Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Outcast Outcast Outcast Outcast Outcast Outcast Outcast Outcast Outcast

Outcast 1.1

Outcast 1.1

Outcast 1.1

Outcast 1.1

Appeal (nově vytvořeno)
Appeal S.A.
Appeal S.A.
Appeal S.A.
Appeal S.A.
Appeal S.A. •  Fresh3D
Appeal S.A. •  Fresh3D
Appeal S.A. •  Fresh3D
Appeal S.A. •  Fresh3D
PC
31.07.1999
PC
31.07.1999
PC
31.07.1999
PC
31.07.1999
PC
31.07.1999
PC
31.07.1999
PC
31.07.1999
PC
31.07.1999
PC
31.07.1999
Outcast Outcast Outcast Outcast Outcast Outcast Outcast Outcast Outcast
Žánr
akce > akční adventura *
akce > 3rd person akce
akce > akční adventura *
akce > 3rd person akce
akce > akční adventura *
akce > 3rd person akce
akce > akční adventura *
akce > 3rd person akce
akce > akční adventura *
akce > 3rd person akce
akce > akční adventura *
akce > 3rd person akce
akce > akční adventura *
akce > 3rd person akce
akce > akční adventura *
akce > 3rd person akce
akce > akční adventura *
akce > 3rd person akce

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne ne

Outcast je akční adventure od již neexistující firmy Appeal, z léta roku 1999. O renderování grafiky se neobvykle stará voxel engine.

Hra se odehrává na planetě (v alternativním světě) Adelpha, kam se hlavní hrdina, mariňák Cutter Slade, přesouvá spolu se třemi vědci ze Země, aby opravili sondu vyslanou do tohoto světa. Ta se porouchala a zpětná vazba otevřela černou díru pohlcující náš Svět. Úkolem je najít sondu a opravit ji. Ale Cutter se probouzí v horském táboře místního odboje, bez vybavení, bez kolegů a bez jediné stopy po sondě...
Outcast je akční adventure od již neexistující firmy Appeal, z léta roku 1999. O renderování grafiky se neobvykle stará voxel engine.

Hra se odehrává na planetě (v alternativním světě) Adelpha, kam se hlavní hrdina, mariňák Cutter Slade, přesouvá spolu se třemi vědci ze Země, aby opravili sondu vyslanou do tohoto světa. Ta se porouchala a zpětná vazba otevřela černou díru pohlcující náš Svět. Úkolem je najít sondu a opravit ji. Ale Cutter se probouzí v horském táboře místního odboje, bez vybavení, bez kolegů a bez jediné stopy po sondě...
Outcast je akční adventure od již neexistujícího belgického studia Appeal, která vyšla v létě roku 1999. Specifikem hry je její vizuální pojetí, kdy se o renderování grafiky stará voxelový engine. Což znamenalo, že o vykreslování se nestarala grafická karta, ale procesor a RAM pameť. Ve hře se nachází pětice (včetně tutoriálového) rozdílných prostředí, zahrnující pouštní Talanzaar, lesnatý Okaar nebo Ranzaar pokrytý sněhem. Hra nabízí řadu předmětů, značnou volnost a svobodu v pohybu a plně nadabované dialogy. O hudbu se postral uznávaný skladatel Lennie Moore a Moskevský symfonický orchestr.

Připravován byl port pro konzoli Dreamcast i druhý díl, kvůli malým prodejům původní hry však sešlo z obou plánů a Outcast je zatím jediným titulem v plánované sérii.

Hra se odehrává na planetě (v alternativním světě) Adelpha, kam se hlavní hrdina, mariňák Cutter Slade, přesouvá spolu se třemi vědci ze Země, aby opravili sondu vyslanou do tohoto světa. Ta se porouchala a zpětná vazba otevřela černou díru pohlcující náš Svět. Úkolem je najít sondu a opravit ji. Ale Cutter se probouzí v horském táboře místního odboje, bez vybavení, bez kolegů a bez jediné stopy po sondě...
Outcast je akční adventure od již neexistujícího belgického studia Appeal, která vyšla v létě roku 1999. Specifikem hry je její vizuální pojetí, kdy se o renderování grafiky stará voxelový engine. Což znamenalo, že o vykreslování se nestarala grafická karta, ale procesor a RAM pameť. Ve hře se nachází pětice (včetně tutoriálového) rozdílných prostředí, zahrnující pouštní Talanzaar, lesnatý Okaar nebo Ranzaar pokrytý sněhem. Hra nabízí řadu předmětů, značnou volnost a svobodu v pohybu a plně nadabované dialogy. O hudbu se postral uznávaný skladatel Lennie Moore a Moskevský symfonický orchestr.

