@
Tainaru (02.04.2021 16:18): mno, co říkáš na trailery k novejm hrám? já jsem bohužel zase dost rozpačitej. respektive remake Gen 4 her právě od Ilcy budu určitě hodnotit hlavně na základě obsahu, nicméně že ta hra vypadá hůř než pár let stará Zelda: Link's Awakening (styl je víceméně shodnej) je podle mě fail a čekal jsem víc. nicméně pokud by obsah byl za jedna, tj. hra obsahovala dvě zásadní vylepšení Platinum - Battle Frontier a Distortion World - pěkně zpracovaný a vytuněný bylo výborný Underground nebo Contesty... pořád by to za mě byl slušnej úspěch.
mnohem víc paf jsem z Legends: Arceus. takhle, koncept týhle hry se mi pozdává celkem dost, real-time házení pokéballů nebo fakt, že (zdá se) můžeme s postavou dělat skoky - to je podle mě naprosto správnej směr.
ale že ta hra má vyjít za rok??? grafika působí opět jak v raný alfa verzi (velmi laciná kopie Breath of the Wild, kterou se to evidentně silně inspiruje, ale vypadá to cca o tři třídy hůř) , framerate naprosto otřesnej, svět působí neskutečně prázdně a gameplay taky spíš jakoby v začátcích.
chápal bych, kdyby to mělo vyjít dejme tomu za rok a půl, ale rok?? připomínám, že tenhle úvodní trailer ke Sword/Shield
https://www.youtube.com/watch?v=fKiz265S ... nel=GameSpotTrailers vyšel skoro 9 měsíců před releasem, spousta hardcore fans tvrdila, jak ta hnusná grafika Wild Area určitě bude ve finále lepší. a ve finále nebyla ani o píď :)) a mimo to ta hra z traileru vypadala mnohem dokončenějc než tenhle... pahýl.
jestli ta hra za rok bude vypadat výrazně líp a nebude působit uspěchaně, budu vzhledem k traileru a reputaci Gamefreaku z posledních let v šoku. bohužel ...
PS: jo, Gigantamax Blastoise i Venusaur jsou podle mě vizuálně pěkný designy. byť mě mrzí, že ten Gigantamax má dost chudou mechaniku, třeba G-Max Grimsnarl vypadá jako těžkej bijec, kterej bude rozdávat Mega Kicks... a jedinej rozdíl oproti běžný formě je, že jeho útok má 50% šanci na efekt Yawn. což je stejnej fail jako když Mega Sceptile měl animaci, ve který střílel konec ocasu - ale kvůli rigidní mechanice Mega Evolucí neměl útok, kterej by to fakt dělal :-(