Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Papetura Papetura Papetura Papetura
Petums
Petums
Petums
Petums
Prozatím neoznámeno
PC
PC
07.05.2021
PC
07.05.2021
Switch
01.12.2022
PC
07.05.2021
Switch
01.12.2022
PS4PS5XOneXboxX/S
09.03.2023
Papetura Papetura Papetura Papetura
Žánr
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Svět hry Papetura je celý z papíru a stejně tak na tom je i náš hrdina Pape, který je uzavřen v květinovém vězení. Jednoho dne se mu ale podaří uniknout a potká podivnou příšerku Tura, za níž převezme zodpovědnost a společně se tak vydají vstříc svým nepřátelům, kteří chtějí zničit jejich milovaný papírový svět.

V čele vývoje stojí polský umělec Tomasz Ostafin, který přiznává, že velkou inspirací mu byly například filmy studia Ghibli nebo hra The Neverhood a české Machinarium. Právě s Amanita Design má společnou ještě další důležitou část a tou je hudba. Tu má totiž na svědomí český skladatel Tomáš Dvořák (Floex) známý třeba díky soundtracku pro zmíněné Machinarium nebo Samorost 3. Vývojářskou trojici pak uzavírá zvukový designer Juraj Mravec.

Stejně jako většina her od Amanity, i příběh Papetura je vyprávěn za pomocí zvuků a vizuální stránky, tudíž ve hře nenajdeme žádný text. Velkou chloubou je fakt, že celý svět je tvořen z papírových modelů, které vznikaly po dobu několika let, následně jsou naskenovány do digitální podoby a s jejich pomocí jsou ve hře tvořeny nejen kulisy, ale i samotné hádanky, jelikož se jedná o klasickou point and click adventuru.
Svět hry Papetura je celý z papíru a stejně tak na tom je i náš hrdina Pape, který je uzavřen v květinovém vězení. Jednoho dne se mu ale podaří uniknout a potká podivnou příšerku Tura, za níž převezme zodpovědnost a společně se tak vydají vstříc svým nepřátelům, kteří chtějí zničit jejich milovaný papírový svět.

V čele vývoje stojí polský umělec Tomasz Ostafin, který přiznává, že velkou inspirací mu byly například filmy studia Ghibli nebo hra The Neverhood a české Machinarium. Právě s Amanita Design má společnou ještě další důležitou část a tou je hudba. Tu má totiž na svědomí český skladatel Tomáš Dvořák (Floex) známý třeba díky soundtracku pro zmíněné Machinarium nebo Samorost 3. Vývojářskou trojici pak uzavírá zvukový designer Juraj Mravec.

Stejně jako většina her od Amanity, i příběh Papetura je vyprávěn za pomocí zvuků a vizuální stránky, tudíž ve hře nenajdeme žádný text. Velkou chloubou je fakt, že celý svět je tvořen z papírových modelů, které vznikaly po dobu několika let, následně jsou naskenovány do digitální podoby a s jejich pomocí jsou ve hře tvořeny nejen kulisy, ale i samotné hádanky, jelikož se jedná o klasickou point and click adventuru.
Svět hry Papetura je celý z papíru a stejně tak na tom je i náš hrdina Pape, který je uzavřen v květinovém vězení. Jednoho dne se mu ale podaří uniknout a potká podivnou příšerku Tura, za níž převezme zodpovědnost a společně se tak vydají vstříc svým nepřátelům, kteří chtějí zničit jejich milovaný papírový svět.

V čele vývoje stojí polský umělec Tomasz Ostafin, který přiznává, že velkou inspirací mu byly například filmy studia Ghibli nebo hra The Neverhood a české Machinarium. Právě s Amanita Design má společnou ještě další důležitou část a tou je hudba. Tu má totiž na svědomí český skladatel Tomáš Dvořák (Floex) známý třeba díky soundtracku pro zmíněné Machinarium nebo Samorost 3. Vývojářskou trojici pak uzavírá zvukový designer Juraj Mravec.

Stejně jako většina her od Amanity, i příběh Papetura je vyprávěn za pomocí zvuků a vizuální stránky, tudíž ve hře nenajdeme žádný text. Velkou chloubou je fakt, že celý svět je tvořen z papírových modelů, které vznikaly po dobu několika let, následně jsou naskenovány do digitální podoby a s jejich pomocí jsou ve hře tvořeny nejen kulisy, ale i samotné hádanky, jelikož se jedná o klasickou point and click adventuru.
Svět hry Papetura je celý z papíru a stejně tak na tom je i náš hrdina Pape, který je uzavřen v květinovém vězení. Jednoho dne se mu ale podaří uniknout a potká podivnou příšerku Tura, za níž převezme zodpovědnost a společně se tak vydají vstříc svým nepřátelům, kteří chtějí zničit jejich milovaný papírový svět.

V čele vývoje stojí polský umělec Tomasz Ostafin, který přiznává, že velkou inspirací mu byly například filmy studia Ghibli nebo hra The Neverhood a české Machinarium. Právě s Amanita Design má společnou ještě další důležitou část a tou je hudba. Tu má totiž na svědomí český skladatel Tomáš Dvořák (Floex) známý třeba díky soundtracku pro zmíněné Machinarium nebo Samorost 3. Vývojářskou trojici pak uzavírá zvukový designer Juraj Mravec.

Stejně jako většina her od Amanity, i příběh Papetura je vyprávěn za pomocí zvuků a vizuální stránky, tudíž ve hře nenajdeme žádný text. Velkou chloubou je fakt, že celý svět je tvořen z papírových modelů, které vznikaly po dobu několika let, následně jsou naskenovány do digitální podoby a s jejich pomocí jsou ve hře tvořeny nejen kulisy, ale i samotné hádanky, jelikož se jedná o klasickou point and click adventuru.
Oficiální stránky hry (http://papetura.com/)
Oficiální stránky hry (http://papetura.com/)
Oficiální stránky hry (http://papetura.com/)
Oficiální stránky hry (http://papetura.com/)