Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@muffin (28.10.2025 19:21): Tak jsem si chtěl pustit ten replay a už má ta hra novou verzi, tak to nešlo. Nečekám ale že bych ti stejně řekl něco převratnějšího, než že je těžké být carry jako DPS. Zvlášť ve dvojce, kde má člověk jen jednoho Tanka, tak když on stojí za nic, tak jen tak nevyhraješ.

Ale jako musím říct, že to hlavní menu teď vypadá jak z nějaké mobilní hry ... tolik blbin co tam přidali, mi trvalo tak 10 minut, než jsem se tím proklikal :D
@muffin (28.10.2025 19:21): Už nějakou dobu Overwatch nehraju, ale hrál jsem to už od bety před jedničkou a dps jsem vždy měl o rank nebo dva níže, než support a tank, protože pokud nejsi vyloženě sakra lepší, než zbytek hráčů ve hře, tak je docela těžké tu hru utáhnout jako dps i když to celkem kosíš.

Zrovna před pár dny jsem si ale říkal, že bych zase Overwatch nainstaloval, tak pokud bych o víkendu hrál, tak si ten replay pustím a dám vědět jak se mi to líbilo, ale jako v momentně kdy tě hra začne štvát tak je většinou lepší si dát pauzu. Většinou po těch pauzách se mi vždy rankovalo nejlíp :D
Takhle hra mi ničí nervy. Já mám stoickoflegmatický přístup, ale takhle hra ze mě dělá cholerika. Tohle není první competetivní hra, kterou jsem hrál, ale prostě v jiných hrách, když hrajete dobře, tak statisticky (třeba za 10 her) prostě jdete rankem nahoru. Tady je to win lose, win win, lose win lose lose. Furt dokola a je jedno, že máte více killů, dps a méně úmrtí než druhý tým, pokud chytnete tank, nebo druhé dps, které neumí nic jiného než jít a hnedka zemřít, tak je game over. Sdílel jsem mou velice dobrou hru na redditu, kde mě klasicky po redditovsku roznesli.

Chce se na to někdo kouknout a říct mi, jestli to je opravdu mnou, nebo takhle hra má tak strašný matchmaking, že to ani není možné.  4SWPMB, jasně že dělám chyby, ale je to třeba brát v kontextu GOLDU, já měl dvakrát více dps, já měl víc final blows než měl druhý dps, nejméně úmrtí v mém týmu a stejně to nestačí na výhru. Tým neumí využít, že jejich support je mrtvý a stejně jdou a zemřou v rukou neprátelského tanku. Takové hry mi to dává v jednom kuse, naopak u tanka a supporta, kde jsem dia, ty hry jsou pohodička, to prostě nedává smysl. 

Marvel Rivals, když prohraju, tak vím proč (většinou v gm), tady když hraju dobře, tak stejně prohraju. Já tomu prostě nerozumím, jestli je tam nějaké hidden mmr, kde protože mám dobrý aim, nefeeduju, tak to hra kompenzuje horším týmem/silnějším nepřítelem, abych tu hru furt musel tahat. Takhle jsem se nepotil v žádné jiné competetivní hře.
Ted jsem objevil neco naprosto sileneho. Jsem myslel, ze Mystery Heroes smazali uplne kdyz nebylo v arcade... a ono je pod Unranked, kam jsem vubec nekoukal. :D Jediny mod, ktery jsem v OW1 hral.
Prvnímu Overwatchi jsem moc nedal tak skoušim dvojku. To čekání je jako normální...?
Taxem konečně prubnul ranked. První tři hry bez problému, následující čtyři hry v kuse jsem skončil v týmu quitterů, hře zavládla hřejivá atmosféra podpořena výkřiky v chatu ve stylu "tahle hra je už teď mrtvá", a já si řekl chm, velká to škoda, protože se to opravdu jinak hraje krásně. A jak je to teď free to play, tak bych snad měl i chuť znovu prozkoumat možnost nějakého DH turnájku. Akorát člověk, který to předtím už nehrál, a stáhne si to prvně až teď zadáčo, má tak omezený roster, že bych asi neuměl vykoumat, jak to udělat férově.