Připravován byl port pro konzoli Dreamcast i druhý díl, kvůli malým prodejům původní hry však sešlo z obou plánů a Outcast je zatím jediným titulem v plánované sérii.

Hra se odehrává na planetě (v alternativním světě) Adelpha, kam se hlavní hrdina, mariňák Cutter Slade, přesouvá spolu se třemi vědci ze Země, aby opravili sondu vyslanou do tohoto světa. Ta se porouchala a zpětná vazba otevřela černou díru pohlcující náš Svět. Úkolem je najít sondu a opravit ji. Ale Cutter se probouzí v horském táboře místního odboje, bez vybavení, bez kolegů a bez jediné stopy po sondě...
Outcast je akční adventura od již neexistujícího belgického studia Appeal, která vyšla v létě roku 1999. Specifikem hry je její vizuální pojetí, kdy se o renderování grafiky stará voxelový engine. Což znamenalo, že o vykreslování se nestarala grafická karta, ale procesor a RAM paměť. Ve hře se nachází pětice (včetně tutoriálového) rozdílných prostředí, zahrnující pouštní Talanzaar, lesnatý Okaar nebo Ranzaar pokrytý sněhem. Hra nabízí řadu předmětů, značnou volnost a svobodu v pohybu a plně nadabované dialogy. O hudbu se postaral uznávaný skladatel Lennie Moore a Moskevský symfonický orchestr.

Připravován byl port pro konzoli Dreamcast i druhý díl, kvůli malým prodejům původní hry však sešlo z obou plánů a Outcast je zatím jediným titulem v plánované sérii.

Hra se odehrává na planetě (v alternativním světě) Adelpha, kam se hlavní hrdina, mariňák Cutter Slade, přesouvá spolu se třemi vědci ze Země, aby opravili sondu vyslanou do tohoto světa. Ta se porouchala a zpětná vazba otevřela černou díru pohlcující náš Svět. Úkolem je najít sondu a opravit ji. Ale Cutter se probouzí v horském táboře místního odboje, bez vybavení, bez kolegů a bez jediné stopy po sondě...
Outcast je akční adventura od již neexistujícího belgického studia Appeal, která vyšla v létě roku 1999. Specifikem hry je její vizuální pojetí, kdy se o renderování grafiky stará voxelový engine. Což znamenalo, že o vykreslování se nestarala grafická karta, ale procesor a RAM paměť. Ve hře se nachází pětice (včetně tutoriálového) rozdílných prostředí, zahrnující pouštní Talanzaar, lesnatý Okaar nebo Ranzaar pokrytý sněhem. Hra nabízí řadu předmětů, značnou volnost a svobodu v pohybu a plně nadabované dialogy. O hudbu se postaral uznávaný skladatel Lennie Moore a Moskevský symfonický orchestr.

Hra se odehrává na planetě (v alternativním světě) Adelpha, kam se hlavní hrdina, mariňák Cutter Slade, přesouvá spolu se třemi vědci ze Země, aby opravili sondu vyslanou do tohoto světa. Ta se porouchala a zpětná vazba otevřela černou díru pohlcující náš Svět. Úkolem je najít sondu a opravit ji. Ale Cutter se probouzí v horském táboře místního odboje, bez vybavení, bez kolegů a bez jediné stopy po sondě...

Připravován byl port pro konzoli Dreamcast i druhý díl, kvůli malým prodejům původní hry však sešlo z obou plánů a Outcast je zatím jediným titulem v plánované sérii.

