Druhé rozšíření pro hru Ni no Kuni II: Revenant Kingdom uvádí na scénu nový podzemní labyrint o 100 patrech s postupnou zvyšující se náročností. Každé 20. patro je nutno svést souboj s vládcem tohoto mnohapatrového labyrintu a propracovat se k odhalení překvapivého tajemství. Labyrint je zároveň zdrojem mnohých předmětů, materiálu a zkušeností. Jeho zakončení je možné až po dohrání hlavní části hry.
Novinkou jsou také rozeseté záznamy z Rolandova deníku, jež je možné sbírat již od začátku každého průchodu hrou; hráči se tak mohou dozvědět více o událostech z jeho perspektivy.
Postavy mohou nově využít v boji kromě klasické bojové metody rovnou dvě nové: Ding Dong Discipline a Gizmo Supremo. Ta první se odemkne po dokončení 23. patra a zaměřuje se na riskantní úhybný manévr, po němž se zpomalí čas a hráčem ovládaná postava má v následujícím momentě možnost zasadit několik úderů. Ta druhá je odemčena úspěšným zakončením 42. patra a sází na různé přidané vychytávky usnadňující boj; třeba zmrazení nepřátel, vlákání do jednoho místa, léčení postav nebo použití silných útoků. Pro obě tyto metody je také potřeba splnit jisté vedlejší úkoly a pro vylepšování je nutno sehnat patřičné Manuály. Vylepšování metod se provádí v království Evermore v budovách Training Ground.
Ke hře vyšla další dvě rozšíření s názvy Adventure Pack a The Tale of a Timeless Tome.
Novinkou jsou také rozeseté záznamy z Rolandova deníku, jež je možné sbírat již od začátku každého průchodu hrou; hráči se tak mohou dozvědět více o událostech z jeho perspektivy.
Postavy mohou nově využít v boji kromě klasické bojové metody rovnou dvě nové: Ding Dong Discipline a Gizmo Supremo. Ta první se odemkne po dokončení 23. patra a zaměřuje se na riskantní úhybný manévr, po němž se zpomalí čas a hráčem ovládaná postava má v následujícím momentě možnost zasadit několik úderů. Ta druhá je odemčena úspěšným zakončením 42. patra a sází na různé přidané vychytávky usnadňující boj; třeba zmrazení nepřátel, vlákání do jednoho místa, léčení postav nebo použití silných útoků. Pro obě tyto metody je také potřeba splnit jisté vedlejší úkoly a pro vylepšování je nutno sehnat patřičné Manuály. Vylepšování metod se provádí v království Evermore v budovách Training Ground.
Ke hře vyšla další dvě rozšíření s názvy Adventure Pack a The Tale of a Timeless Tome.
Druhé rozšíření pro hru Ni no Kuni II: Revenant Kingdom uvádí na scénu nový podzemní labyrint o 100 patrech s postupnou zvyšující se náročností. Každé 20. patro je nutno svést souboj s vládcem tohoto mnohapatrového labyrintu a propracovat se k odhalení překvapivého tajemství. Labyrint je zároveň zdrojem mnohých předmětů, materiálu a zkušeností. Jeho zakončení je možné až po dohrání hlavní části hry.
Novinkou jsou také rozeseté záznamy z Rolandova deníku, jež je možné sbírat již od začátku každého průchodu hrou; hráči se tak mohou dozvědět více o událostech z jeho perspektivy.
Postavy mohou nově využít v boji kromě klasické bojové metody rovnou dvě nové: Ding Dong Discipline a Gizmo Supremo. Ta první se odemkne po dokončení 23. patra a zaměřuje se na riskantní úhybný manévr, po němž se zpomalí čas a hráčem ovládaná postava má v následujícím momentě možnost zasadit několik úderů. Ta druhá je odemčena úspěšným zakončením 42. patra a sází na různé přidané vychytávky usnadňující boj; třeba zmrazení nepřátel, vlákání do jednoho místa, léčení postav nebo použití silných útoků. Pro obě tyto metody je také potřeba splnit jisté vedlejší úkoly a pro vylepšování je nutno sehnat patřičné Manuály. Vylepšování metod se provádí v království Evermore v budovách Training Ground.
Ke hře vyšla další dvě rozšíření s názvy Adventure Pack a The Tale of a Timeless Tome.
Novinkou jsou také rozeseté záznamy z Rolandova deníku, jež je možné sbírat již od začátku každého průchodu hrou; hráči se tak mohou dozvědět více o událostech z jeho perspektivy.
Postavy mohou nově využít v boji kromě klasické bojové metody rovnou dvě nové: Ding Dong Discipline a Gizmo Supremo. Ta první se odemkne po dokončení 23. patra a zaměřuje se na riskantní úhybný manévr, po němž se zpomalí čas a hráčem ovládaná postava má v následujícím momentě možnost zasadit několik úderů. Ta druhá je odemčena úspěšným zakončením 42. patra a sází na různé přidané vychytávky usnadňující boj; třeba zmrazení nepřátel, vlákání do jednoho místa, léčení postav nebo použití silných útoků. Pro obě tyto metody je také potřeba splnit jisté vedlejší úkoly a pro vylepšování je nutno sehnat patřičné Manuály. Vylepšování metod se provádí v království Evermore v budovách Training Ground.
Ke hře vyšla další dvě rozšíření s názvy Adventure Pack a The Tale of a Timeless Tome.
