Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Pocket Monsters Stadium Pocket Monsters Stadium

Pokémon Stadium Zero

Pokémon Stadium Zero

Nintendo Entertainment Analysis & Development •  HAL Laboratory
Nintendo Entertainment Analysis & Development •  HAL Laboratory
N64
01.08.1998
N64
01.08.1998
Pocket Monsters Stadium Pocket Monsters Stadium
Žánr
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Díky prudkému vzestupu v oblibě handheldových pokémoních RPG her Red a Green vznikl exkluzivně pro Japonsko titul přenášející známé příšerky do bitevní 3D arény přímo na obrazovky konzolových hráčů.

Nintendo 64 uvedlo na scénu pokémoní arénové tahové souboje a umožnilo propojit hru s původními hrami Red, Green, Blue a následně Yellow na Game Boy, aby si hráči mohli převést své oblíbené příšerky do 3D prostředí a využít je v bitvě o titul pokémoního šampiona. Menu hry proto nabízí několik módů v reakci na připojenou původní Game Boy hru - hráči si mohou pohodlněji třídit nebo prohlížet Pokémony a předměty v boxech, používat pokédex s 3D modely, nebo dokonce po odemčení hrát svoji pokémoní Game Boy hru na emulované obrazovce i s vizualizovaným rámečkem zmiňovaného handheldu.
K přenosu dat Pokémonů mezi konzolemi je určen externí Transfer Pak k Nintendu 64.

Hra nabízí k bojovému využití 40 různých Pokémonů z první generace. Každý Pokémon má přednastavené čtyři útoky. Hráč si před začátkem každého šampionátu zvolí tým s šesti různými Pokémony, ale do každého zápasu vyšle pouze zvolené tři. V kampani obtížných tahových soubojů čekají na hráče dva typy šampionátu na úrovni 30 (dělící se dále na několik dalších turnajů) a 50, přičemž v každém setu turnajů je potřeba bez jediné prohry porazit 8 zkušených trenérů.

Jedná se o první díl série Pokémon Stadium s názvem Pocket Monsters Stadium, jenž vyšel pouze v Japonsku.
Jeho známější druhý díl vyšel již mezinárodně jako Pokémon Stadium (v Japonsku jako Pocket Monsters Stadium 2).
Série pokračovala třetím dílem Pokémon Stadium 2 (v Japonsku jako Pokémon Stadium Gold and Silver), který rozšířil nabídku příšerek o Pokémony druhé generace.
Díky prudkému vzestupu v oblibě handheldových pokémoních RPG her Red a Green vznikl exkluzivně pro Japonsko titul přenášející známé příšerky do bitevní 3D arény přímo na obrazovky konzolových hráčů.

Nintendo 64 uvedlo na scénu pokémoní arénové tahové souboje a umožnilo propojit hru s původními hrami Red, Green, Blue a následně Yellow na Game Boy, aby si hráči mohli převést své oblíbené příšerky do 3D prostředí a využít je v bitvě o titul pokémoního šampiona. Menu hry proto nabízí několik módů v reakci na připojenou původní Game Boy hru - hráči si mohou pohodlněji třídit nebo prohlížet Pokémony a předměty v boxech, používat pokédex s 3D modely, nebo dokonce po odemčení hrát svoji pokémoní Game Boy hru na emulované obrazovce i s vizualizovaným rámečkem zmiňovaného handheldu.
K přenosu dat Pokémonů mezi konzolemi je určen externí Transfer Pak k Nintendu 64.

Hra nabízí k bojovému využití 40 různých Pokémonů z první generace. Každý Pokémon má přednastavené čtyři útoky. Hráč si před začátkem každého šampionátu zvolí tým s šesti různými Pokémony, ale do každého zápasu vyšle pouze zvolené tři. V kampani obtížných tahových soubojů čekají na hráče dva typy šampionátu na úrovni 30 (dělící se dále na několik dalších turnajů) a 50, přičemž v každém setu turnajů je potřeba bez jediné prohry porazit 8 zkušených trenérů.

Jedná se o první díl série Pokémon Stadium s názvem Pocket Monsters Stadium, jenž vyšel pouze v Japonsku.
Jeho známější druhý díl vyšel již mezinárodně jako Pokémon Stadium (v Japonsku jako Pocket Monsters Stadium 2).
Série pokračovala třetím dílem Pokémon Stadium 2 (v Japonsku jako Pokémon Stadium Gold and Silver), který rozšířil nabídku příšerek o Pokémony druhé generace.