Outcast byl kvůli softwarovému renderování voxelové grafiky náročný na procesor a pro hladký běh na maximální rozlišení 512x384 pixelů vyžadoval alespoň Intel Pentium III s frekvencí 500 až 600 MHz. V roce 2013 se trojici programátorů původního vydání podařilo získat značku od Atari a po neúspěšném Kickstarteru (7. duben - 7. květen 2014) za plnohodnotný HD remake vyšel skromněji pojatý Outcast 1.1 na přepracovaném zdrojovém kódu. Kromě bezproblémového běhu na moderním hardwaru díky multithreadingu přináší 1.1 vyšší maximální rozlišení obrazu (1920x1200) i rozlišení skyboxů s příslušným způsobem přizpůsobeným uživatelským rozhraním a bilienární filtrování. Neschází podpora xboxových gamepadů a 172 achievementů. O předělávku se postaralo studio Fresh3D.
Outcast je akční adventura od již neexistujícího belgického studia Appeal, která vyšla v létě roku 1999. Specifikem hry je její vizuální pojetí, kdy se o renderování grafiky stará voxelový engine. Což znamenalo, že o vykreslování se nestarala grafická karta, ale procesor a RAM paměť. Ve hře se nachází pětice (včetně tutoriálového) rozdílných prostředí, zahrnující pouštní Talanzaar, lesnatý Okaar nebo Ranzaar pokrytý sněhem. Hra nabízí řadu předmětů, značnou volnost a svobodu v pohybu a plně nadabované dialogy. O hudbu se postaral uznávaný skladatel Lennie Moore a Moskevský symfonický orchestr.

Hra se odehrává na planetě (v alternativním světě) Adelpha, kam se hlavní hrdina, mariňák Cutter Slade, přesouvá spolu se třemi vědci ze Země, aby opravili sondu vyslanou do tohoto světa. Ta se porouchala a zpětná vazba otevřela černou díru pohlcující náš Svět. Úkolem je najít sondu a opravit ji. Ale Cutter se probouzí v horském táboře místního odboje, bez vybavení, bez kolegů a bez jediné stopy po sondě...

Připravován byl port pro konzoli Dreamcast i druhý díl, kvůli malým prodejům původní hry však sešlo z obou plánů a Outcast je zatím jediným titulem v plánované sérii.

Outcast byl kvůli softwarovému renderování voxelové grafiky náročný na procesor a pro hladký běh na maximální rozlišení 512x384 pixelů vyžadoval alespoň Intel Pentium III s frekvencí 500 až 600 MHz.

V roce 2013 se trojici programátorů původního vydání podařilo získat značku od Atari a po neúspěšném Kickstarteru (7. duben - 7. květen 2014) za plnohodnotný HD remake vyšel skromněji pojatý Outcast 1.1 na přepracovaném zdrojovém kódu. Kromě bezproblémového běhu na moderním hardwaru díky multithreadingu přináší 1.1 vyšší maximální rozlišení obrazu (1920x1200) i rozlišení skyboxů s příslušným způsobem přizpůsobeným uživatelským rozhraním a bilienární filtrování. Neschází podpora xboxových gamepadů a 172 achievementů. O předělávku se postaralo studio Fresh3D.

V roce 2017 vyšel kompletní remake pod názvem Outcast - Second Contact, opět od původních tvůrců hry.
Outcast je akční adventura od již neexistujícího belgického studia Appeal, která vyšla v létě roku 1999. Specifikem hry je její vizuální pojetí, kdy se o renderování grafiky stará voxelový engine. Což znamenalo, že o vykreslování se nestarala grafická karta, ale procesor a RAM paměť. Ve hře se nachází pětice (včetně tutoriálového) rozdílných prostředí, zahrnující pouštní Talanzaar, lesnatý Okaar nebo Ranzaar pokrytý sněhem. Hra nabízí řadu předmětů, značnou volnost a svobodu v pohybu a plně nadabované dialogy. O hudbu se postaral uznávaný skladatel Lennie Moore a Moskevský symfonický orchestr.

