Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Pillars Of Eternity II: Deadfire Pillars of Eternity II: Deadfire Pillars of Eternity II: Deadfire Pillars of Eternity II: Deadfire Pillars of Eternity II: Deadfire Pillars of Eternity II: Deadfire
Obsidian Entertainment
Obsidian Entertainment
Obsidian Entertainment
Obsidian Entertainment
Obsidian Entertainment
Obsidian Entertainment
PC
03.04.2018
PC
03.04.2018
PC
08.05.2018
PC
08.05.2018
PS4XOne
28.01.2020
PC
08.05.2018
PS4XOne
28.01.2020
PS5
kompatibilní
PC
08.05.2018
PS4XOne
28.01.2020
PS5XboxX/S
kompatibilní
Pillars of Eternity II: Deadfire Pillars of Eternity II: Deadfire Pillars of Eternity II: Deadfire Pillars of Eternity II: Deadfire Pillars of Eternity II: Deadfire Pillars of Eternity II: Deadfire
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne

Pokračování izometrického RPG Pillars of Eternity z roku 2015, vytvořeného za pomoci komunitního financování. V roce 2017 se jeho tvůrci z vývojářského studia Obsidian Entertainment rozhodli podruhé vstoupit do té samé řeky a v úspěšné kampani prostřednictvím crowfundingového portálu vybrali finanční prostředky pro sequel, který jde ve šlépějích svého předchůdce. Jedná se tedy opět o příběhové izometrické RPG se souboji v reálném čase s možností pauzy a s velkým množstvím textu a dialogů.

Děj hry se znovu odehrává ve světe Eora a přímo navazuje na události předešlého dílu. Eothas, zavržený bůh světla a obnovy, o kterém se věřilo, že byl zničen, se vrací. V podobě obří sochy se vztyčí z podzemí hráčovy tvrze Caed Nua, zanechá ji v troskách a hráče samotného na pokraji smrti. Ten se pak vydává pronásledovat znovuzrozeného boha, aby ho konfrontoval s následky jeho činů.

Ústřední lokalitou, do které hráče jeho pátrání zavede, je rozsáhlé a zčásti neprobádané exotické souostroví s názvem Deadfire. Je to dynamický, živý svět, který bude hráč formovat prostřednictvím svých rozhodnutí. Na jeho cestě mu budou jednak pomáhat staří i noví společníci, vedeni ovšem kromě snahy pomoci i svými vlastními zájmy, a v neposlední řadě i loď, která poslouží jako mobilní základna pro hráče a jeho skupinu.
Pokračování izometrického RPG Pillars of Eternity z roku 2015, vytvořeného za pomoci komunitního financování. V roce 2017 se jeho tvůrci z vývojářského studia Obsidian Entertainment rozhodli podruhé vstoupit do té samé řeky a v úspěšné kampani prostřednictvím crowfundingového portálu vybrali finanční prostředky pro sequel, který jde ve šlépějích svého předchůdce. Jedná se tedy opět o příběhové izometrické RPG se souboji v reálném čase s možností pauzy a s velkým množstvím textu a dialogů.

Děj hry se znovu odehrává ve světe Eora a přímo navazuje na události předešlého dílu. Eothas, zavržený bůh světla a obnovy, o kterém se věřilo, že byl zničen, se vrací. V podobě obří sochy se vztyčí z podzemí hráčovy tvrze Caed Nua, zanechá ji v troskách a hráče samotného na pokraji smrti. Ten se pak vydává pronásledovat znovuzrozeného boha, aby ho konfrontoval s následky jeho činů.

Ústřední lokalitou, do které hráče jeho pátrání zavede, je rozsáhlé a zčásti neprobádané exotické souostroví s názvem Deadfire. Je to dynamický, živý svět, který bude hráč formovat prostřednictvím svých rozhodnutí. Na jeho cestě mu budou jednak pomáhat staří i noví společníci, vedeni ovšem kromě snahy pomoci i svými vlastními zájmy, a v neposlední řadě i loď, která poslouží jako mobilní základna pro hráče a jeho skupinu.
Pokračování izometrického RPG Pillars of Eternity z roku 2015, vytvořeného za pomoci komunitního financování. V roce 2017 se jeho tvůrci z vývojářského studia Obsidian Entertainment rozhodli podruhé vstoupit do té samé řeky a v úspěšné kampani prostřednictvím crowfundingového portálu vybrali finanční prostředky pro sequel, který jde ve šlépějích svého předchůdce. Jedná se tedy opět o příběhové izometrické RPG se souboji v reálném čase s možností pauzy a s velkým množstvím textu a dialogů.

Děj hry se znovu odehrává ve světe Eora a přímo navazuje na události předešlého dílu. Eothas, zavržený bůh světla a obnovy, o kterém se věřilo, že byl zničen, se vrací. V podobě obří sochy se vztyčí z podzemí hráčovy tvrze Caed Nua, zanechá ji v troskách a hráče samotného na pokraji smrti. Ten se pak vydává pronásledovat znovuzrozeného boha, aby ho konfrontoval s následky jeho činů.

