Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ted jsem objevil neco naprosto sileneho. Jsem myslel, ze Mystery Heroes smazali uplne kdyz nebylo v arcade... a ono je pod Unranked, kam jsem vubec nekoukal. :D Jediny mod, ktery jsem v OW1 hral.
Prvnímu Overwatchi jsem moc nedal tak skoušim dvojku. To čekání je jako normální...?
Taxem konečně prubnul ranked. První tři hry bez problému, následující čtyři hry v kuse jsem skončil v týmu quitterů, hře zavládla hřejivá atmosféra podpořena výkřiky v chatu ve stylu "tahle hra je už teď mrtvá", a já si řekl chm, velká to škoda, protože se to opravdu jinak hraje krásně. A jak je to teď free to play, tak bych snad měl i chuť znovu prozkoumat možnost nějakého DH turnájku. Akorát člověk, který to předtím už nehrál, a stáhne si to prvně až teď zadáčo, má tak omezený roster, že bych asi neuměl vykoumat, jak to udělat férově.

Ale stejně je to beztak jen přecházející myšlenka, a brzy mě zase vskutku přejde. :D
@Steve (11.10.2022 15:19)

@Marcusss (11.10.2022 15:22): Já to dovedu do jisté míry pochopit, ale systém v Overwatch byl nekonečně férovější než v jiných hrách. Proto mi zkrátka přijde velmi přehnané to nazvat neoblíbených, především proto, že mnoho hráčů tak měřilo svůj postup a byl to důvod, proč vůbec hráli eventy.

Kdybychom se tady bavili třeba i o mém milovaném League of Legends, tak bych to uznal, ale systém v Overwatch byl jedinečný a férový. Nyní je to vlastně mnohem víc vydřidušské.
@Cathan (11.10.2022 15:15): To že nebyl nebo není víc neoblíbený, než jiné typy herní ekonomiky neznamená, že nebyl neoblíbený.
I při vydání OW1 byl kritizovaný a všeobecně se u OW pyšní tím, že to byla hra, která ho "zpopularizovala" a vedla právě k tomu špatnému free-to-play modelu.
@Cathan (11.10.2022 13:58): systém lootboxů je globálně neoblíbený v kontextu toho že je to v podstatě gambling a řada lidí si na tom vypěstovala závislost, na čemž herní studia velmi ráda rýžovala. Pro battle pass tedy jednoznačně hovoří aspoň to že prostě víš co za své peníze dostaneš. Ale máš pravdu s tím, že na obecný popis na DH je to trochu moc zaujatá fráze. Pročítal jsem několik stránek s výčtem změn a asi mi to tam trochu tuhle myšlenko vecpalo a nedal jsem si pak pozor :D Pokud ti to tak vadí, tak určitě neváhej editovat
@Marcusss (11.10.2022 15:06): Systém lootboxů ale fungovat v Overwatch jinak než u jiných her. Lootbox nebyl jen ke koupi. Získával se za levelováním profilu či hraním arcade módu. Během týdne nebyl problém získat deset i více boxů čistě jen hraním, a čím víc toho člověk měl, tím více získával z boxů i mince, takže se na ně nemusel už ani tolik spoléhat.
Tohle je další důvod, proč je ten popis poněkud nepřesný, protože to vyvolává dojem, že Overwatch využíval klasický FtP systém lootboxů, což ale není moc pravda.

Nebo mi chceš upřímně tvrdit, že mnou popsaný systém byl více neoblíbený než systém téměř absolutně bez žádné možnosti získat cokoliv čistě hraním? Nebo i že battle pass, který se musí platit, s předem daným zbožím je lepší?
@Marcusss (11.10.2022 13:53): To samozřejmě, ale právě to neoblíbené mi tam nesedne - zvlášť když poslední dva dny čtu názory naštvaných hráčů :D - a zároveň, ačkoliv to prakticky určitě byl neúmyslné, z toho trochu vyplývá, že ty systém jsou nějaké rovnocenné či že je battle pass lepší. Ale zatímco loot boxy dávali náhodný obsah, tak také obsahovali předměty vysoké kvality či dokonce mince na nákup. Zatímco battle pass nabízí jen pevně dané zboží a mince lze získat je pomocí weekly questů, a jen cca půlku ceny battle passu.

Nechápej mě špatně, Overwatch 2 musel na tento systém přejít pokud chtěl přežít, ale starý nebyl neoblíbený a nový rozhodně není něčím lepší.
" Další změnou je zrušení neoblíbeného systému "loot boxů" a přechod na sezonní "battle passy", které hráčům odemykají řadu odměn v průběhu jedné sezony. " Jakože všechno ostatní super, ale tohle je čistá propaganda xD