigantamax Blastoise i Venusaur jsou podle mě vizuálně pěkný designy. byť mě mrzí, že ten Gigantamax má dost chudou mechaniku, třeba G-Max Grimsnarl vypadá jako těžkej bijec, kterej bude rozdávat Mega Kicks... a jedinej rozdíl oproti běžný formě je, že jeho útok má 50% šanci na efekt Yawn. což je stejnej fail jako když Mega Sceptile měl animaci, ve který střílel konec ocasu - ale kvůli rigidní mechanice Mega Evolucí neměl útok, kterej by to fakt dělal :-(
@stromz (02.04.2021 13:37): Gamefreak se nějak pořád drží ve svojí zastaralý komfort zóně, což je škoda, no. Možná že časem pověří nějaký další studio, aby vytvořili super pokémoní hru, když už teď začínají sondovat kolem (Ilca, Bandai namco apod.) a třeba se zas podaří nějaký slušný kousek...
Aspoň spravili tu kanonádu v gmax Blastoisovi :D
@Tainaru (02.04.2021 00:48): Blastoise bojící se vlízt do vody... to je stejnej fail, jako že mu furt nestříká voda z kanónů, jj :P Jako během Crown Tundra jsem právěže doufal, že třeba dojde i na plnohodnotný lítání na Charizardovi, ale byl bych vzhledem ke "zkušenostem" Gamefreaku s 3D prostředím dost v šoku, kdyby tomu tak bylo ;)) nicméně - zmínim v recenzi - aspoň jedna věc, která mě v Crown Tundra celkem nadchla a 3D prostředí konečně fakt využila bylo chytání legendárních ptáků, konečně opravdovejch "roaming birds".
@stromz (02.04.2021 00:10): Máš pravdu, Avalugg je dobrej :) No, nejvíc je mi líto asi těch startérů. Jak píšeš, Inteleon; a pro mě osobně Blastoise. Ještě tak zprovoznit mounty, abych se mu mohl vozit na krunýři, a byl bych happy :D
@Tainaru (01.04.2021 23:51): Haha, jj, u některejch je to na pěst! Myslimže zrovna Inteleon do vody neleze..? Zase třeba Keldeo běhá po vodě a nejvíc mě v době vydání dostal Avalugg :)) S Kyogrem jsem taky udělal pár pěknejch fotek ;))
@stromz (komentář): Už to bude pomalinku rok od vydání a stejně mě na tom nejvíc štve to, že mě mí oblíbení vodní pokeši nenásledujou do moře a neplavou za mnou, když jedu po vodě :)