Hra se odehrává na planetě (v alternativním světě) Adelpha, kam se hlavní hrdina, mariňák Cutter Slade, přesouvá spolu se třemi vědci ze Země, aby opravili sondu vyslanou do tohoto světa. Ta se porouchala a zpětná vazba otevřela černou díru pohlcující náš Svět. Úkolem je najít sondu a opravit ji. Ale Cutter se probouzí v horském táboře místního odboje, bez vybavení, bez kolegů a bez jediné stopy po sondě...

Připravován byl port pro konzoli Dreamcast i druhý díl, kvůli malým prodejům původní hry však sešlo z obou plánů a Outcast je zatím jediným titulem v plánované sérii.

Outcast byl kvůli softwarovému renderování voxelové grafiky náročný na procesor a pro hladký běh na maximální rozlišení 512x384 pixelů vyžadoval alespoň Intel Pentium III s frekvencí 500 až 600 MHz.

V roce 2013 se trojici programátorů původního vydání podařilo získat značku od Atari a po neúspěšném Kickstarteru (7. duben - 7. květen 2014) za plnohodnotný HD remake vyšel skromněji pojatý Outcast 1.1 na přepracovaném zdrojovém kódu. Kromě bezproblémového běhu na moderním hardwaru díky multithreadingu přináší 1.1 vyšší maximální rozlišení obrazu (1920x1200) i rozlišení skyboxů s příslušným způsobem přizpůsobeným uživatelským rozhraním a bilienární filtrování. Neschází podpora xboxových gamepadů a 172 achievementů. O předělávku se postaralo studio Fresh3D.

V roce 2017 vyšel kompletní remake pod názvem Outcast - Second Contact, opět od původních tvůrců hry.
Outcast je akční adventura od již neexistujícího belgického studia Appeal, která vyšla v létě roku 1999. Specifikem hry je její vizuální pojetí, kdy se o renderování grafiky stará voxelový engine. Což znamenalo, že o vykreslování se nestarala grafická karta, ale procesor a RAM paměť. Ve hře se nachází pětice (včetně tutoriálového) rozdílných prostředí, zahrnující pouštní Talanzaar, lesnatý Okaar nebo Ranzaar pokrytý sněhem. Hra nabízí řadu předmětů, značnou volnost a svobodu v pohybu a plně nadabované dialogy. O hudbu se postaral uznávaný skladatel Lennie Moore a Moskevský symfonický orchestr.

Hra se odehrává na planetě (v alternativním světě) Adelpha, kam se hlavní hrdina, mariňák Cutter Slade, přesouvá spolu se třemi vědci ze Země, aby opravili sondu vyslanou do tohoto světa. Ta se porouchala a zpětná vazba otevřela černou díru pohlcující náš Svět. Úkolem je najít sondu a opravit ji. Ale Cutter se probouzí v horském táboře místního odboje, bez vybavení, bez kolegů a bez jediné stopy po sondě...

Připravován byl port pro konzoli Dreamcast i druhý díl, kvůli malým prodejům původní hry však sešlo z obou plánů a Outcast je zatím jediným titulem v plánované sérii.

Outcast byl kvůli softwarovému renderování voxelové grafiky náročný na procesor a pro hladký běh na maximální rozlišení 512x384 pixelů vyžadoval alespoň Intel Pentium III s frekvencí 500 až 600 MHz.

V roce 2013 se trojici programátorů původního vydání podařilo získat značku od Atari a po neúspěšném Kickstarteru (7. duben - 7. květen 2014) za plnohodnotný HD remake vyšel skromněji pojatý Outcast 1.1 na přepracovaném zdrojovém kódu. Kromě bezproblémového běhu na moderním hardwaru díky multithreadingu přináší 1.1 vyšší maximální rozlišení obrazu (1920x1200) i rozlišení skyboxů s příslušným způsobem přizpůsobeným uživatelským rozhraním a bilienární filtrování. Neschází podpora xboxových gamepadů a 172 achievementů. O předělávku se postaralo studio Fresh3D.

V roce 2017 vyšel kompletní remake pod názvem Outcast - Second Contact, opět od původních tvůrců hry.

V roce 2024 vyšlo pokračování Outcast - A New Beginning.
Oficiální stránky hry (http://www.outcast-thegame.com/)