Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Penumbra: Requiem Penumbra: Requiem Penumbra: Requiem Penumbra: Requiem Penumbra: Requiem Penumbra: Requiem
Frictional Games
Frictional Games
Frictional Games
Frictional Games
Frictional Games
Frictional Games
PC
27.08.2008
PC
27.08.2008
PC
27.08.2008
PC
27.08.2008
PC
27.08.2008
PC
27.08.2008
Penumbra: Requiem Penumbra: Requiem Penumbra: Requiem Penumbra: Requiem Penumbra: Requiem Penumbra: Requiem
Žánr
adventura > 3D adventura *
akce > 1st person akce
adventura > 3D adventura *
akce > 1st person akce
adventura > 3D adventura *
logická > nezařazeno
adventura > 3D adventura *
logická > nezařazeno
adventura > 3D adventura *
logická > nezařazeno
adventura > 3D adventura *
logická > nezařazeno

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření rozšíření
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne

Penumbra: Requiem není považován za další epizodu hororové série, nýbrž pouze jako epilog k druhému dílu.
Příběh přímo navazuje na konec druhého dílu, kdy se psychicky zničený Filip snaží udržet na živu a nepřijít při tom úplně o rozum.

Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Penumbra: Requiem není považován za další epizodu hororové série, nýbrž pouze jako epilog k druhému dílu.
Příběh přímo navazuje na konec druhého dílu, kdy se psychicky zničený Filip snaží udržet na živu a nepřijít při tom úplně o rozum.

Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Penumbra: Requiem není považován za další epizodu hororové série, nýbrž pouze jako epilog k druhému dílu.
Příběh přímo navazuje na konec druhého dílu, kdy se psychicky zničený Filip snaží udržet na živu a nepřijít při tom úplně o rozum.

Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Penumbra: Requiem není považován za další epizodu hororové série, nýbrž pouze jako epilog k druhému dílu. Příběh přímo navazuje na konec druhého dílu, kdy se psychicky zničený Filip snaží udržet na živu a nepřijít při tom úplně o rozum.

Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Penumbra: Requiem není považován za další epizodu hororové série, nýbrž pouze jako epilog k druhému dílu. Příběh přímo navazuje na konec druhého dílu, kdy se psychicky zničený Filip snaží udržet na živu a nepřijít při tom úplně o rozum.

Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Penumbra: Requiem není považován za další epizodu hororové série, nýbrž pouze jako epilog k druhému dílu. Příběh přímo navazuje na konec druhého dílu, kdy se psychicky zničený Filip snaží udržet na živu a nepřijít při tom úplně o rozum.

Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Oficiální stránky hry (http://www.penumbrarequiem.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.penumbrarequiem.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.penumbrarequiem.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.penumbrarequiem.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.penumbrarequiem.com/)