Ale stejně je to beztak jen přecházející myšlenka, a brzy mě zase vskutku přejde. :D
@Steve (11.10.2022 15:19)

@Marcusss (11.10.2022 15:22): Já to dovedu do jisté míry pochopit, ale systém v Overwatch byl nekonečně férovější než v jiných hrách. Proto mi zkrátka přijde velmi přehnané to nazvat neoblíbených, především proto, že mnoho hráčů tak měřilo svůj postup a byl to důvod, proč vůbec hráli eventy.

Kdybychom se tady bavili třeba i o mém milovaném League of Legends, tak bych to uznal, ale systém v Overwatch byl jedinečný a férový. Nyní je to vlastně mnohem víc vydřidušské.
@Cathan (11.10.2022 15:15): To že nebyl nebo není víc neoblíbený, než jiné typy herní ekonomiky neznamená, že nebyl neoblíbený.
I při vydání OW1 byl kritizovaný a všeobecně se u OW pyšní tím, že to byla hra, která ho "zpopularizovala" a vedla právě k tomu špatnému free-to-play modelu.
@Cathan (11.10.2022 13:58): systém lootboxů je globálně neoblíbený v kontextu toho že je to v podstatě gambling a řada lidí si na tom vypěstovala závislost, na čemž herní studia velmi ráda rýžovala. Pro battle pass tedy jednoznačně hovoří aspoň to že prostě víš co za své peníze dostaneš. Ale máš pravdu s tím, že na obecný popis na DH je to trochu moc zaujatá fráze. Pročítal jsem několik stránek s výčtem změn a asi mi to tam trochu tuhle myšlenko vecpalo a nedal jsem si pak pozor :D Pokud ti to tak vadí, tak určitě neváhej editovat
@Marcusss (11.10.2022 15:06): Systém lootboxů ale fungovat v Overwatch jinak než u jiných her. Lootbox nebyl jen ke koupi. Získával se za levelováním profilu či hraním arcade módu. Během týdne nebyl problém získat deset i více boxů čistě jen hraním, a čím víc toho člověk měl, tím více získával z boxů i mince, takže se na ně nemusel už ani tolik spoléhat.
Tohle je další důvod, proč je ten popis poněkud nepřesný, protože to vyvolává dojem, že Overwatch využíval klasický FtP systém lootboxů, což ale není moc pravda.

Nebo mi chceš upřímně tvrdit, že mnou popsaný systém byl více neoblíbený než systém téměř absolutně bez žádné možnosti získat cokoliv čistě hraním? Nebo i že battle pass, který se musí platit, s předem daným zbožím je lepší?
@Marcusss (11.10.2022 13:53): To samozřejmě, ale právě to neoblíbené mi tam nesedne - zvlášť když poslední dva dny čtu názory naštvaných hráčů :D - a zároveň, ačkoliv to prakticky určitě byl neúmyslné, z toho trochu vyplývá, že ty systém jsou nějaké rovnocenné či že je battle pass lepší. Ale zatímco loot boxy dávali náhodný obsah, tak také obsahovali předměty vysoké kvality či dokonce mince na nákup. Zatímco battle pass nabízí jen pevně dané zboží a mince lze získat je pomocí weekly questů, a jen cca půlku ceny battle passu.

Nechápej mě špatně, Overwatch 2 musel na tento systém přejít pokud chtěl přežít, ale starý nebyl neoblíbený a nový rozhodně není něčím lepší.
" Další změnou je zrušení neoblíbeného systému "loot boxů" a přechod na sezonní "battle passy", které hráčům odemykají řadu odměn v průběhu jedné sezony. " Jakože všechno ostatní super, ale tohle je čistá propaganda xD