Ústřední lokalitou, do které hráče jeho pátrání zavede, je rozsáhlé a zčásti neprobádané exotické souostroví s názvem Deadfire. Je to dynamický, živý svět, který bude hráč formovat prostřednictvím svých rozhodnutí. Na jeho cestě mu budou jednak pomáhat staří i noví společníci, vedeni ovšem kromě snahy pomoci i svými vlastními zájmy, a v neposlední řadě i loď, která poslouží jako mobilní základna pro hráče a jeho skupinu.
Pokračování izometrického RPG Pillars of Eternity z roku 2015, vytvořeného za pomoci komunitního financování. V roce 2017 se jeho tvůrci z vývojářského studia Obsidian Entertainment rozhodli podruhé vstoupit do té samé řeky a v úspěšné kampani prostřednictvím crowfundingového portálu vybrali finanční prostředky pro sequel, který jde ve šlépějích svého předchůdce. Jedná se tedy opět o příběhové izometrické RPG se souboji v reálném čase s možností pauzy a s velkým množstvím textu a dialogů.

Děj hry se znovu odehrává ve světe Eora a přímo navazuje na události předešlého dílu. Eothas, zavržený bůh světla a obnovy, o kterém se věřilo, že byl zničen, se vrací. V podobě obří sochy se vztyčí z podzemí hráčovy tvrze Caed Nua, zanechá ji v troskách a hráče samotného na pokraji smrti. Ten se pak vydává pronásledovat znovuzrozeného boha, aby ho konfrontoval s následky jeho činů.

Ústřední lokalitou, do které hráče jeho pátrání zavede, je rozsáhlé a zčásti neprobádané exotické souostroví s názvem Deadfire. Je to dynamický, živý svět, který bude hráč formovat prostřednictvím svých rozhodnutí. Na jeho cestě mu budou jednak pomáhat staří i noví společníci, vedeni ovšem kromě snahy pomoci i svými vlastními zájmy, a v neposlední řadě i loď, která poslouží jako mobilní základna pro hráče a jeho skupinu.
Pokračování izometrického RPG Pillars of Eternity z roku 2015, vytvořeného za pomoci komunitního financování. V roce 2017 se jeho tvůrci z vývojářského studia Obsidian Entertainment rozhodli podruhé vstoupit do té samé řeky a v úspěšné kampani prostřednictvím crowfundingového portálu vybrali finanční prostředky pro sequel, který jde ve šlépějích svého předchůdce. Jedná se tedy opět o příběhové izometrické RPG se souboji v reálném čase s možností pauzy a s velkým množstvím textu a dialogů.

Děj hry se znovu odehrává ve světe Eora a přímo navazuje na události předešlého dílu. Eothas, zavržený bůh světla a obnovy, o kterém se věřilo, že byl zničen, se vrací. V podobě obří sochy se vztyčí z podzemí hráčovy tvrze Caed Nua, zanechá ji v troskách a hráče samotného na pokraji smrti. Ten se pak vydává pronásledovat znovuzrozeného boha, aby ho konfrontoval s následky jeho činů.

Ústřední lokalitou, do které hráče jeho pátrání zavede, je rozsáhlé a zčásti neprobádané exotické souostroví s názvem Deadfire. Je to dynamický, živý svět, který bude hráč formovat prostřednictvím svých rozhodnutí. Na jeho cestě mu budou jednak pomáhat staří i noví společníci, vedeni ovšem kromě snahy pomoci i svými vlastními zájmy, a v neposlední řadě i loď, která poslouží jako mobilní základna pro hráče a jeho skupinu.
Pokračování izometrického RPG Pillars of Eternity z roku 2015, vytvořeného za pomoci komunitního financování. V roce 2017 se jeho tvůrci z vývojářského studia Obsidian Entertainment rozhodli podruhé vstoupit do té samé řeky a v úspěšné kampani prostřednictvím crowfundingového portálu vybrali finanční prostředky pro sequel, který jde ve šlépějích svého předchůdce. Jedná se tedy opět o příběhové izometrické RPG se souboji v reálném čase s možností pauzy a s velkým množstvím textu a dialogů.

Děj hry se znovu odehrává ve světe Eora a přímo navazuje na události předešlého dílu. Eothas, zavržený bůh světla a obnovy, o kterém se věřilo, že byl zničen, se vrací. V podobě obří sochy se vztyčí z podzemí hráčovy tvrze Caed Nua, zanechá ji v troskách a hráče samotného na pokraji smrti. Ten se pak vydává pronásledovat znovuzrozeného boha, aby ho konfrontoval s následky jeho činů.

Ústřední lokalitou, do které hráče jeho pátrání zavede, je rozsáhlé a zčásti neprobádané exotické souostroví s názvem Deadfire. Je to dynamický, živý svět, který bude hráč formovat prostřednictvím svých rozhodnutí. Na jeho cestě mu budou jednak pomáhat staří i noví společníci, vedeni ovšem kromě snahy pomoci i svými vlastními zájmy, a v neposlední řadě i loď, která poslouží jako mobilní základna pro hráče a jeho skupinu.
Oficiální stránky hry (https://eternity.obsidian.net/game)
Oficiální stránky hry (https://eternity.obsidian.net/game)
Oficiální stránky hry (https://eternity.obsidian.net/game)
Oficiální stránky hry (https://eternity.obsidian.net/game)
Oficiální stránky hry (https://eternity.obsidian.net/game)
Oficiální stránky hry (https://eternity.obsidian.net/game)