Druhé rozšíření pro hru Ni no Kuni II: Revenant Kingdom uvádí na scénu nový podzemní labyrint o 100 patrech s postupnou zvyšující se náročností. Každé 20. patro je nutno svést souboj s vládcem tohoto mnohapatrového labyrintu a propracovat se k odhalení překvapivého tajemství. Labyrint je zároveň zdrojem mnohých předmětů, materiálu a zkušeností. Jeho zakončení je možné až po dohrání hlavní části hry.
Novinkou jsou také rozeseté záznamy z Rolandova deníku, jež je možné sbírat již od začátku každého průchodu hrou; hráči se tak mohou dozvědět více o událostech z jeho perspektivy.
Postavy mohou nově využít v boji kromě klasické bojové metody rovnou dvě nové: Ding Dong Discipline a Gizmo Supremo. Ta první se odemkne po dokončení 23. patra a zaměřuje se na riskantní úhybný manévr, po němž se zpomalí čas a hráčem ovládaná postava má v následujícím momentě možnost zasadit několik úderů. Ta druhá je odemčena úspěšným zakončením 42. patra a sází na různé přidané vychytávky usnadňující boj; třeba zmrazení nepřátel, vlákání do jednoho místa, léčení postav nebo použití silných útoků. Pro obě tyto metody je také potřeba splnit jisté vedlejší úkoly a pro vylepšování je nutno sehnat patřičné Manuály. Vylepšování metod se provádí v království Evermore v budovách Training Ground.
Ke hře vyšla další dvě rozšíření s názvy Adventure Pack a The Tale of a Timeless Tome.
Novinkou jsou také rozeseté záznamy z Rolandova deníku, jež je možné sbírat již od začátku každého průchodu hrou; hráči se tak mohou dozvědět více o událostech z jeho perspektivy.
Postavy mohou nově využít v boji kromě klasické bojové metody rovnou dvě nové: Ding Dong Discipline a Gizmo Supremo. Ta první se odemkne po dokončení 23. patra a zaměřuje se na riskantní úhybný manévr, po němž se zpomalí čas a hráčem ovládaná postava má v následujícím momentě možnost zasadit několik úderů. Ta druhá je odemčena úspěšným zakončením 42. patra a sází na různé přidané vychytávky usnadňující boj; třeba zmrazení nepřátel, vlákání do jednoho místa, léčení postav nebo použití silných útoků. Pro obě tyto metody je také potřeba splnit jisté vedlejší úkoly a pro vylepšování je nutno sehnat patřičné Manuály. Vylepšování metod se provádí v království Evermore v budovách Training Ground.
Ke hře vyšla další dvě rozšíření s názvy Adventure Pack a The Tale of a Timeless Tome.
Druhé rozšíření pro hru Ni no Kuni II: Revenant Kingdom uvádí na scénu nový podzemní labyrint o 100 patrech s postupnou zvyšující se náročností. Každé 20. patro je nutno svést souboj s vládcem tohoto mnohapatrového labyrintu a propracovat se k odhalení překvapivého tajemství. Labyrint je zároveň zdrojem mnohých předmětů, materiálu a zkušeností. Jeho zakončení je možné až po dohrání hlavní části hry.
Novinkou jsou také rozeseté záznamy z Rolandova deníku, jež je možné sbírat již od začátku každého průchodu hrou; hráči se tak mohou dozvědět více o událostech z jeho perspektivy.
Postavy mohou nově využít v boji kromě klasické bojové metody rovnou dvě nové: Ding Dong Discipline a Gizmo Supremo. Ta první se odemkne po dokončení 23. patra a zaměřuje se na riskantní úhybný manévr, po němž se zpomalí čas a hráčem ovládaná postava má v následujícím momentě možnost zasadit několik úderů. Ta druhá je odemčena úspěšným zakončením 42. patra a sází na různé přidané vychytávky usnadňující boj; třeba zmrazení nepřátel, vlákání do jednoho místa, léčení postav nebo použití silných útoků. Pro obě tyto metody je také potřeba splnit jisté vedlejší úkoly a pro vylepšování je nutno sehnat patřičné Manuály. Vylepšování metod se provádí v království Evermore v budovách Training Ground.
Ke hře vyšla další dvě rozšíření s názvy Adventure Pack a The Tale of a Timeless Tome.
Novinkou jsou také rozeseté záznamy z Rolandova deníku, jež je možné sbírat již od začátku každého průchodu hrou; hráči se tak mohou dozvědět více o událostech z jeho perspektivy.
Postavy mohou nově využít v boji kromě klasické bojové metody rovnou dvě nové: Ding Dong Discipline a Gizmo Supremo. Ta první se odemkne po dokončení 23. patra a zaměřuje se na riskantní úhybný manévr, po němž se zpomalí čas a hráčem ovládaná postava má v následujícím momentě možnost zasadit několik úderů. Ta druhá je odemčena úspěšným zakončením 42. patra a sází na různé přidané vychytávky usnadňující boj; třeba zmrazení nepřátel, vlákání do jednoho místa, léčení postav nebo použití silných útoků. Pro obě tyto metody je také potřeba splnit jisté vedlejší úkoly a pro vylepšování je nutno sehnat patřičné Manuály. Vylepšování metod se provádí v království Evermore v budovách Training Ground.
Ke hře vyšla další dvě rozšíření s názvy Adventure Pack a The Tale of a Timeless Tome.