Penumbra: Requiem není považován za další epizodu hororové série, nýbrž pouze jako epilog k druhému dílu.
Příběh přímo navazuje na konec druhého dílu, kdy se psychicky zničený Filip snaží udržet na živu a nepřijít při tom úplně o rozum.
Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Příběh přímo navazuje na konec druhého dílu, kdy se psychicky zničený Filip snaží udržet na živu a nepřijít při tom úplně o rozum.
Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Penumbra: Requiem není považován za další epizodu hororové série, nýbrž pouze jako epilog k druhému dílu.
Příběh přímo navazuje na konec druhého dílu, kdy se psychicky zničený Filip snaží udržet na živu a nepřijít při tom úplně o rozum.
Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Příběh přímo navazuje na konec druhého dílu, kdy se psychicky zničený Filip snaží udržet na živu a nepřijít při tom úplně o rozum.
Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Penumbra: Requiem není považován za další epizodu hororové série, nýbrž pouze jako epilog k druhému dílu.
Příběh přímo navazuje na konec druhého dílu, kdy se psychicky zničený Filip snaží udržet na živu a nepřijít při tom úplně o rozum.
Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Příběh přímo navazuje na konec druhého dílu, kdy se psychicky zničený Filip snaží udržet na živu a nepřijít při tom úplně o rozum.
Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Penumbra: Requiem není považován za další epizodu hororové série, nýbrž pouze jako epilog k druhému dílu. Příběh přímo navazuje na konec druhého dílu, kdy se psychicky zničený Filip snaží udržet na živu a nepřijít při tom úplně o rozum.
Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Penumbra: Requiem není považován za další epizodu hororové série, nýbrž pouze jako epilog k druhému dílu. Příběh přímo navazuje na konec druhého dílu, kdy se psychicky zničený Filip snaží udržet na živu a nepřijít při tom úplně o rozum.
Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Penumbra: Requiem není považován za další epizodu hororové série, nýbrž pouze jako epilog k druhému dílu. Příběh přímo navazuje na konec druhého dílu, kdy se psychicky zničený Filip snaží udržet na živu a nepřijít při tom úplně o rozum.
Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.
Hlavní devizou tohoto dílu je řešení hádanek založených hlavně na fyzice. Ostatní prvky hratelnosti známé z předchozích dvou dílů zde ustupují do pozadí. Hra si bere velkou inspiraci v úspěšném Portalu, podle něhož koncipuje design úrovní i samotné logické hádanky. A nechybí ani velmi podobný hlasový průvodce hrou.